vreu sa intru si eu in randul celor care au drl-uri pe masina!
initial ma gandisem la un sistem cu modul dar pe forum nu am vazut decat cel care vine direct pe becul H4.....eh...eu as vrea pe led-uri!
asa ca m-am gandit sa imi achizitionez 2 benzi cu led-uri mai discrete(daca gasesc asa ceva)si sa le leg pe contact!
cum sa fac?sa ma leg la bricheta sauin panoul de sigurante?
ideal era ca la aprinderea fazei scurte leduri-le sa se stinga dar nah...
p.s. vreau raspuns sincer!ce am de gand sa fac intra in categoria tiganismelor si cocalarismelor?
spun asta deoarece instalatiile originale de vin pe diverse masini se vad ok..si nu imi dau seama cum as putea aplica acesta solutie pe logan sa nu se vada ca un c*r!
multumesc
Iulikk
26 May 2012, 13:47
QUOTE(adită @ 26 May 2012, 14:42)
p.s. vreau raspuns sincer!ce am de gand sa fac intra in categoria tiganismelor si cocalarismelor?
DA!
sorin1983
26 May 2012, 13:54
Pune pe far... alea cu led-uri sunt inutile mai ales ca nu te scuza de aprins farurile, implicit de amenda.
Daca totusi vrei sa pui benzi cu led-uri fa-ti spre exemplu lumina la picioare...
Lostboy
26 May 2012, 14:43
QUOTE(sorin1983 @ 26 May 2012, 13:54)
...
fa-ti spre exemplu lumina la picioare...
Le e frică de'ntuneric?
sorin1983
26 May 2012, 14:49
Cateodata
crististreulea
26 May 2012, 15:01
si daca iei plus dupa contact, tot va fi greu sa implementezi acele leduri undeva pe masina si ma refer sa fie estetic.
eu unul inca nu am vazut pe logan asa ceva, efectiv se vede ca sunt adaugate ulterior acolo. câh
deci un fel de cocalareala tiganeasca
Iulikk
26 May 2012, 15:36
Si pe langa faptul ca va arata urat, cap de creta iti va ridica si talonul intr-un exces de zel...
Cel mai indicat este sa-ti pui modul DRL pentru faruri. Se gasesc astfel de module dar majoritatea sunt pe faza lunga cu o intensitate mai slaba. Acum nu stiu daca legal este chiar in ordine pe faza lunga care chiar daca este pus pe intensitate mica parca totusi este cam deranjant in trafic .
nu cred sa fie vreo prb!generatia anterioara de audi a4,a6,a8 are pe faza lunga!
crististreulea
26 May 2012, 16:48
QUOTE(CGDBZ @ 26 May 2012, 16:44)
Cel mai indicat este sa-ti pui modul DRL pentru faruri. Se gasesc astfel de module dar majoritatea sunt pe faza lunga cu o intensitate mai slaba. Acum nu stiu daca legal este chiar in ordine pe faza lunga care chiar daca este pus pe intensitate mica parca totusi este cam deranjant in trafic .
intradevar se vede ca este faza lunga cu intensitate scazuta dar chiar nu este deranjant, cel putin nu cat este lumina afara. dar fiind numele "lumini de zi", se presupune ca cel ce are un asemenea DRL il va folosi doar ziua.
Si proiectoarele sunt pentru ceata asa ca ...
Nu stiu cat este de legal cu faza lunga chiar daca nu pare deranjant.
Oare Lodgy ce sistem de DRL o avea caci vad in configurare optiunea - faruri de zi.
Iulikk
26 May 2012, 18:48
QUOTE(CGDBZ @ 26 May 2012, 19:14)
Oare Lodgy ce sistem de DRL o avea caci vad in configurare optiunea - faruri de zi.
Doua lanterne tinute in mana de pasagerul din dreapta.
QUOTE(adită @ 26 May 2012, 16:51)
nu cred sa fie vreo prb!generatia anterioara de audi a4,a6,a8 are pe faza lunga!
parca si VW are tot pe faza lunga.
Pentru auto care nu sunt dotate din fabrica cu proiectoare pentru lumini de zi,solutia cu DRL pe faza lunga este cea mai "eleganta"si are numai avantaje:
este folosit filamentul cu uzura cea mai mica,
nu deranjeaza pe ceilalti participanti ,fiind folosita la intensitate redusa,
este vizibila de la distanta suficienta,
politia isi da seama mai greu ca este folosita faza lunga si nici nu am auzit pe nimeni sa aiba probleme din cauza asta,
autoturismul nu mai este cocalarit cu fel de fel de proiectoare/leduri suplimentare montate ca naiba,
C@talin
26 May 2012, 19:00
nasol cu dlr asta e doar atat .pe ceata si vreme naspa lumea merge asa normal si pe spate ciuciu pozitii aprinse .
