anghelcatalin1992@yahoo.com
4 Jun 2012, 13:16
QUOTE(forcrims @ 31 May 2012, 11:11)
Cand am dat chiuloasa jos , pistoanele erau toate in jos, iar cand am curatat vechea garnitura de pe bloc motor..au cazut ceva resturi in cilindri, pe pistoane..am sucit de fulia motorului pana au ajuns toate pistoanele sus , pe rand..si am sters acele resturi de garnitura.Cilindrii nu s-au miscat...pareau destul de fixati.Chiuloasa nu are santuri , gauri..nimic. Doar ca nu i-am facut planeitatea. Am aplicat si un strat subtire de vaselina pe ambele parti ale garniturii.
cum dracu sa ai toate pistoanele jos ? poate la jumatate ? dar in nici un caz jos , cand 1si 4 sunt jos , 2 si 3 sunt sus (pmi si pme ) . daca ai miscat volanta fara sa asiguri cilindri sigur sa miscat vreun cilindru si sa rupt garnitura de cauciuc ( e de ajuns sa se miste 1mm ) .
<span class='edit'>4 Jun 2012, 13:26:</span>
QUOTE(forcrims @ 30 May 2012, 18:43)
Motorul e 1,4 injectie. Ceva sfaturi in legatura cu garniturile de la camasi? sunt 4 garnituri sau una singura? Daca pistoanele ies de pe cilindri..se monteaza greu la loc?
Nu am pus silicon pe ea, avea ea un strat pe margini...ceva silicon sau cauciuc.garnitura nu s-a miscat..daca se misca , nu mai intrau nici prezoanele. Si nu am facut planeitatea. Incep sa cred ca este de la garniturile de la camasi. Pentru ca nu imi scapa compresie deloc in vas, si nu imi scapa nici inainte..doar ca imi scade apa si uleiul creste. In plus, nici vechea garnitura nu parea ciupita, astfel incat sa treaca apa.
daca pistoanele ies din cilindri nu se monteaza greu la loc daca ai sculele necesare ( dar se pot monta cu biela demontata de pe arbore , deci scosi din bloc ) pentru ca sa scimbi garniturile acelea de cauciuc nu este nevoie sa scoti pistoanele din cilindri .
se desface motorul de pe masina , dai baia jos , dai chiuloasa jos , desfaci piulitele la biele cu o cheie de 13 (preferabil tubulara de calitate ) si impingi in biela usor pana scoti pistonul cu tot cu cilindru afara ( pe partea cu chiuloasa ) fiecare piston pe rand , iar montarea o faci exact la fel numai ca in ordine inversa si dupa ce montezi un piston fixezi cilindrul (camasa ) cu un surub si saiba mai mare si tot asa pana ce termini lucrarea .
important schimbi si garnitura de chiuloasa .