Am vazut ca va pricepeti la tot felul de chestii.Ziceti-mi si mie de ce la Dacia 1300 (1977) , semnalizarea staga spate se aprinde foarte slab ca intensitate luminoasa(abia se oserva)si foarte rar , iar daca aprind pozitiile nu mai merge de loc >Va multumesc !!!
B30KDT
31 Jul 2005, 10:40
ai un scurt pe undeva verifica firele atent sa nu se atinga inte ele
diaconuliviu
1 Aug 2005, 09:56
Masa deficitara? sau legata la + pozitie? (in cazul asta un fir de masa a fost legat de "meserias" din neatentie la + pozitie si masa de face prin becul pozitie; cind aprinzi pozitia, acolo apare + si normal, nu se mai aprinde.
TibiCraciun
1 Aug 2005, 10:12
Contact la masa deficitar. Garantat.
QUOTE(jepi @ 30 Jul 2005, 22:04)
Am vazut ca va pricepeti la tot felul de chestii.Ziceti-mi si mie de ce la Dacia 1300 (1977) , semnalizarea staga spate se aprinde foarte slab ca intensitate luminoasa(abia se oserva)si foarte rar , iar daca aprind pozitiile nu mai merge de loc >Va multumesc !!!
E de la contacte(posibil oxidate puternic avand in vedere varsta masinii, sau legate rau). Daca nu e de la contacte si ti se intampla acest lucru si in mers, poate fi de la alternator(care nu incarca, sau incarca foarte putin) si atunci masina toata e pe baterie, care cu greu rezista la atatea solicitari. Treaba cu frecventa de aprindere poate sa fie si de la releul de semnalizare. Mai vorbim ca sunt si eu curios de la ce era.
harbulet
3 Aug 2005, 08:44
cand semnalizez e ok cand apas si frana isi schimba ritmul
masa din porbagaj e ok
unde sa ma mai uit
QUOTE(harbulet @ 3 Aug 2005, 08:44)
cand semnalizez e ok cand apas si frana isi schimba ritmul
masa din porbagaj e ok
unde sa ma mai uit
Posibil sa fie de la releul de semnalizare. Cand pui frana scade destul de mult tensiunea de alimentare(eu am un fel de indicator al tensiunii de la baterie si cand pun frana se observa
). Verifica tensiunea de incarcare a baterii daca este ok si releul de semnalizare.
harbulet
3 Aug 2005, 13:19
tensiunea a fost masurata de mai multe ori
dadea rateuri a zis mesteu ca este din releul de incarcare ca nu ara putere, ca nu are tensiune suficienta etc - era din bucsile de teflon de la carburator
la mine ritmul se mareste nu scade
QUOTE(harbulet @ 3 Aug 2005, 13:19)
tensiunea a fost masurata de mai multe ori
dadea rateuri a zis mesteu ca este din releul de incarcare ca nu ara putere, ca nu are tensiune suficienta etc - era din bucsile de teflon de la carburator
la mine ritmul se mareste nu scade
S-ar putea sa ma insel, dar din cate ma insel eu ritmul este controlat de releul de semnalizare(ori el nu lucreaza corect, ori nu este alimentat corect). Din alta parte nu cred ca poate sa fie daca u ai zis despre contacte ca sunt in regula, tensiunea de alimentare zici ca si aia e corecta.
diaconuliviu
4 Aug 2005, 08:03
Spui ca se intimpla numai pe o parte, deci releul e bun, legaturile sint proaste.
Daca pui avaria si calci frina sau aprinzi pozitiile, se mai intimpla?
Si la ce zici tu "masa din portbagaj"? Eu cind spuneam de masa lampilor, ma refeream la acel "fir saritor" parca negru care trece pe la fiecare dulie fiind capsat(nituit) Identifica acel fir pentru semnalizarea stinga si leaga-l la sasiu cu un fir, apoi spui daca se mai intimpla.
harbulet
4 Aug 2005, 13:52
cand nu sunt pozitiile aprinse merge OK
cand am pozitile aprinse atunci face
releul este montat cu mufa cu tot ce trebuie
diaconuliviu
4 Aug 2005, 14:42
QUOTE(harbulet @ 4 Aug 2005, 13:52)
cand nu sunt pozitiile aprinse merge OK
cand am pozitile aprinse atunci face
Dupa ce ai legat masa asa cum am spus?
Si pe avarii la fel?
harbulet
9 Aug 2005, 13:51
la lampi sunt cositorite niturile acelea singurul loc ar fi mufa
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.