Edy_dacia77
30 Apr 2012, 23:20
Salut! Sunt nou pe forum, inca nu prea ma stiu pe aici, dar am si eu o batranica albastra din 77 pe care am cumparat-o in decembrie 2011, si vreu sa il o reconditionez.
Am scos motorul, pentru ca deoarece caroseria va merge la tinichigiu. Nu prea are rugina, dar nu strica un pic de tabla pe aici, pe colo.Vreau sa ii fac motorul cu mana mea si nu stiu cum sa incep. Daca ma puteti ajuta as fi recunoscator. Am sa pun si poze cu baba.
Moderator edit: Ca esti nou pe-aici e una. Dar scrisul ala de mi-o fracturat neuronii n-are de-a face cu nici un forum. Te rog scrie mai frumos. Te rog si eu, te roaga si regulamentul.
nikuniku
30 Apr 2012, 23:32
iulica89
1 May 2012, 07:52
In opinia mea mai bine cumperi un motor 1.4 sau 1.6 de la dezmembrari (preferabil cu proba si pina'n 150 000 km) sau de pe o masina care va lua calea rematului(si asa doar il pui pe al tau in locul lui => mai putin cash de cheltuit si iei si cutia daca e buna) si iti mai ramane bani si de o cutie si nici nu te murdaresti prea tare(plus ca mai scoti ceva si pe asta vechi la fier sau daca il vinzi).
Din proprie experienta motoarele de dupa '95 sunt mult ma fiabile ,reconditionarea celui de 1.3 te va duce cel putin 1000 ron,pe cand cu (maxim) 500 lei iei si motor si cutie si ramai si cu ale tale(eventual il segmentezi pe asta care il iei).
PS:nu da chiulasa,mai strangi bani si o reconditionezi penttru viitor
si eu mi-am schimbat setul motor singur,mai greu fiind prima oara dar cu un telefon la mecanic si cautand pe net am reusit si merge chiar foarte bine acum,trebuie sa ai multa rabdare si sa tii minte fiecare piesa si surub de unde vine sa nu te trezesti la final
ca ti-au mai ramas piese,si sa ai ceva bani pt cumparaturi,eu am avut setul motor mi-am mai cumparat setul de cuzineti,garnituri,ulei,filtre,m
-a dus cam 200 lei tinand cont ca nu am mai platit mana de lucru
Spor la treaba si te asteptam cu vesti si poze:)
e mult mai fiabil cel de 1400 cmc...chiar daca-l achizitionezi de la remat sau din alta parte...parerea mea e sa-l faci bucati si sa-i faci setul motor. nu de alta dar o sa ai un motor nou mult mai fiabil decit predecesorul lui.
OvidiuM
2 May 2012, 21:37
De acord cu fiabilitatea motoarelor de dupa 1995. Al meu din 1996 are cam 150.000 km si e perfect functional. Cred ca nu mai tine tabla pe cit tine motorul ala...
inca un plus de la mine pentru achizitionarea unui motor de 14.cat mai putin folosit.
Prin inlocuirea motorului cu unul de la remat sau din alta parte nu sunt necesare si modificari in cartea masinii?..stiu ca motorul are o serie pe el..
pai normal ca trebe omologat.pana intr-un milion jumate costa sa treci motoru nou in acte.
ce faci tu cu mana ta e sfant...pui set nou, cuzineti noi, ax nou la pompa de ulei, verificat arborele...te ajutam noi, lasa si tu motorul de la remat, pastreaza-ti blocul original..
Edy_dacia77
6 May 2012, 21:47
Scuzati-ma baieti ca nu am mai postat, dar sunt la sibiu si nu am putut pune pozele, ca eu stau la cj. Mai dureza o saptamana sa pun pozele. Multumesc pt sfaturi. Cu motorul l-am rugat pe tata sa il desfaca. Cand ajung acasa, o sa scihmb setul si restul de piese,caroseria a iesit de la tinichigiu, arata foarte bine, nu am sa cumpar alt motor, mie imi ajunge cel de 1.3l,daca vreau putere mi-ar trebui vreo 2500de euro si totu-i rezolvat: UN FORD MUSTANG DIN 67 care asteapta de 28 de ani sa fie reconditionat, dar mie de mic copil mi-au placut DACIILE 1300 ORIGINAL, nu putere si cine zice ca motoarele de 1.3 nu sunt fiabile, va invit la cj sa vedeti o dacie stoc fara umblat in motor din 72,va pun o poza cu mustangul stiu ca este off topic,am sa il restaurez si va duc pe toti la plimbare si si cu dacia. Ma scuzati de calitatea pozelor dar sunt de pe telefon.
Moderator edit. Cum ziceam si-n primul post, scrie mai frumos.
Unde erai fratele meu acum 4-5 ani cand cautam ca disperatul o masina dinasta sa o pun pe picioare....offf
Edy_dacia77
6 May 2012, 22:31
De 28 de ani este in cluj napoca
, nu a mai iesit pe strazi de atunci
. L-am mutat eu in spatele curtii pe motor
, mergea foarte bine
, dar a trebuit sa ii pun carburator de renaul
t 12 ts
, ca originalul era blocat
, dar se poate rezolva sa mearga
. A fost al unchiului meu care ii pasionat de masini americane era o vreme de vanzare pe 4 tuning dar nu l
-am mai lasat sa il vanda
, ca il fac eu.
http://forum.4tuning.ro/502-anunturi-auto-...rbird-65-a.html Atentie
, nu mai este de vanzare!!!
Moderator edit. La urmatorul post impodobit cu asemenea hal de scriere o sa acord si premii. Ai postat de trei ori in acest topic, si pe fiecare l-am inrosit in ultimul hal.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.