Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Probleme noxe
DaciaClub - Forum Dacia > Celelalte modele Dacia - 1100, Berlina, Papuc, Nova > Probleme tehnice - Dacia Clasic
daniel1994
Va salut...vin si eu cu o problema care sper sa se rezolve.Astazi am fost oprit de catre cei de la control in trafic si mi s-a retinut talonul pe motiv ca masina polueaza peste limita legala.

Detin o Dacia 1310 din 2000 pe injectie si intrebarea mea este ce ar trebui sa-i fac sa mai scad cota de noxe.
Ov
sa-i schimbi catalizatorul
fullhouse
Patit exact ca si tine, Ov ti-a dat raspunsul corect tongue.gif
r3d
dar d...q in noxele lor.in afara de catalizator ai putea sa mai verfici si tot ce tine de aprindere+amestec carburant.numai bine
ilieaxx
fara catalizator nu scapi,daca nu esti primul proprietar verifica si daca nu cumva catalizatorul tau este taiat si scos tot ce avea prin el pe acolo...al meu cred ca a fost infundat,l-a taiat i-a scos fagurele sau cum se numeste si l-a sudat la loc,logic ca nu veci nu o sa-mi iasa noxele
$$ilvviu
Nu stiu daca e chiar asa de important catalizatorul.
Daca motorul mananca ulei sau merge in 3 bujii un catalizator nou se consuma imediat.
payty
in caz ca se ia talonul , cum se recupereaza?
vladut88
se merge la rar si se face test de noxe ,daca iese mergi la politie si il ridici
ilieaxx
si crezi ca daca ai motorul aprinderea si nu papa ulei,puse la punct,dar ai catalizatorul infundat,sau nu ai deloc,ies noxele?
Lucian MC
nu ies noxele asa dar poti incerca cu alcool in benzina sa mai scazi din co2
ilieaxx
si cam care este cantitatea de alcool la litru de benzina care o suporta un motor pe injectie?macar cu aproximatie...este interesanta ideea...
Lucian MC
Eu cu un cielo din 2006 al tatalui meu la tara am ramas fara benzina(era mort indicatorul si tatal meu nu mia zis ca este putina benzina) si am pus tuica dublu rafinata care o transportam la o cunostinta si a mers doar pe tuica fara probleme dar avea minim 60 grade. Motorul torcea mult mai frumos si tragea parca mai bine,la dacii sincer nu stiu ce sa zic.
medelin
QUOTE(Lucian MC @ 8 Apr 2012, 00:19)
am pus tuica dublu rafinata .
*




Esti sigur ca a mers pe tuica? ..tare asta,nu ca nu as crede,nu ti-a fost frica sa bagi asa ceva in el?
Lucian MC
Sunt sigur si am facut experienta si pe dacia carburatie si a mers. Oricum este cunoscut faptul ca sunt masini ce circula doar pe alcool ,nu mai tin minte exact concentratia dar circula fara probleme.
C@talin
parca 10 % alcool la un plin .
daniel1994
aveti idee cat costa toata treaba asta la rar...actele si redobandirea de talon
maho
Da' aveti idee cat costa litrul de benzina, si cat cel de tuica dublu rafinata ? plange.gif
r3d
ca tot e vorba aici de noxe am si io o intrebare.ei iti ia noxele la relanti nu?pai daca e vorba de asa daca pana sa iti bage aia sonda la masina reglezi repede amsetecul carburant in cat sa fie cat mai sarac.nu ar trebui sa iti iasa noxele bine.adica noxele astea provin de la arderea carburantului,mai putin carburant mai putine noxe nu???
bine si din cate am observat numai la dacii au astia treaba cu noxele da toate masinile mai vechi ca daciile aduse din nu stiu ce tari alea nu polueazaX(
Kiraly
Tuica dublu rafinata de minim 60 de grade? ala era alcool rafinat dupa parerea mea din porumb cel mai probabil.. si a avut mai mult de 60 de grade. Tuica care fac si eu acasa din fructe are maxim 52 de grade, e cel mai buna concentratie. tuica de 60 de grade e otrava deja:P
bygy007
QUOTE(Lucian MC @ 8 Apr 2012, 00:19)
) si am pus tuica dublu rafinata care o transportam la o cunostinta si a mers doar pe tuica fara probleme dar avea minim 60 grade. Motorul torcea mult mai frumos si tragea parca mai bine,la dacii sincer nu stiu ce sa zic.
*


voi i-ati dat plinca sa bea blink.gif pacat aia era buna de dus direct pe git si 1l facea cit 3-4 benzina mad.gif
daniel1994
va salut...s-a rezolvat mi-am luat talonul inapoi....cei de la rar sunt niste scarbe..

am observat care este smekeria cu noxele...ei tin masina turata la 4000 ca sa le ia si in fisa SCRIA APROXIMATIV 2000 turatii....dupa ce i-am bagat 50 ron in buzunar le-a luat normal la 2000 si au iesit foarte bune. romanu' e roman si in ziua de paste.

plus ca asa au facut si aia de pe drum cand m-au oprit...o tinea turata sa-i zboare pistoanele...niste scarbe
tynn
Si te surprinde ceva, inca nu stii in ce tara de spagari traiesti?
nikuniku
daniel1994 stii cum se masoara noxele de esti asa de nervos?
se tine motoru turat sa ajunga apa si uleiu la o anume temperatura si apoi se tine la o turatie mai mica pentru masutatoare,asta la benzinare la diesel este mai complicat putin ,se masoara si gradu de onctozitate la fum, intreabai pe cei de la ITP si vei primi acelasi raspuns
maho
Daca te opresc in trafic, se poate presupune ca motorul e cald (doar nu te-au oprit imediat ce ai plecat de-acasa), iar apa si uleiul sunt la temperaturile "de lucru". Or fi fost d-astia pusi pe capatuiala, pe mine cand m-au oprit (in Oltenia) toamna trecuta, m-au verificat "ca la carte" si m-au lasat in pace, ca au fost toate bune. M-am ofticat doar ca au oprit in spatele meu un camion (MAN, vechi) care fumega ca o cocserie, si l-au lasat in pace, i-au dat drumu' fara sa-l masoare, ca era de-al locului. Da-i in plm, faceti-va motoarele, ca sa n-aiba motive de cerut spaga. Eu oricum nu dau.
nikuniku
ca off topic,am patito cu cei de la RAR in trafic,motoru era rece,plecasem de 3-4 minute de acasa,cand ma-u oprit si au sarit sa vada noxele,care erau peste limita,gata talonu ramane la noi,cu greu iam convins ca motoru este rece,dupa cateva minute de tinut turat cam la 1500-2000 RPM au masurat iar,si culmea noxele sublimita maxima(asta din spusele lor)talonu a ramas la mine si ei cu frigideru plin
daniel1994
asa ca sa nu mai ziceti ca tiganu e tigan si in ziua de paste....si romanu e la fel
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.