Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: dilema motor
DaciaClub - Forum Dacia > Celelalte modele Dacia - 1100, Berlina, Papuc, Nova > Probleme tehnice - Dacia Clasic
Paul88
Salut am si eu o intrebare teoretic doua.Nu stiu daca s-a mai discutat pe site dar as vrea sa mi se raspunda daca se poate....in legatura cu prima poza de ce furtunul ala care e insemnat cu punctul 1 nu e bagat in carburator(precizez ca asa am luat masina)...ca acolo e locul lui.....dar am vazut la multe dacii ca furtunul acela e scos de acolo si dat pe sub motor.
A doua dilema este in poza cu numarul 2 si la fel am vazut la mai multe dacii la fel la punctul 1 ar trebuii sa iese un furtun care intra in punctul 2.Daca m-ati putea lamurii va rog la aceste 2 intrebari va rog. De ce nu sunt acolo...Multumesc anticipat
Imi cer scuze dar nu ma lasa sa pun prima poza editata in paint cu furtunul dar se observa in prima poza ca iese un furtun de unde bagi uleiul si locul lui ar trebui sa fie in acea intrare in carburator sper sa va dati seama se poate observa si in poza 2
bygy007
furtunul ala de la carburator la capacul de chiulasa are rolul de a baga din nou in circuitul de ardere gazele ce scapa pe linga segmenti + vapori de ulei pentru a reduce poluarea
alalalt furtun face legatura intre filtrul de aer si chestia aia de pe galerie , are rolul de a incalzi aerul , se foloseste iarna
PH-06-BOA
Si in completare la ce a spus Bygy, furtunul a fost scos, pentru ca tot ce iese pe el din carterul motorului, fiind in cantitate mai mare (datorita uzurii segmentilor, poate si a camasilor), face sa mearga mai prost motorul, iar iarna chiar se face si gheata in carburator. Acum ai putea sa-l bagi la locul lui, pentru a evita necazurile (suspendare talon, amenda, intrare in RAR si numai dupa ce faci motorul). E cald afara, si nu mai poate creea mari probleme, montarea la locul lui.
anghelcatalin1992@yahoo.com
QUOTE(PH-06-BOA @ 30 Apr 2012, 21:04)
Si in completare la ce a spus Bygy, furtunul a fost scos, pentru ca tot ce iese pe el din carterul motorului, fiind in cantitate mai mare (datorita uzurii segmentilor, poate si a camasilor), face sa mearga mai prost motorul, iar iarna chiar se face si gheata in carburator. Acum ai putea sa-l bagi la locul lui, pentru a evita necazurile (suspendare talon, amenda, intrare in RAR si numai dupa ce faci motorul). E cald afara, si nu mai poate creea mari probleme, montarea la locul lui.
*


si eu am avut acea problema si daca bagam furunul acela de la capacul de la tacheti in carburator imi dadea uleiul afara pe la garnitura de la capacul de la tacheti si pe la busonul de la ulei .
BN64FLO
Poti sa il lasi asa ca daca da vapori de ulei multi iti infunda carburatorul si nu mai merge masina cum trebuie sau chiar deloc stiu ca am pe masina un ulei slab si putina benzina in ulei(defectiuni tehnice)si am scos furtunu pentru a nu baga vapori de ulei in camera de ardere si in carburator.
Oare daca il prinzi cu un colier fara T-ul ce intra in carburator ,doar de acel furtun ce merge la galerie nu e mai bine?
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.