Ce imbunatatiri ati facut DSN-urile voastre? Daca se poate sa puneti si poze.
Merci anticipat, Mihai
Poi telescoape pe gaz bilstein, arcuri scurtate, roti 195\45\14, filtru de aer sport, evacuare cap coada inox, toba finala power full, buji 4 electrozi, calculatorul de bord cu parametri schimbati, soilare si poate ar mai fi dar acum nu le stiu pe toate.
Tu ai cumva spoilerul de fata original al masini? + prelungire. Nu freaca rotile de aripi? in spate ma refer. Poti sa-mi pui cateva poze (masina din lateral, o roata cand o ai data jos si spatele masini). Cum ai vopsit grila de fata? ai mai dat cu ceva? "primer plastic" de exemplu? sau ai dat direct cu vopsea. Pleoapele cat te-au ajuns? Merci anticipat
Da pe fata am bara originala + prelungitor de golf 3 pt ca la momentu respectiv nu am avut bani dar vreau sa-mi fac bari intregi. Cu frecatul rotilor am avut probleme. O data ca mi-ai trebuit flanse pentru a scoate rotile in afara ca-mi frecau in telescop. dupa aceea imi frecau in aripi pentru ca am mai taiat din arcuri iar cauciucurile erau cu talie mare. Acum nu mai freaca ca mi-am schimbat cauciucurile si mi-am pus cu talie de 45. Grila fata nu stiu sa-ti spun daca a fost data cu ceva inainte pentru ca eu asa am luato. Pleoapele au fost 200.000 lei dar acum vreau sa-mi fac pleoape mai lungi care ajung pana pe lampa semnal care costa 300.000 lei.
Ai jente de SLZ? Merg gumele de 195\45\14 pe jentele alea? acum mai ai flanse? Daca vrei sa vinzi pleoapele aste care le ai acum pe masina sa ma anunti te rog, ti le cumpar eu
Un id de messenger ai? Merci
salut !
o intrebare si o sugestie
geamurile de triple in doua culori sunt din comert sau sunt prelucrate ?
lampa de ceata din bara spate cere alta culoare ( o nuanta de albastru )
Nu stiu daca se gasesc pe piata stopurile in doua culori. Mie mi le-a adus un prieten care trebuia sa aduca de fapt de dacie normala de CN si agresit si nu a avut ce face cu ele si mi le-a dat mie. Intradevar becu de ceata arata urat de fapt am vrut sa nu-l mai pun cand mi-am pus barile dar dura putin mai mult pana le chituiau si le vopseau si nu am mai avut rabdare. Cand o sa-mi pun bara intreaga din fibra ala va vi dat jos
dadu221
5 Aug 2005, 18:05
asta da topic!!
Imi place cum arata masina si prin urmare am cateva intrebari pentru Antrax:
1:pragurile cat costara si de unde le-ai luat? Am auzi pe cineva ca pragurile false favorizeaza acumularea de apa. E adevarat sau depinde de montaj??
2:jantele cum le-ai colorat asa , cat te-a costat si daca dau semne de oboseala?
3: priza de aer de pe capota e falsa sau nu ?? cat a costat ??
4:pleoapele cum le-ai prins?? Pe viitor astept poza cand iti spui pe cale care acopera semnalizarea. Daca vreau si eu se pot cumpara prin posta??
5:desenul de pe aripa e autocolant?
6: geamurile is pe folie sau is ionizate?
7:Cat ie o toba finala power full?
Imi plac mult pleoapele si nu sunt nici scumpe . Vreau si eu
Totusi nu ma pot abtine sa nu te intreb daca ala este un punct de rugina deasupra semnalizarii de la farul cu pleoapa? Ca sa nu arunci stopul ala de ceata daca iti faci bari ai putea sa il muti pe mijloc si sa ii dai o alta forma poate ceva gen peugeot206. Pune niste poze si cu interiorul daca ai facut ceva imbunatatiri si pe acolo.
Pragurile mi le-a facut unu din tm care toarna in fibra si au costat 50EU, pleoapele tot la el le-am facut si au fost 200 000, priza 400 000 care este activa (am filtru de are sub ea), jentile asa le-am cumparat de la un preten am dat 100 EU pe ele si nu dau semne de oboseala asta in cazu in care nu stergi bordurile cu ele. Geamurile sunt foliate dar este folie autorizata de dincolo, iar o toba ca a mea un power full era 130 cand am luato eu dar nu te sfatuiesc sa-ti iei pt ca la mine acuma cum mi-am schimbat toata evacoarea iar acuma la 3-4000 RPM se aude un zgomot de tabla. Asa ea suna frumos la turatii mici dar la turati mari... iti pot da un filmulet sa o auzi cum face. Desenul de pe aripa este autocolant si este cumparat din targ.
