Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Renault Fluence Expression PLUS 1.5 dci 110
DaciaClub - Forum Dacia > Alte discutii > Jurnal de Bord
Marsulici
Salut

Tocmai am achizitionat un Renault Fluence Expression PLUS 1.5 dci 110 biggrin.gif
Masina trebuie sa fie livrata saptamana viitoare undeva marti-joi biggrin.gif

Voi reveni cu mai multe detalii dar si intrebari cand o voi lua wink.gif

Daca exista intrebari va stau la dispozitie.
Markos
Cât mai costă?
Marsulici
Pretul de catalog este 17.900 Eur ... dar cu promotiile de la Renault am avut un discount de 2.800 Eur asa ca a ajuns la 15.100 Eur.
Plus tichetele rabla ... pretul final a fost de ~ 12.500 Eur ceea ce mi se pare acceptabil tongue.gif
Razvione
Sa o stapanesti sanatos!
Asteptam poze! wink.gif
Marsulici
Ms!

Cum o raidic de la dealer o sa pun poze si mai multe detalii tongue.gif
iulian'71
Are ceva optionale fata de serie?
Marsulici
Doar ESP-ul l-am luat extra.
In rest avea cam tot ce e necesar.
turbodxman
Super!
iulian'71
Expresion Plus e destul de bine echipat, ambianta interioara este placuta cu o usoara nota de lux, dar usor de murdarit - in trei ani am curatat tapiteria de doua ori la megane si tot nu imi pare rau. Sa-l stapanesti sanatos si sa te plimbe mult si bine!
Marsulici
Si eu zic ca are destule dotari ...restu ce puteam sa iau in plus , se poate trai si fara ele :S
Bine sper sa ma plimbe ... da nu prea mult tongue.gif , nu planuiesc sa tin masina mai mult de 3-4 ani ( poate nici atat , depinde )
Ken Block
Sa o stapanesti sanatos! smile.gif
Marsulici
Iata ca a venit si ziua asta si in sfarsit astazi am ridicat masina de la dealer.
Cum am spus si in topicul anterior , nu e chiar ceea ce vroiam dar e tot ce se putea la momentul acesta biggrin.gif

Si acuma o mica descriere a masinii :

Renault Fluence Expression PLUS 1.5 DCI ALB Glaciier ( ca era pe stoc )

110 cp / 240 Nm / 0-100 in 11s

consumul dat de producator ar fi pe la 5,6 l / 100km .... dar asta ramane de vazut

Ca si dotari avem asa :

A.B.S. cu repartitor electronic de franare E.B.V.+ A.F.U. (Asistenta la Franarea de Urgenata)
Aer conditionat cu reglare automata bi-zona
Aeratoare spate in consola centrala
Airbag-uri frontale adaptabile pentru sofer si pasager
Airbag-uri laterale cap pentru locurile din fata si din spate
Airbag-uri laterale torace pentru locurile din fata
Aprinderea automata a luminilor de avarie in cazul unei franari de urgenta
Bancheta spate rabatabila si fractionabila 1/3 2/3
Bare de protectie in ton cu caroseria
C.A.R. (Inchiderea automata a usilor, portbagajului si a trapei pentru carburant la demaraj)
Centuri fata in 3 puncte, cu pretensionare si limitator de efort
Computer de bord
Directie asistata electric variabila
Geamuri electrice fata si spate
Imobilizator electronic codat
Inchidere centralizata a usilor cu telecomanda (cheie)
Oglinzi retrovizoare electrice si degivrante, asferica pe partea soferului
Pachet "Drumuri dificile"
Proiectoare de ceata
Radio cu mono CD 4X15W MP3, satelit de comanda (RAD01A)
Scaun sofer cu reglare pe inaltime
Scaune fata cu reglare longitudinala/inclinare
Senzor de lumina si de ploaie
Sistem Isofix de prindere a scaunului copil pentru locurile laterale spate
Spatiu de depozitare inchis in cotiera din fata si cotiera spate
Stergatoare parbriz cu 2 viteze si cadenta variabila
Tapiterie material textil de culoare gri carbon
Tetiere fata "noua generatie" reglabile 4 directii si 3 tetiere spate
Volan imbracat in piele



Am adaugat 1 singura dotare optionala si anume ESP-ul.
Ceea ce as fi vrut dar nu s-a mai incadrat in buget erau Xenoanele ( erau ~ 500 eur )

Pretul de catalog al masinii era 17.944 Eur.
Cu toate promotiile si cele 3 tichete rabla pretul final a fost de 12.490 Eur , ceea ce mi se pare cat de cat ok.

