Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: suport cric fata
DaciaClub - Forum Dacia > Celelalte modele Dacia - 1100, Berlina, Papuc, Nova > Probleme tehnice - Dacia Clasic
razvan32
de curand am vazut ca suportul cric fata stanga s-a gaurit si s-a indoit. din cate am vazut suportul cric vine sudat pe podul pedalier. unde vine sudura pe podul pedalier (o suprafata mica) este si ea rupta.
se mai gaseste suport cric? cat costa?
ce grosime de tabla trebuie sa aiba ca sa pot sa sudez suportul?
ghitza
daca nu gasesti desi cred sidgur ca se gaseste ,confectionezi tu unu din ce tabla vrei num asa nu fie mai subtire de 1,5,cureti bine zona si vezi daca canceru a mancat si podu si inlocuiesti daca e nevoie dupa care sudezi suportu,pune aparatori de noroi pe fata ca altfel iti umple de mizerie de pe drum locu intre suport si pod si de aiai apare nenorocirea care o ai si tu
aliceman
vezi ca suportul vine prins[sudat] si pe podul pedalier si pe pragul interior.
eu am pus un petic unde era tabla mancata , si pe post de suport am sudat peste petic o bucata de profil de fier de 40 \10. dar sa o prinzi si de prag!!!
megyes raul
Se gaseste sigur in magazin, este prins de pedalier si de dublura pragului.Din pacate este locul in care apare cel mai frecvent rugina, adunandu-se acolo mult noroi, iar tabla pedalierului este foarte subtire.
Eu am renuntat 'de nevoie' la acel suport pe partea stanga, deoarece a cazut,iar pe dreapta mai sta, doar de decor(daca trag de el, cade).
libarca
Si la mine decat cel de pe partea soferului mai traieste,inca mai sustine greutatea(desi e sectionat complet pe o parte),la cel de pe stanga am intrat cu cricu-n masina si m-a pus la munca rau!Cand o duci la vulcanizare nu-i problema,dar ce facem cand vrem sa o ridicam acasa pe cricul din dotare?Decat sa-l bag sub lonjeron,mai bine sap in gradina! biggrin.gif
PH-06-BOA
Suportul trebuie pus neaparat, ca-i deranjeaza pe desteptii de la verificari. Cu toate ca e total inutil, pentru ca se pune cricul sub lonjeron, chiar si la vulcanizare il pun sub lonjeron, e locul cel mai sigur, indiferent de tipul de masina, ei vor sa fie acolo, ca n-ar mai avea unde se strange pamantul.

Modelul lor, e cat se poate de prost. Se prinde in trei locuri: pe antiprag peste gaurile de pres, pe partea orizontala a podului, ai ultimul, pe partea oblica a podului, pentru a mari rezistenta (cand e nou). In acest fel, rezista foarte bine la sarcina. Acum cand podul e putred, un suport nou nu ai de unde-l prinde. De aceea trebuie schimbata o bucata din pod, partea orizontala, iar pe verticala pana la inaditura, adica vre-o 15 cm in sus. Antipragul, e si el afectat daca partea din fata a pragului , e perforata de rugina, iar roata a umplut pragul cu pamant. Si din el trebuie schimbata o bucata. La antiprag e buna tabla de 1,5 iar la pod merge si de 1mm. Totul se poate suda electric, inclusiv suportul de cric, care e bun sa fie facut si din teava rectangulara, asa cum s-a spus mai sus. Facut din tabla, e necesara o grosime de la 2mm in sus. E bine sa vi le faceti singuri, cumparate e batjocura.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.