Lostboy
26 May 2012, 19:10
Nu neapărat. De exemplu, la modulul care îl am eu este așa: pornești motorul, după 5-10 secunde pornește drl-ul pe fază lungă; dacă vrei pornești și pozițiile și drl-ul funcționează în continuare. Dacă pornești faza scurtă atunci se dezactivează drl-ul.
C@talin
26 May 2012, 19:12
e bun daca ai pozitii albastre si vrei sa le vada si ceilalati
Lostboy
26 May 2012, 19:12
Aia e altă treabă - ține de gusturi.
crististreulea
27 May 2012, 11:16
QUOTE(CGDBZ @ 26 May 2012, 19:14)
Si proiectoarele sunt pentru ceata asa ca ...
Nu stiu cat este de legal cu faza lunga chiar daca nu pare deranjant.
Oare Lodgy ce sistem de DRL o avea caci vad in configurare optiunea - faruri de zi.
daca proiectoare ar fi si ele alimentate la jumatate din voltaj, n0ar fi deranjante. problema e ca, chiar si alimentate la jumatate, politia te opreste pentru proiectoare aprinse pe timp de zi fara sa fie ceata.
fiind faza lunga aprinsa la jumatate din intensitate, lumina este in far si domnii politisti nu fac diferenta.
deci comparatia facuta de tine nu este justificata.
ba chiar faza lunga alimentata la jumatate este mai slaba ca faza scurta alimentata normal la 12V.
oricum o dai, avantajele sunt mai mari pentru un drl folosit pe faza lunga si alimentat la un voltaj mai mic
Si daca intalnesti un politist care face diferenta? Legea ce zice ?
Cat priveste proiectoarele eu ma refeream la faptul ca sunt o gramada care le folosesc cand nu este cazul asa ca or sa fie o gramada care probabil or sa foloseasca DRL-ul cand nu este cazul (noaptea).
crististreulea
27 May 2012, 14:05
daca intalnesti politistul vigilent, de regula este si intelegator si ar trebui sa aprecieze modificarea. daca este incapatanat, rezolvi problema pe loc si nu are ce sa-ti faca, scoti siguranta de la DRL si gata.
cat despre folosirea DRL-ului pe timp de noapte... macar are ceva lumina in fata, avand in vedere ca intalnesc des dastia stelth care se cred ninja.
oricum, nu prea vezi bine cu DRL-ul pe timp de noapte, am incercat pe o portiune unde era bezna totala si e chiar stresant ca nu vezi mai nimic.
am testat si pe o portiune de 6km prin oras si iluminat public(cu pozitia aprinsa), desi era trafic, n-am primit nici un blitz de la soferii din sens opus si adevarat, nu prea am facut diferenta intre DRL sau faza scurta, aveam vizibilitate buna.
dar se pleaca de la premiza ca soferul din spatele volanului a trecut examenul psiho si o sa foloseasca DRL-ul doar ziua.
am vazut o gramada de kit-uri drl pt diverse masini!faza e ca sunt cam dedicate.....acolo dau chiar bine!cred ca o sa renun la led-uri si o sa imi iau un modul de la un coleg de forum!
crististreulea
27 May 2012, 17:39
Salut! Eu am DRL luat de aici, (cred ca din ianuarie) de pe forum si pot sa va spun ca fac zilnic 80 km pe DN si cam 15 km in oras si:
-noaptea nu vezi sa mergi cu ele nici macar prin oras, sunt aiurea, deci aprinzi faza scurta
-ziua nu am primit nici-o data flash-uri de la colegii de trafic
-nu m-a oprit nici un politist din zecile pe langa care am trecut
-sunt atat de comode incat problema apare cand trec pe o masina fara sistem
-cand este seara / ceata si vezi primele pozitii pe spate aprinse la masina din fata iti aduci instinctiv aminte de ale tale (ca sunt stinse)
-singura situatie cand, sa spunem asa, au "incurcat" se intampla atunci cand dai cuiva flash-uri "sa se bage sau sa treca" si trebuie sa dai de 2-3 ori pana sesizeaza (unii) gestul.
Cred ca este cea mai eleganta solutie si o recomand.
zfmflorin
18 Jun 2012, 21:06
Pe unul din firele de alimentare de la baterie (ma gandesc la "-"), pot sa montez un intrerupator?
Afecteaza cu ceva functionarea acestiu dispozitiv sau a instalatiei?
Poate proba cineva prin deconectarea unui fir de alimentare.
Multumesc.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.