PS: Nu am strop de rugina pe masina ca acum un an a fost reconditionata toata. Singurul loc unde mi-a sarit vopseaua este pe aripa dreapta o bucatica mica de 1 cm si care urmeaza sa o vopsesc
Supernova cu un tuning placut.
Nova GT cu un tuning mai placut
La Nova asta imi place mult spatele, mai ales haionul
dadu221
6 Aug 2005, 21:19
intersant bordul (este oare vopsit?) si linia capotei deasupra farurilor.
Eh, bani sa ai ...
Da este vopsit, si eu mi-am vopsit grilele de aerisire din interior.
Daca-mi pun jante mai late, pleaca mai greu de pe loc? Imi distruge directia mai repede?
nu iti pleaca masina mai greu, sau cel putin mie nu mi se pare. Chiar mai bine pt ca ai mai multa aderenta, dar in schimb ti se strica mai repede directia. Asta depinde si de ce roti pui.
La tine se duce repede directia?
Stii cumva ce boxe merg pe fata la DSN? as vrea unele cu diametru mai mare, dar cred ca trebuie sa mai decupez din usa pt ca sa-mi intre magnetul lor acolo. multumesc
horiajam
13 Aug 2005, 09:23
QUOTE(kid88 @ 5 Aug 2005, 19:01)
Supernova cu un tuning placut.
Wow !! Mai fratilor pana sa apara "supernova" asta era frumos topicul ...
Ce cauta farurile alea de golf pe Supernova ?? Ii mai lipseste volan de Bmw, scaune de Hammer, si un frigider pe scaunul din dreapta
Celelalte Supernove din topic sunt fiecare super ...dar asta cu faruri de golf strica tot ..
@Antrax Sunt faine pleoapele
Si jentile dau bine
Antrax
13 Aug 2005, 20:50
Merci horiajam. Esti printre putini care zic asta, restu vad doar defectele.
kid88 ce boxe se potrivesc pe fata?? Sunt multe. Eu am JBL ci diametru de 15 cm cred si nu a trebuit sa decupez tabla. Au intrat perfect. Legat de directie... Nu se duce asa repede pt ca rotile ce le am acum sunt echivalentul rotilor originale chiar putin mai mici cred. Cu planetarele am avut niste probleme (3 perechi in 2 luni)
dar asta nu-i neaparat de la roti. Depinde si cum mergi cu masina
"trei perechi in 2 luni?"
geez ! Cum adica ?
adica 5,4 milioane x 3 planetare lungi si 4,2 milioane x 3 planetare scurte adica destul de mult
Antrax
14 Aug 2005, 02:36
Nu nu.... Am luat o pereche si am garantie pe ele 6 luni. Si in 2 luni am fost de 3 ori la ei cu ele. Asta ce o am acuma pe masina ii a 3 pereche si deocamdata vad ca nu bata. Daca bate putin iar ma duc inapoi cu ele ca doar is in garantie
catalin80
17 Aug 2005, 10:12
eu inca nu am facut dar ce am de gand sa fac:
- blana la motor
-capitonat cu pasla podeau si usile
-vopsit clantele de la usi impreuna cu manerul de tragere al usii gri metalizat
- vopsit partea tapitata a usii cu negru
Singurele imbunatatiri care le-am facut au fost schimbarea culorii iluminatului in albastru, stema albastra (mica),folie PEE de care nu sunt prea incantat
La exterior nu cred ca fac vreo schimbare ca imi place asa cum arata.O sa revin cu poze dupa ce termin (cred ca undeva dupa mijlocul lui septembrie
QUOTE(catalin80 @ 17 Aug 2005, 10:12)
- vopsit partea tapitata a usii cu negru
schimbarea culorii iluminatului in albastru, stema albastra (mica),folie PEE de care nu sunt prea incantat
Vreau si eu poze cu partea tapitata a usii pe care ai vopsit-o, ai pus becuri tip XENON albastre in faruri? Ce folie? pe geamuri? Merci
B 32 BUG
17 Aug 2005, 22:29
BUGU
Antrax
19 Aug 2005, 16:06
Frumoasa masina. Nu arata rau doar daca i-ai pune niste praguri mai frumoase, un eleron mai frumos si niste jenti mai mari ar arata super. Oricum pana in momentul de fata masina arata bine.
