Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Moare ca ... in drum
DaciaClub - Forum Dacia > Celelalte modele Dacia - 1100, Berlina, Papuc, Nova > Probleme tehnice - Dacia Clasic
raptordivx
De vreo doua zile incoa in orice viteza ar fi masina in momentul in care nu mai accelerez moare masina, orice viteza as avea. Acuma ... ma gandesc eu in prostia mea ....... problemele ce au precedat faza asta: Am plecat in concediu cu masina si dupa o luna juma am pus benzina in rezervor. Pana la Sovata (ca acolo am fost) a mers fara probleme. Cand am plecat de acolo... se inneca masina si scutura de o lua mama dreaq. Am descoperit eu ca nu ajungea benzina destula in carburator. Am fost la unii mecanici (au suflat pe retur pe tur) si au reusit sa o faca sa mearga pentru numai 25 kilometri, dupa care iar s-a apuca sa scuture. M-am dat jos din 12 in 12 kilometi si am suflat in tur ca sa mai mearga. Si uite asa am ajuns acasa la mine in Adjud. M-am apucat prima si prima oara sa desfac pompa de benzina. FRATILOOOR aveam un pumn de rugina in ea nu aveam nici un pic de benzina numai rugina. Am spalat-o am curatat sitele, am dat rezervorul jos, l-am spalat si pe ala (NU A CURS NIMIC DIN EL !!!!!).Booon toatre bune si frumoase, i-am dat cheie a mers frumos. Am pus imediat si un decantor inainte de pompa si unul inainte de carburator. In doua zile am schimbat decantorul de dinainte de pompa cu altul ca se umpluse si ala de rugina. Am plecat in Suceava 200 Km a mers frumos .. n-am avut treaba. Cand am ajuns in SV alta dandana blink.gif dau cheie .. nu mai porneste ..dau automate peste automate NIMIC. Vine un tip la mine se uita la capacul de la delcou (la care prin cap nu mia dat sa ma uit ca era NOU) zice ca e crapat. Il schimb, regleaza omul avansul, platinele, ma rog cam tot ce se putea regla. Da cheie .. merge. Acum de doua zile .. va spun nu mai vrea sa stea motorul deloc pornit decat daca sunt cu pedala de acceleratie apasata. De la ce Dumnezeu este ???
tarzy


pot fi o caruta de cauze

sfatul meu este sa faci o revizie generala a sistemelor de alimentare (rezervor, pompa, filtre+ ... CARBURATOR - de asta nu ai zis nimic - o baie in decarburol nu cred ca i-ar strica) si de aprindere (bobina, delco, condensator, fise, bujii, etc) si bineinteles reglajele de rigoare (avans&co)


PS: daca tot vrei sa ai dacie cu carburator ar trebui sa te pui bine la punct cu chestiile de genul asta, nu prea exista soltuie altfel, orisicat de bine ti-ar reglao un specialist la primul plin de benzina ai toate sansele sa o iei de la capat.
raptordivx
Eu ma gandeam sa o mai tarai asa pana in toamna cand o sa fac revizia tehnica completa pentru ITP (ca expira) si pentru iarna. Da nu stiu de ce sa ma apuc ca sa o fac.
MAKRON
"Acum de doua zile .. va spun nu mai vrea sa stea motorul deloc pornit decat daca sunt cu pedala de acceleratie apasata. De la ce Dumnezeu este ???"

Sa inteleg ca nu sta la ralanti? cum adica pedala apasata? pana la fund? sau cum?cat apesi pedala si ce turatie ai la ralanti? Da-ne niste detalii strict pe aceasta chestiune.
Arunca un ochi si la plutitorul carburatorului. Trebuie sa pluteasca ..... de unde si denumirea data in popor.
mihai1677
jigler relanti infundat, dar nu ar strica sa faci bec carbul, si ai grija de amestecul fantastis apa cu benzina.
Sir_Alex
Ia fiecare element care influenteaza aprinderea in parte si verifica-l. Sunt chestiuni despre care pe alocuri iti poti da seama daca sunt sau nu sunt in regula. Ia-o de la capat: rezervor si circuit (ziceai de rugina), pompa benzina, furtune, carburator, bujii, delcou, platine, bobina de inductie, jiglere, etc.
raptordivx
Doamne cata treaba am smile.gif) merci pt sfaturi mai ales de acela cu jigleorul infundat !!! a mers. 10x.
P.S. nunu mergea decat cu pedala apasata nu avea nici o importanta cat sa fie apasata, cum statea motorul la relanti murea.
raptordivx
Treaba a fost simpla am suflat in jigler si merge acum ca unsa. Nu stiu cu ce s-o fin infundat ca am 2 filtre 1 inainte ded pompa si unul dupa pompa. Dar ii vine acusica si lui randul sa faca o baie in decarborol. A plss cine stie un tutorial sa reglez si eu nivelul in carb si alte reglaje ce se fac dupa cee il spal si il desfac. Va multumesc mult.
vaally
QUOTE(raptordivx @ 6 Aug 2005, 18:59)
Treaba a fost simpla am suflat in jigler si merge acum ca unsa. Nu stiu cu ce s-o fin infundat ca am 2 filtre 1 inainte ded pompa si unul dupa pompa. Dar ii vine acusica si lui randul sa faca o baie in decarborol. A plss cine stie un tutorial sa reglez si eu nivelul in carb si alte reglaje ce se fac dupa cee il spal si il desfac. Va multumesc mult.
*


Demonteaza si filtru de la carburator-este sub racordul de intrare benzina- iti trebuie o cheie de 19 si curata-l.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.