Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: [VAND] Tampon antibalans MEGANE II 1.5 dci
DaciaClub - Forum Dacia > Alte discutii > Bursa > Arhiva cu anunturi
rangelt21
Buna ziua,

Vand tampon antibalans (cutie - motor) sau bieleta anticuplu, cum am auzit la service; nu sunt mecanic, nu stiu numele corect, la pretul de 150 RON.

Codul produsului este 82 00 042 453. Produsul este nou, nefolosit, in ambalajul cumparat cu sigla RENAULT cum se poate vedea si din poze. Din cate am verificat se preteaza pentru MEGANE II 1.5 dCI serie sasiu BM0 T. Din pacate masina mea are seria de sasiu LM0 F. Diferenta dintre cele doua, pentru produsul de mai sus este ca piesa care o vand are marimea de 270 mm si masina mea are nevoie de cel cu marimea 265 mm.

Pretul este fix. Acelasi produs in service RENAULT este 300 RON.

Eu am nevoie de produsul cu codul 82 00 338 385. Daca cineva are aceeasi problema ca mine si are produsul inversat, accept sa fac schimb.

Nu sunt samsar, nu traiesc din asa ceva, pur si simplu am avut ghinion.

Va rog PM sau mail la adresa mea.

Cu stima,
Catalin

RadulescuRomulus
1. cine ti-a spus ca nu se potriveste pe masina ta?
rangelt21
Serus, Meridian si peste tot pe unde citesc (site Febi, site Swag, etc). Iti dai seama ca daca sunt de marimi diferite, sunt asa cu un scop bine definit.

Cu stima,
Catalin

RadulescuRomulus
eu zic ca cel mai bine ii dai un pm userului espacern si sa il intrebi exact. da-i VIN-ul masinii tale si codul produsului tau si iti va spune daca se potriveste.
nu te costa nimic o intrebare!
espacern

@rangelt21=Am verificat dupa datele de pe placuta ovala si codul pentru masina ta este:8200338385....cum bine ti-au spus cei de la reprezentanta.

@RadulescuRomulus=Multumesc de "recomandare".....dar sa lasam omul sa-si vanda piesa.

@+
rangelt21