Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Masina tremura si merge in suturi
DaciaClub - Forum Dacia > Celelalte modele Dacia - 1100, Berlina, Papuc, Nova > Probleme tehnice - Dacia Clasic
mosquito86
Am o Dacie 1310,din '97,pe carburatie si azi dimineata cand am plecat cu ea am observat imediat o problema cu care nu m-am mai confruntat niciodata.
Pur si simplu tremura toata masina,atat in mers (indiferent de viteza) cat si la relanti si pe langa asta parea ca-i vine prea multa benzina in carburator,deoarece dupa ce schimbam viteza,la turatii mai mici (1000 rot/min) mergea in suturi,abia cand o turam isi mai revenea dar chiar si atunci cand acceleram simteam ca tot nu merge cum trebuie.
Stie cineva care ar putea fi motivul pt care a inceput din senin sa se comporte astfel?
O sa va ofer informatii suplimentare,daca are cineva vreo idee care ar putea fi cauza.
maho
Incearca sa desfunzi (cu o lita) jiclorul de ralanti.
krapcarasu
cred ca vine prea putina benzina sau s-a spart un furtun pe la t sau servo de ex si vine prea mult aer, mai da detalii
mosquito86
In urma cu vreo 2-3 saptamani s-a oprit motorul in mers,din cauza ca nu-i mai intra benzina in carburator.
A venit un prieten,a desfacut carburatorul s-a chinuit putin si pana la urma a pornit.
Mi-a zis ca i-a indoit cuiul pontou ca sa-i intre benzina cum trebuie,dar mi-a zis ca s-ar putea sa-i intre benzina prea multa din acel moment.Mi-a mai zis sa-i schimb si filtrul de benzina.
Am observat si eu ca atunci cand mergeam,aveam senzatia ca merg cu socul tras,avea o usoara vibratie masina,dar de atunci nu s-a mai intamplat sa se opreasca din mers.
Si tot cam de atunci,carcasa de la filtrul de aer care intra in partea de sus a carburatorului,s-a rupt plasticul acela chiar la "buza" care intra in partea de sus a carburatorului si cred ca intra aer pe acolo,dar nu cred ca din cauza asta tremura masina in felul acesta.
N E S
Refa etansarea filtrului de aer cu buza carburatorului, ca sa nu traga aer fals, si fa-i distanta la plutitor cum trebuie pentru ca ai dereglat nivelul in camera de nivel constant. Am mai explicat pe un topic, dai capacul carbului jos, si cu el vertical masori (cu un creion dermatograf sau o tigara) distanta dintre capacul carbului si plutitor. Trebuie sa ai 7mm. Daca e mai mare, mai apesi pe plutitor pana revine la 7 mm. Daca e mai mica, modifici acea parghie care tine plutitorul pe cuiul poanto.
Daca nu se schimba comportamentul masinii, revino pe forum.
Spor!
maho
QUOTE(maho @ 5 Jun 2012, 14:01)
Incearca sa desfunzi (cu o lita) jiclorul de ralanti.
*


Ti se pare asa greu sa incerci ? Tot ce spui tu, sunt simptome clasice.
r3d
decat sa chinuie cu tigarea (poate fi garnitura mai mica/mare) si de aici tot felu de probleme,mai bine desfa suruburile de la capac pune pompa de benzina pa cama tine cu o mana capac si pompeaza pana apare pa incepe sa dea pa retur.dai capucu jos si vezi ca acolo e un plan inclinat benzina trebuie sa fie in jumatea lui si in functie de cum e nivelu acolo strambi acea tablita sus sau jos depinde de caz.pompezi iar pana obti nivelu benzinei in jumatea acelui plan.iar carburatoru ii dai jos toate jiglerele si il sufli cu o pompa sau compresor.
mosquito86
Multumesc pt sfaturi.Am sa incerc.
N E S
r3d pune man o poza cu acel plan incercuit ca la cate chestii inclinate sunt prin carburatorul ala nu-mi dau seama la jumatatea cui trebuie sa fie benzina. Eu am aplicat metoda cu creionul dermatograf si n-am treaba.
Thanks biggrin.gif
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.