BUGU-le ai voie sa decupezi din numar? Nu s-a luat politia de tine?
Alex NOS
21 Aug 2005, 11:27
Admisie directa in loc de far pt concurs...
Teava direct din motor..
Masina a avut 100+ cp
Nu arata super..dar fuge..Locul 1 la A1 si la alta etapa m-am dat la grupa A si am iesit pe 2..
Antrax
21 Aug 2005, 13:42
Si eu am concurat la legal racing cu a mea si tot locul 1 la A1 l-am luat. La A nu am concurat dar am vazut timpi de la A si locu 1 avea cu o zecime de secunda in fata mea. Asa ca nu stiu ce loc as fi iesit. Oricum felicitari pentru masina
Alex NOS
21 Aug 2005, 17:10
Eu acum 1 luna am suferit un accident s masina nu o sa mai fie ca inainte...Un Hyundai Santa Fe care trecea pe rosu m-a lovit direct in usa mea...Masina e facuta varza(caroserie)...Dar in 1 sapt o sa fie gata...Dar a mai pierdut niste cai..Am toate tobele puse+catralizator...
O sa aiba vreo 83-85 cp doar...Gata cu cursele pt mine..
Antrax
21 Aug 2005, 17:18
Asta este
Si eu am avut un accident cu masina si a fost destul de impachetatata doar ca pe atunci nu aveam nimic pe ea. Tu cam ce ai pe masina?? In afara de teava cap coada, finala inox sau carbon, filtru ca aia are cam toata lumea. Ai mai facut ceva modificari??
Alex NOS
21 Aug 2005, 19:09
Mai am chip de putere,bujii Beru cu 4 electrozi,nu mai am sonda de oxigen si am usurat masina permanent cu 50-60 kg...Si teava care vine de la serpisori in jos i-am marit diametrul..
Asta la performante...M-am oprit aici cu modificarile .Daca mergeam mai departe motorul incepea sa cedeze in timp relativ scurt...Ca mai sunt f multe posibilitati,numai sa fi dispus sa risti pe pielea ta...trebuia sa umblu la chiuloasa puteam sa pun alte injectore..dar vreau sa ma mai tina masina vreo 30 000 km...
SorinTSI
21 Aug 2005, 20:07
Daca tu crezi ca prin modificarile astea ai 105 cp
.In primul rand un chip pe motor aspirat da maxim 10%
-bujii Beru cu jdemii de electrozi=0 cp
-evacuare directa la un motor aspirat maxim 2 cp
-filtru de aer 0 cp
-50 de kg extraordinar acum masina are 200 de kile nu?
I-ti zic eu cruntul adevar ai maxim maxim 90 de cp,asta la volanta,la roata in jur de 75 cp.Ma crezi bine,nu ma crezi,bafta ta,te las sa traiesti intr-o lume paralela in care bujiile Beru dau 100 de cp in plus la motor(nos taica).
Alex NOS
21 Aug 2005, 22:46
QUOTE(SorinTSI @ 21 Aug 2005, 22:07)
Daca tu crezi ca prin modificarile astea ai 105 cp
.In primul rand un chip pe motor aspirat da maxim 10%
-bujii Beru cu jdemii de electrozi=0 cp
-evacuare directa la un motor aspirat maxim 2 cp
-filtru de aer 0 cp
-50 de kg extraordinar acum masina are 200 de kile nu?
I-ti zic eu cruntul adevar ai maxim maxim 90 de cp,asta la volanta,la roata in jur de 75 cp.Ma crezi bine,nu ma crezi,bafta ta,te las sa traiesti intr-o lume paralela in care bujiile Beru dau 100 de cp in plus la motor(nos taica).
Am zis ca masina facuta de concurs avea peste 100 cp...
Am avut doar un scaun in masina..restul gol,5 litri de benzina de cam 105 octani,si modificarile masini +ce am mai facut special de concurs...
Masina in mod normal cu ce are pe ea zic eu ca scoate cam 90 cp,nu mai mult...
Chipul da 8 cp,filtru 1-2 cp,evacuare diametru marit,directa-scurtata->5-6 cp...
Cam 90...Daca nu ma crezi e treaba ta...Ma ocup cu asa ceva de 3 ani..Ceva experienta am...
Si pur informativ: bujiile nu dau cp in plus ci maresc randamentul motorului la turatii inalte..Bujiile de fabrica nu se comporta bine la 5000 rpm..