De asemenea am primit gratis de la dealer covorase de cauciuc si senzori de parcare. biggrin.gif


Nu am mers dacat pana acasa de la dealer cu masina ( ~ 5 km ) si nu mi-am putut face o idee despre mai nimica.
Pana acuma sunt multumit si ramane sa vad pe parcurs ce o sa fie.
Venind de pe Logan 1.5 dci 85 cp nu as putea fi prea obiectiv in apreciere ( cu toate ca am condus si alte masini si pot sa fac o oarecare comparatie )

Acuma ramane sa trec de primii 1500 - 2000 Km ca sa pot exploata motorul asa cum vreau B-)

Garantia este de 3 ani in limita a 100.000 km

Poze o sa pun zilele astea cand am timp


Daca exista intrebari ... shoot biggrin.gif
Razvione
Eu unul astept poze mai ales cu interiorul! biggrin.gif
4x4
Felicitari!
Marsulici
O sa pun poze zilele astea , probabil in week-end.
A plouat in Bucuresti si seara cand ajung acasa nu mai am chef sa stau sa fac poze smile.gif)

Intrebare despre computerul de bord ... exista si alte functii , cum ar fi temperatura uleiului sau durata deplasarii ?

Si in legatura cu gemurile , fiind toate 4 cu impuls ma asteptam sa se inchida in momentul cand se inchide masina ... trebuie activata functia ?
iulian'71
Citeste in cartea tehnica la capitolul in care se refera la inchiderea centralizata. La tine este cu cheie tip briceag si s-ar putea sa fie tot ca la cele cu card la care dupa ce inchizi mai apesi inca odata butonul, practic faci dublu "click" si geamurile se ridica. Am folosit doar de maxim 5 ori functia aceasta in trei ani. Vezi in cartea tehnica la capitolul 3.12.
Marsulici
M-am uitat , dar se pare ca aceasta functie este prezenta doar la masinile cu card .... ciudat.
Tossi
Frumoasa masinuta...km cat mai multi....da' Loganul l-ai dat, il dai? smile.gif Caut pentru tatal meu masinutza smile.gif
Marsulici
Logan-ul l-am lasat fratelui meu ... deci a ramas in familie tongue.gif
nWo
QUOTE(Marsulici @ 17 May 2012, 22:01)
Si in legatura cu gemurile , fiind toate 4 cu impuls ma asteptam sa se inchida in momentul cand se inchide masina ... trebuie activata functia ?
*




La mine, atat la 407, cat si la C4, geamurile se ridica daca tin apasat (vreo 2 sec) butonul de inchidere. Incearca sa vezi daca iti merge asa, ca doar tot frantuzoaica e si asta ca si ale mele.
Marsulici
Am incercat toate variantele ... nu merge deloc.
Sunt curios daca se poate activa aceasta functie avand in vedere ca toate geamurile sunt cu impuls ... deci ar trebui o saingura comada de la computer sa ridice geamurile.
soryn94
Incearca sa apesi de 2 ori pe butonu de inchidere.Poate este ca la megane.

Scuze,acum am vazut ca s-a mai scris.
l@u
daca inchizi cu cheia din broasca si tii pe inchis mai mult urca geamurile? sau coboara daca tii cheia actionata pe deschis in broasca ?
Marsulici
Nope , nici asa nu merge.
l@u
atunci nu ai functia si deci nu ai ce activa !
Razvione
Poze? biggrin.gif
Marsulici
Da poze smile.gif)

[attachmentid=1627811168] [attachmentid=1627811169] [attachmentid=1627811170]
[attachmentid=1627811171] [attachmentid=1627811172] [attachmentid=1627811173]
[attachmentid=1627811174] [attachmentid=1627811175]

Nu au iesit exceptional ca sunt facute cu telefonul tongue.gif
De asemenea covorasele sunt deja murdare un pic ca ploua de 2 zile
Sper sa fie soare maine sa o pot spala si curata biggrin.gif
Iulikk
Foloseste, plz, sistemul de upload al forumului sad.gif . Unii au net cu găleata si merge al dracu de greu sad.gif .

Marsulici : Done biggrin.gif
Razvione
Arata bine, sa ai parte de ea!
Iulikk
Frumos fluensu'. Multi kmp!
iulian'71
Frumoasa masina sa o stapanesti sanatos! Presuri interioare gen tavita gasesti in Vitan la un pret rezonabil intre 100-140lei, iar la tine se potrivesc si cele de Megane 3. Off topic: Stai cumva in prelungirea Ghencea, prin Latin?

Marsulici: Ms , ... si da acolo stau biggrin.gif
S4b1n
Frumoasa masina. Ca raport dotari / pret mi se pare foarte bine. Totusi, daca tot ti-a dat dealerul covorase, m-as fi asteptat sa nu fie universale din hypermarket. Vorba colegilor, poate iei unele gen tavita...
Cutia e in 6 trepte nu?
Sa o conduci cu placere!


