Uncle-Sam
2 Aug 2005, 14:55
Nu stiu daca e chiar adevarat sau daca mi se pare mie: cand ies din bucuresti si incep sa merg cu 90-100kmh face ca toti dracii. Dupa vreo 15 min parca se obisnuieste cu viteza si merge mai frumos. Am stat atent sa observ diferenta si cred ca nu e vorba ca ma obisnuiesc eu cu zgomotul
fal_nessus
2 Aug 2005, 15:07
poate sunt "rateuri"de la motor in sensul ca ai ceva la o supapa sau de l a o bujie care nu da scanteie iar la vit maimare [tur.mai mare] devin prea
rapide ca satzi dai seama!asa am si eu si nu i dau de capat cu bujii noi,etc
Pai depinde cum e motorul cand iesi din Bucuresti..cald sau rece..daca e cald atunci e Placebo..daca e rece e normal
Uncle-Sam
2 Aug 2005, 15:47
adica? pai da-ti seama ca e indeajuns sa plec de la victoriei ca sa se incalzeasca
ydaniel
2 Aug 2005, 16:00
asta nu am mai auzit pana acuma.poate te obinsuiesti tu cu ea!
roberth
3 Aug 2005, 10:20
hmmm, eu unul am patit asa ceva cu fosta Dacie, in drum spre mare, dar am presupus atunci ca a fost de la aditivul pentru benzina pe care il foloseam pentru prima data . cred ca este posibil, probabil pentru ca motorul ajunge la un regim termic ideal, priza de aer este mai buna, si poate si ceva cu avansul vacumatic... nu shtiu, zic si io'. Eu unul sunt patit, mergea rotund, torcea, si nu am reusit sa o conving sa treaca sub 100 decat cand i-am aratat frana !
Uncle-Sam
4 Aug 2005, 08:22
probabil ca se "dezmorteste"
)
diaconuliviu
4 Aug 2005, 13:38
Uncle, circuli mult in regim de oras si rar in afara? Ca daca da, stii tu, alternarea regimurilor motorului duce la curatarea calaminei. Cind iesi in afara ai motorul calaminat, deci mai greu performant; in timp se curata, etc.
Uncle-Sam
4 Aug 2005, 21:46
sa stii ca da! am observat ca la cateva zile dupa ce am facut un drum in afara, masina fuge ceva mai bine
Da, are mare dreptate diaconuliviu.
Exact ca tine am patit si eu Uncle-Sam. Cand ies afara din oras si o calc, la inceput se opune putin, nu merge asa rotund.
Dupa ce merg cu 100 cateva min si ajung intr-o localitate si merg incet, apoi la iesire o calc, nu mai sunt trepidatiile obisnuite
. Si tata mi-a spus ca se curata motorul si ca e nevoie sa o calci mai zdravan cand iesi din oras.
trotil_trist
3 Nov 2005, 04:03
In afara de faptul ca se curata calamina, mai e si treaba cu densitatea uleiului la diferite temperaturi. Cu cat creste temperatura, uleiul devine mai putin vascos, si de aici o ungere mai buna si in plus de asta o rezistenta mai mica la miscarea de "du-te - vino" a pistoanelor.
QUOTE(trotil_trist @ 3 Nov 2005, 06:03)
In afara de faptul ca se curata calamina, mai e si treaba cu densitatea uleiului la diferite temperaturi. Cu cat creste temperatura, uleiul devine mai putin vascos, si de aici o ungere mai buna si in plus de asta o rezistenta mai mica la miscarea de "du-te - vino" a pistoanelor.
cine ti-a spus tie povestea asta .....Dorele?
ionut232
4 Nov 2005, 14:13
da....si la mine face la fel....
de exemplu daca nu ies din oras mai multa vreme si cand ies si ii dau 100 merge cam greu(zgaltieli...nu trage) dar dupa un timp isi da drumu si merge perfect la 100km/h.
daca ii maresc viteza...la 120 la fel face la inceput dupa care isi da drumu...
eu zic ca se mai dezmorteste...se mai duce calamina...ceva de genu...
oricum...faza cu subtiatu uleiului nu cred ca e explicatia....deoarece uleiul se subtiaza mai tare la mersul prin oras, pentru ca motorul se incalzeste mai tare in oras.
in afara motoru se raceste mai bine, si drept urmare si uleiu va fi mai rece si mai vascos...
ceva de genu,sper ca am fost inteles.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.