Antrax
22 Aug 2005, 00:45
Cam tot ce are alexNOS am si eu pe masina. Nu am cip. La mine au fost modificati parametri calculatorului de niste francezi de la renault. Buji in 4 electrozi am si eu, teava din fata pana in spate de inox am, filtru sport simota si cam atat la motor. Nu stiu cati cai are masina ca nu am urcato pe stand. Intradevar bujiile in 4 electrozi se simt la o masin, adica urca mai repede in ture. Injectoarele daca vrei sa le schimbi nu are rost. Si eu am incercat sa-mi pun de renault nevada de 1,7 si nu merg. Nu poate trage aer destul iar puterea nu creste deosebit de mult in raport cu consumul.
Ce vreau sa-mi mai fac la a mea este sa-mi pun turbina electrica care iti da intre 15-25CP si sa vad daca imi pot pune chiuluasa de 16V. Ar mai fi multe de facut in mintea mea dar....traim in romania
Corect!!! Imi place de voi baieti.
Alex_NOS de unde ai luat stiker-ul de pe lateral? frumos foc
Alex NOS
22 Aug 2005, 14:03
Le-am facut la comanda acum 2 ani..Nu a iesit cum ar fi trebuit dar merge si asa...A costat f putin 700 000 acum 2 ani.Si m-a tinut ,nu am avut probleme cu dezlipitul
QUOTE(Alex NOS @ 22 Aug 2005, 14:03)
Le-am facut la comanda acum 2 ani..Nu a iesit cum ar fi trebuit dar merge si asa...A costat f putin 700 000 acum 2 ani.Si m-a tinut ,nu am avut probleme cu dezlipitul
Poti sa pui te rog o poza din lateral unde se vede tot? merci
Alex NOS
22 Aug 2005, 16:05
E f mare poza..alta nu am gasit...
Merci pentru poza.
Mi-am mai imbunatatit si eu DSN-u cu toba finala de inox(nu-i de firma) + ornamentul nichelat. In total 40 RON
mai aveti mult de munca....... spor la treaba!
Antrax
23 Aug 2005, 11:53
Asa este dudy. Mai avem mult delucru si va fi tot timpu delucru pt ca tot timpu iti vin idei
. Oricum cum imi arata masina in ziua de azi si cum imi arata acum 1 an.... sunt foarte mandru unde am ajuns
. Nu pot sa spun ca este cea mai TARE SN, dar nici cea mai jalnica. Tu de exemplu ce ai pe masina??
Alex NOS
23 Aug 2005, 12:16
Trebuie avut in minte ca este un biet motor de 1.4 si mai e si turcesc...
Nu se copmara la rezistenta cu cel frantuzesc...Eu de exemplu deja am sirenaj pe treapta 1...Si deja ma gindesc sa nu imi distrug masina ...
Antrax
23 Aug 2005, 18:53
Asta asa este AlexNOS. Intradevar este un motor turcesc, dar asta tot nu ma opreste sa mai incerc sa mai modific cate ceva pe el. Atata timp cat inca merge si sincer pana in momentul de fata nu am nici o problema cu el, o sa mai incerc sa mai scot din el ce se poate.
cj01pel
24 Aug 2005, 14:43
baieti mariti-va ecartamentul pe spate
vedeti topicul "cit este distanta intre roti.........
Daca tu zici...o sa ni-l marim....dar e o imbunatatire OK???
Alex NOS nu se ia/s-a luat politia de tine ca ai stiker pe laterala?
Hai ca ma bag si eu:
1.Aer conditionat
2.Kit admisie directa K&N
3.Toba finala Remus + intermediara scoasa
4.Amortizoare fata sport, reglabile pe inaltime (cupa nova)
5.Jante Alessio 14" cu anvelope Fulda 185/60R14
6.Schimbator+pedalier Sparco
Alex NOS
4 Sep 2005, 11:24
QUOTE(kid88 @ 29 Aug 2005, 13:53)
Alex NOS nu se ia/s-a luat politia de tine ca ai stiker pe laterala?
Nu s-a luat politia de mine...Ai voi sa acoperi maxim 30% din suprafata masinii...Peste 30% trebuie trecut in certificat...Si alea pe lateral nu fac 30%...
QUOTE(Alex NOS @ 4 Sep 2005, 11:24)
Nu s-a luat politia de mine...Ai voi sa acoperi maxim 30% din suprafata masinii...Peste 30% trebuie trecut in certificat...Si alea pe lateral nu fac 30%...
Super, nu stiam ca ai voie cu ele
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.