Marsulici : Ms , da in 6 trepte e cutia
mariusd4
Marsulici bine ai venit printre noi, frumoasa masina, sa o stapanesti sanatos. Stima
Marsulici
O intrebare pentru posesorii de Fluence ... care ar fi problemele care pot aparea la acest model ? biggrin.gif
Sa stiu la ce sa ma astept mai incolo tongue.gif
Markos
Păi citește aici.
Bacu
eu sincer nu as fi dat 13500 euro pe o astfel de masina; ce nu imi place mie deloc megane 3, dar fluence chiar mi se pare urata cu spume, dar binenteles e o parere personala. as fi preferat sa mai strang cureaua 1 an si sa imi iau altceva.
Marsulici
Stie cineva ce duze de spalat parbrizul tip perdea s-ar potrivi pe Fluence ?
Din cate am vazut seamana cu cele de la grupul VAG , integrate in capota la baza parbrizului ... dar nu stiu daca s-ar potrivi.
Marsulici
Am observat ca la viteze mai mari ( 130 km/h si peste ) se aude un zgomot pe partea soferului ( eu aici am auzit ) foarte enervant de genul unui scartait / vajait.
Cateodata am impresia ca este o gaura in partea de jos a usii pe unde intra aer .. asa se aude.

Se poate remedia cumva ? E vreo problema ? Sau intra la capitolul "asa fac toate" ?
glaser
Eu asa patesc la Laguna, prima data am crezut ca e geamul din stinga-spate deschis putin. M-am obisnuit cu timpul, daca iti dai seama de problema sa-mi dai un semn...
Marsulici
Salut,

Masina implineste 1 an si urmeaza revizia.
Am contactat cateva service-uri sa vad un pret estimativ.

Pana la urma se pare ca scam cu aproximativ 700 Ron ... decent as zice.
Acuma am inteles ca de la unele service-uri ca accepta sa vin eu cu consumabilele mele.

Intrebarea este daca stiti vreun magazin in Bucuresti de unde as putea cumpara filtrele ( ulei , aer, polen ) si uleiul sa fie ok ( original, nu contrafacut )

Recomandarea lor este ELF Solaris DPF 5w30 .... aveti alte sugestii ? biggrin.gif

Multumesc
corbex
In privinta contrafacerii, e simplu. Pui 1/4 litri si citesti ce afiseaza senzorul pentru calitatea uleiului. E OK, pui si restul.
Diac
Elf zic ei, elf bagi.
Marsulici
Referitor la filtre ... are cineva idee ce marca sunt filtrele pe care le pun cei din service ?
Eu as opta pt MANN....
Marsulici
Salut,

Nu am mai scris pe aici de ceva timp. Masina merge ok si nu am avut nici o problema cu ea.
Acum se apropie revizia de 2 ani si vor trebui schimbate mai multe : filtre, ulei, placute.

La filtre am optat pentru MANN si le-am gasit pe toate 4 ( ulei, aer, motorina, polen ) la ~310 Ron.
Pentru ulei ma gandeam la Elf Evolution Full-Tech FE (DPF) 5w30-5L ~ 180 Ron.
Aveti alte sugestii ( Mobil 1 / Castrol / etc ). Vazusem Fuchs TITAN GT1 PRO C-4 SAE 5W-30. Ce parere aveti ?

Referitor la placute, unde pot gasi dimensiunile si eventual un cod de piesa ?
Si ce recomandati si de unde ?
M-ar interesa niste placute mai bune. Nu vreau vreo prostie "eco" care sa scartaie ca naiba.
Marsulici
Salut,

Nu am mai scris de mult pe aici ... in principiu pentru ca nu am avut probleme cu masina.
Masina urmeaza sa implineasca 5 ani in mai si in afara de revizii pana acum nu am fost cu ea prin service.

Revizia de 4 ani am facut-o la Meridian nord in Pipera.
Am zis ca trebuie schimbata distributia si sa fie facuta aceasta oepratiune in reprezentanta Renault.
Asa ca in Iulie 2016 am facut revizia la ei.
Toate biune si frumoase. A ramas sa mai schimb dupa revizie si fulia de la distributie ca nu o aveau atunci pe stoc ( destul de scumpa ... 800 ron numai piesa )

In septembrie 2016 a aparut pentru prima data o eroare pe bord.
Era intr-o seara si era mai frig afara ( sub 10 grade cred ).
Am pornit masina, am facut 100m si mi s-au aprins ambii martori ( STOP + Cheia de service ) si mesajul "Engine failure hazard" .
Am oprit masina, am repornit-o ... la fel.
Am mai mers 2-3 min si a disparut eroarea si s-au tins martorii.

