Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Apa in baia de ulei
DaciaClub - Forum Dacia > Celelalte modele Dacia - 1100, Berlina, Papuc, Nova > Probleme tehnice - Dacia Clasic
robotboy
Buna seara .
Am tras dacia pe dreapta asta toamna, pana luna asta,timp in care am fost plecat din localitate. Cand am vrut sa o pornesc am constatat ca uleiul era alb si mult peste nivel.
Cred ca antigelul a fost mult prea diluat si ca atare a inghetat peste iarna. Intrebarea mea ar fi daca este posibil sa-mi fi crapat blocul motor " in interior undeva" si astfel sa ajunga apa in ulei. Mentionez ca la exterior nu pierde pe nicaieri nici apa nici ulei.
Motorul porneste " la sfert" insa merge putin neregulat . Ar fi posibil sa fie de la garnitura de chiuloasa? Toamna trecuta am umblat la motor si nu am mai strans chiuloasa dupa 500km. Motorul este de 1.4 cu injectie. Va multumesc anticipat pentru opiniile voastre. O zi buna!
bygy007
sint unele uleiuri care se albesc daca stau mai mult (cunosc cazuri , da nu la uleiul de motor)

scoate-l si decanteaza-l si vezi daca intr-adevar ai apa
robotboy
Dupa cum am sous nivelul din baie era f. mare. Am dat drumul la ulei si au curs cam 4.5 litri. Am dat jos chiuloasa si cu ochiul liber nu se vad fisuri. Nu stiu ce sa fac . Nu as vrea sa schimb blocul fara sa fie nevoie. plange.gif
bygy007
conform legilor fizicii apa este mai grea decit uleiul si se lasa in jos , incercai sa vezi daca in uleiul scurs avea apa
robotboy
Are apa. si cand am slabit busonul de la baie a curs intai apa si apoi ulei
bygy007
aha , pai atunci apa poate intra in baie doar prin 2 locuri fara sa fie fisurat blocu
1 chiulasa

2 garniturile de la baza camasilor
roby18
Salutare pentru-u toata lumea. Am si eu o asemenea problema cu mica mea batranica.
Problema mea e ca apa din vasul de expansiune scade , nivelul uleiului de pe joja a crescut si are bule de apa pe ea. Cand am dat jos uleiul, prima data mia curs apa si apoi ulei!
Garnitura de chiulasa a fost schimbata, dar tot problema sa mentinut.
Posibil vreo crapatura in bloc sau garnitura de la camasa sa fie uzata?
iulica89
Desfaceti motorul si verificati...Pareri sunt multe si te vei apuca sa'ti zmulgi parul din cap de asa supozitii.
Poate sa fie de la garnitura de chiulasa ciupita si asa baga apa in ulei si face bule in vasul de expansiune.

Sfat:Daca schimbati garnitura nu va zgarciti si puneti ceva Victor Reinz sau cel putin Fermit.Asta daca nu va place sa le schimbati la sezon. sleep.gif
roby18
Garnitura nu stiu de care e, dar nu e ciupita! Bule in vasul de expansiune nu am.
Un lucru ce am uitat sa mentionez, capacul de chiuloasa e plin de "muci"!
Minel
Garniturile de la cilindrii au fost schimbate sau cilindrii miscati cand s-a demontat chiulasa ?
roby18
La cilindri nu am umblat cand am dat chiuloasa jos.
ghitza
cum ai dat chiulasa jos?ai rotit-o sau ai ridicat de ea in sus
roby18
am miscat-o putin stanga dreapta!
ghitza
deci nu ar fi trebuie sa se miste camasile ca nu au cum decat daca ridici in sus ca innecatu,ai facut planu la chiulasa caltceva nu imi vine acuma in minte
roby18
planu nu lam facut, am luat chiloasa am slefuit-o tot uniform si am strans suruburile bine! sa fie problema ca nu am mai strans chiloasa? da nu vrea cred ca are cum.sa curga intre atata apa si atunci motoru nu e in functiune.
r3d
pai acum depinde cum ai stanso,nu sa strange cum iti vine ca sa strica are si ia o oridene cum sa strange
roby18
stransa dinspre interior spre exterior in X
Lucian MC
daca iti intra apa chiar si cand e motorul oprit concluzia este una singura. garniturile de la camesi is duse.
roby18
deci atunci problema sa fie la garniturile de la camasi! Totusi daca era de la chiloasa nu se pierdea asa usor apa ma gandesc eu.
Mersi mult Lucian, va trebui sa verific garniturile.
emysem
Am problema asemanatoare, vreau un sfat! Multumesc! Vas de expansiune gol, nivel de ulei in baie aproape dublu pe joja, buson ulei si capac culbutori plin de muci albi, furtun recuperare gaze carter care intra in capacul injectorului(motor pe injectie) plin de muci, si uleiul murdar gen "cafea". Garnitura de chiuloasa schimbata de mult acum 5-6 ani cred. Tot garnitura??? Multumesc pentru sfaturi !
corbex
Chiulasa jos, ganituri de camasa noi, garnitura de chiulasa noua, meserias bun (nu ala cae a umblat ultima oara la motor) si gata!
emysem
Multumesc! O nelamurire am - culoarea uleiului gen cafea - mai intra si benzina in baia de ulei? Ca de la antigel trebuia sa fie alb uleiul cred! Adica si pe la segmenti e ceva uzura? Nu ma pricep ca daia intreb, ca daca tot demonteaza meseriasu' chiuloasa mai trebiue si segmenti? Nu am luat inca legatura cu meseriasul din motive financiare!!!
Multumesc pentru sfaturile de mai jos(la alt forum mi-a cerut administratorul sa nu mai deschi alt post si sa editez pe primul in continuare) de sub postul meu. Am sa-i spun meseriasului sa-mi schimbe si garniturile de la camasi - nu stiu ce sunt alea - si sa se uite si la segmenti. Inca o data - multumesc frumos!
corbex
Apa, daca nu-s ganiturile etanse, intra in baia de ulei indiferent de starea segmentilor. Dar, daca tot desface motorul, e pacat sa nu verifice si segmentii.
Benzina poate intra, dar nu multa, daca ai carburatorul reglat prost sau nu-ti mai inchide cuiul poantou.
payty
salutare tuturor,


Vreau sa schimb chiulasa pt ca am facut rost de una modificata. A fost planata, canale de supapa marite, etc.


Intreb pe cei care au mai dat jos chiulase:

In cazul in care e lipita rau de garnitura (si clar va fi, dat fiind faptul ca motorul e original si masina e din 96), ce pot face daca nu se roteste in jurul surubului ala care se lasa atunci cand vreau sa o demontez?

N-as vrea sa deranjez garniturile de la cilindri si sa ma trezesc cu apa prin ulei.

Evident, nu invart motorul cu chiulasa scoasa si am si saibe din alea de amortizor ca sa blochez camasile.

Ma intereseaza pana reusesc sa scot chiulasa care e treaba.

tynn
O bati usor cu un ciocan de cauciuc si trebuie sa cedeze.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.