Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Vibrochen
DaciaClub - Forum Dacia > Celelalte modele Dacia - 1100, Berlina, Papuc, Nova > Probleme tehnice - Dacia Clasic
Nom4K
Buna! Am tot cautat pe aici dar nu tare am gasit nimic!
As vrea sa stiu daca se potriveste un vibrochen de 1300 pe un motor de 1400?
am inteles ca ala de 1400 e cu palier marit sau cum se spune. si asta de 1300 e mic sau ceva de genul.
Deci ala de 1300 se potriveste pe ala de 1400?
poul
Nu potriveste tocmai din cauza palierului marit, vibrochenul de 1300 are o dimensiune mai mica decat vibrochenul de 1400.
Club12TRS
Exista si vibrochen de 1300 cu palier marit, identic cu cel de 1400.
poul
Da exista si vibrochen de 1300 cu palier marit dar este mai rar, de exemplu motorul renault 12 ts are vibrochen de 1300 cu palier marit.
BN64FLO
Motorul 810-99 nu e de 1300 cu palier marit?este posibil sa se potriveasca
aditza579
Motoarele de 1300 Romanesti nu au palier marit. Si ca sa montezi un vibrochen PM intr-un bloc de 1300, trebuie si ca blocul sa fie PM. Daca e PN, degeaba.
anghelcatalin1992@yahoo.com
exista motoare romanesti de dacie si cu palier normal si cu plalier marit (deobicei cu palier marit s-a montat pe 1310 , deci dupa "83 )

<span class='edit'>4 Jun 2012, 12:32:</span>
QUOTE(aditza579 @ 4 Jun 2012, 11:40)
Motoarele de 1300 Romanesti nu au palier marit. Si ca sa montezi un vibrochen PM intr-un bloc de 1300, trebuie si ca blocul sa fie PM. Daca e PN, degeaba.
*


http://www.daciaclub.ro/Bloc-motor-1300-se...600-t21823.html postul #25 motor romanesc de 1300 cu palier marit .
si inca ceva adita nu numarul de postari conteaza ci calitatea lor , asa ca laso mai moale cu postarile .

4 Jun 2012, 12:37:
QUOTE(BN64FLO @ 3 Jun 2012, 12:14)
Motorul 810-99 nu e de 1300 cu palier marit?este posibil sa se potriveasca
*


da este cu palier marit , sau cel putin asa stiu eu
aditza579
Hai sa-ti zic ceva. Citeste prima parte, primele 5 cuvinte din postul meu anterior si mai vorbim dupa. Eu am scris destul de citet 1300. Nu m-am referit la cele facelift de la '83 in sus, cum as scris si tu. Astea sunt 1310.
anghelcatalin1992@yahoo.com
QUOTE(aditza579 @ 4 Jun 2012, 12:38)
Hai sa-ti zic ceva. Citeste prima parte, primele 5 cuvinte din postul meu anterior si mai vorbim dupa. Eu am scris destul de citet 1300. Nu m-am referit la cele facelift de la '83 in sus, cum as scris si tu. Astea sunt 1310.
*


vrei sa spui ca nu teai referit la bloc cu capacitatea de 1300 cmc ? sau ce ?
din cate stiu eu si blocul motor 810-99 a fost montat pe dacia 1300 in ani 80 .
STORMTROOPER
@aditza579 - din a doua jumatate a anului 1972 si pina in anul 1992 cind dupa cunostiintele mele a iesit din fabrica ultima Dacia cu motor de 1289 cmc, tipul motorului a fost 810 - T99, cu palier normal sau marit, in functie de cum se nimereau piesele. Lucru valabil pentru Daciile cumotorizare de 1289 cmc.
anghelcatalin1992@yahoo.com
QUOTE(STORMTROOPER @ 4 Jun 2012, 14:44)
@aditza579 -  din a doua jumatate a anului 1972 si pina in anul 1992 cind dupa cunostiintele mele a iesit din fabrica ultima Dacia cu motor de 1289 cmc, tipul motorului a fost 810 - T99, cu palier normal sau marit, in functie de cum se nimereau piesele. Lucru valabil pentru Daciile cumotorizare de 1289 cmc.
*


corect !
Iuli
Motoarele de 1300 cu palier marit in ani 70-80 sau montat mai mult pe prima gama de papuc pe varianta de top a daciilor breack care aveau servo-frana si tamburi mari cu autoreglare si primele modele de aro 10 cu punte independenta pe spate si discuri de frana tot pe spate
STORMTROOPER
Eu am palier marit pe masina si echiparea nu este varianta de "top". De aia am si spus ca se punea ce se nimerea.
Iuli
Ce am scris eu mai sus e ca la inceput motorul de 1300 cu palier marit a fost montat pe anumite variante de masini apoi la inceputul anilor 80 a intrat in productia de serie si apoi inlocuit treptat cu cel de 14
Club12TRS
Nu va mai certati. Va spun cu certitudine ca au existat Dacii 1300 cu motoare romanesti cu arbore cu palier marit userul Iuli are dreptate.
Fratele mamei mele a avut o Dacia 1300 fabricata in 1981, modelul cu 2 faruri rectangulare si bare cromate, avea arbore cu palier marit, eu i-am montat volant si ambreiaj de 180, pt ca avea de 170. Mai tarziu, cand am schimbat setul motor, am refuzat sa montez arbore rectificat si l-am trimis dupa arbore nou. Mi-a adus arbore de 1300, cu palier normal si a trebuit sa-l schimb, pt ca avea bloc cu palier marit. Cat am lucrat in service, am mai intalnit 1300 cu palier marit.
anghelcatalin1992@yahoo.com
QUOTE(Iuli @ 4 Jun 2012, 19:55)
Ce am scris eu mai sus e ca la inceput motorul de 1300 cu palier marit a fost montat pe anumite variante de masini apoi la inceputul anilor 80 a intrat in productia de serie si apoi inlocuit treptat cu cel de 14
*


am avut motor 1.3 din 85 cu palier normal .
Magnum_Baracuda
ma rog au fost cateva cazuri de exceptie cu copia de la reno 12 TS cu palier marit sa zicem niste imbunatatiri de la un standard de 1300 la 1310 ,din greseala am unul pe mana la cota zero adica Standard,
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.