Dupa acest eveniment s-a mai intamplat de cateva ori ( 2-3 ori pe luna maxim, in principiu cand era mai frig, dupa pornire ). S-a intamplat si cand era mai cald chair dupa ce mersesem.

Cand aparea eroarea masina avea un comportament ciudat : plecam de pe loc in vit I, acceleram si cand ajungeam la 2.000 turatii se palfona si scadea turatia pana la 1.000 si masina incetinea chiar daca aveam piciorul pe acceleratie. Dupa 1-2s isi revenea si accelera.
In vitezele celelalte nu aparea problema asta.
Dupa ce disparea eroarea masina mergea perfect.

Acum in ianuarie am avut masina in service la Meridian Nord pentru un mic accident si le-am zis sa-mi schimbe si fulia si sa vada ce e cu eroarea asta.

Mi-au schimbat o bujie si mi-au zis ca totul e ok, nu mai este nici o eroare.

Surpriza, a aparut iar eroarea asa ca am fost inapoi in service.
Am ajuns acolo, au pus-o pe tester, au vazut eroarea dar toate testele erau ok.
Dupa ce am stat vreo 4 ore pe acolol mi-au zis ca nu se manifesta eroarea si ar trebui sa o las la ei.
Le-am spus ca nu pot si le-am zis sa-mi de masina.
Inainte sa plec a mai facut mecanicul o tura si a aparut problema.
Doar ca de data asta un pic diferit fata de ce experimentasem eu : nu mai trecea deloc de 2.000 de ture daca o acceleram pe loc, dar nici nu scadea ... ramanea acolo.

Au zis ca poate e filtrul de motorina infundat si trebuie schimbat.
Dar nici asta nu a rezolvat problema.
Asa ca am lasat masina de sambata la ei.

Luni si marti i-am sunat si mi-au zis ca nu au ce sa imi zica.
Astazi mi-au zis ca e pompa de injectie.

A mai avut cineva astfel de probleme ?
Mi se pare cam ciudat tot ce s-a intamplat.

Multumesc.
Bicicleta galbena
QUOTE(Marsulici @ 8 Feb 2017, 16:08)
Mi-au schimbat o bujie si mi-au zis ca totul e ok, nu mai este nici o eroare.
...Au zis ca poate e filtrul de motorina infundat si trebuie schimbat.
...Astazi mi-au zis ca e pompa de injectie.

*


Frate ce mecanici sunt aia?
O sa schimbi toata masina, pana gasesc ce ai? Pai ei pentru ce sunt platiti?


cristic1982
Iti recomand sa gasesti pe cineva cu DDT2000 sa vada ce erori apar, iar pe baza erorilor sa vada care e cauza. Aia in service-uri, de cele mai multe ori, sunt la limita incompetentei si imbecilitatii (ei sterg erorile din ECU desi nu au reparat masina).
Daca erai in Pitesti se gasea cine sa te ajute.

PS. Din descriere ai un k9k step4 eu05 cu injectie continental si e putin probabil sa iti pice pompa de injectie.
#Dino
Vor sa te faca de bani, ia masina de acolo, sunt superficiali cei de la meridian. Nu mai e in garantie, poate recomanda colegii un service serios

10 Feb 2017, 00:05:
QUOTE(Bacu @ 21 May 2012, 00:21)
ce nu imi place mie deloc megane 3, dar fluence chiar mi se pare urata cu spume, dar binenteles e o parere personala.
*



Raportat la civicul pe care il ai azi .... daca taceai, destept ramaneai
Marsulici
Salut,

Revin dupa ceva timp de la ultima postare.
Din pacate inca am probleme cu masina.

Pe scurt am dus masina in alt service, mi-au confirmat ca ar fi pompa, am cumparat una noua aftermarket, au montat-o, nu a mers, am luat banii inapoi pe garantie.
Totul a durat cam 3 luni.

Cumparat a 2-a pompa de la alt magazin, nici asta nu merge, trimisa la garantie.
Cei de la garantie mi-au cerut o documentatie suplimentara care sa demonstreze ca "a fost schimbat codul pompei in calculatorul masinii".
Raspunsul celor de la service : "Nu are domne' nici un cod ca e pompa mecanica si nu stie calculatorul ca a fost schimbata"

Acum nu stiu ce sa mai zic Tind sa cred ca cei de la service nu stiu sa o monteze corect. Probabil o sa le fac plangere la OPC.

Ca idee, stie cineva care ar fi procesul de inlocuire a pomei de injectie ? Daca trebuie intr-adevar schimbat vreun cod ?

Multumesc.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.