Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Probleme Delco
DaciaClub - Forum Dacia > Celelalte modele Dacia - 1100, Berlina, Papuc, Nova > Probleme tehnice - Dacia Clasic
bigpok
Salutare tuturor, ma numesc Victor, sunt voluntar in Croatia si am o problema, de 1 luna de zile am hotarat sa imi aduc masina aici. Dacia 1310 T an 1996, masina este bine pus la punct si un pic mai deosebita, a fost adusa din Siria cu mai multe modificari, de 3 zile am avut niste probleme cu ea, la relanti dadea sa moara asa ca m-am hotarat sa investighez, carburatorul ok, bujiile ok, pompa ok,filtru de benzina ok, asa ca am desfacut capacul de deloc si am descoperit problema ( poza 1), am schimbat si acum am probleme aproape la fel, nu am pus bine capacul? am stricat ceva inauntru cand am schimbat? Daca pornesc masina de 4 ori, are 4 turatii diferite, daca merge,in sarcina da in nas,nu mereu, nu pot sa reglez relantiul pentru ca odata are 500 odata are 1300 biggrin.gif , astept niste sfaturi, fiind aici in Croatia trebuie sa ma descurc singur si pana acum nu a mers bine. Am pus poze cu procesul de inlocuire a delcoului.
Scuzati calitatea pozelor[attachmentid=1627817524] [attachmentid=1627817525] [attachmentid=1627817526] [attachmentid=1627817527]
STORMTROOPER
Faci rost de un capac delco nou si il pui in locul celui defect. Mai faci rost si de o platina si schimbi platina.Cred ca de la asta e, daca la fel face vezi sa nu fie defect condensatorul. Personal ti-as recomanda o aprindere electronica de la gotronic cu senzor si min. 5 ani nu mai ai treaba cu platina.
bigpok
ok, capacul l-am schimbat, am platina si condensator de rezerva, cu aprinderea mai greu, nu prea am cum sa fac rost de asa ceva aici, am facut cateva ture mai devreme, ba merge bine ba da in nas, in turatii merge bine si chestia ciudata este ca ba merge bine un timp iar merge prost si iar bine, ma tot gandesc daca am pus capacul bine, stiu ca e copilaresc ce zic
razvan32
la carburator te-ai uitat? sa nu fie infundat jiclorul de relanti. poate trebuie sa-l sufli.
bigpok
Jiglerul a fost primul la care m-am uitat,este curat, am schimbat si filtrul de benzina desi era nou pus.
N E S
Capacul nu ai cum sa il montezi prost pentru ca are o catare care intra pe protectia aia de plastic de pe delco.
bigpok
Alte indicii, masina porneste la prima cheie indiferent daca e rece sau cald motorul(inca),are fluctuatii la relantii, cum am mai spus ba sta sus ba e foarte si jos si uneori moare si motorul, pompa de benzina? ceva in carburator?platina si condensatorul? le-am zis pe toate, imi cer scuze pentru disperarea mea,nu sunt in RO si de aia sunt asa si nici nu sunt specialist.
bygy007
turatia asta variabila mai poate fi si de la aer fals , , la carburator ai un sanwich daca e de plastic ar trebui inlocuit cu unul de textolit , pune un strat de silicon rosu pentru temperatura mareintre garnituri si foloseste de clingherit[attachmentid=1627817573]
mai verifica supapa si furtunul de la servofrina , apoi existenta diuzei din furtunul de intra la galerie si starea ei
r3d
vezi ca iti trage aer fals variante
-talpa carburatorului o pui pa un geam ar trebuiii sa fei plana daca nu o slefuiesti pana iese plana
-galeria slaba/sau garnitura ciupita trage aer fals iara merge prost motoru
-pot fi probleme la servo scoate furtulun la servo astupal si vezi cum merge.
ideea e capacu la delcou in zona unde face contact cu carcasa delcoului are o buza de un cm care intra in carcasa delcoului.
poti verifica daca trage aer fals cu apa sau cu benzina stropind in locurile cu pricina dar mare grija.
bigpok
Va multumesc de sfaturi, supapa de la servo frana e ok si duza, astazi am stat toata ziua pe langa masina,probe si iar probe, cam m-a demoralizat, am dat o tura acum pe seara, reglasem relantiu cu faruri aprinse sa stea sub 1000, a mers ok un timp, a murit motorul la un moment dat ( ca si cum s-a infundat jiglerul), am plecat cu socul tras si dupa ce l-am pus la loc s-a infundat masina, asa dupa 5 minute pe dreapta mi-am continuat drumul pana acasa si totul a fost perfect, nu am facut nimic la masina cat am stationat, ma cam dau batut asa, am verifcat carburatorul nu imi sare nimic in ochi, mai astept niste sfaturi si maine ma apuc inca odata de teste
Magnum_Baracuda
nu cumva ai umblat la jiglorul de aer??? si ai modificat amestecul,???si sa fi micsorat nivelul de concentratie de benzina si sa fi marit aerul excesiv?,cat despre oscilatii vezi cu alimentarea cu benzina sa nu ai gunoaie in sita din capul carb exact linga stut ai cu cheie de 19 si vezi ca are o sita ca un degetar sa nu aiba mizerie.
PH-06-BOA
Eu nu vad carbunele de pe centrul capacului delcoului, in prima poza. Daca nu-l ai, nici n-are cum sa fie stabila turatia. Vezi atent, daca la platina sunt stranse cele doua nituri, cel ce strange arcul, si cel ce prinde pastila de platina. Daca se misca, acolo pierde curent. Uita-te si la izolatorul de plastic, care fixeaza platina pe boltul de pe platou. Daca e strapunsa undeva, fura scanteia si o da la masa, oprind motorul, sau merge intermitent, la fel ca si niturile slabe. Niturile le poti strange, nituind normal.
La carburator, nu se poate regla independent aerul de benzina, decat daca pui jicloare diferite de cele normale. Tu, nu cred c-ai schimbat vr-unul, sa poata fi facut aiure. Reglajul combustiei, e cu totul altceva, pentru mersul la relanti. Asigur stabilitatea mersului la relanti , din surubul care misca acceleratia, cat se poate de scazuta, dupa care reglezi din cel de combustie (cel care e mai jos, facut din bronz si are un arc pe el, iar daca-l desfaci, are varful ascutit aproape ca un ac) pana creste relantiul cat se poate, iar reduci din cel de la acceleratie minim cat poti si din cel de bronz reglezi iar maximul, si asa pana inchizi acceleratia de tot, si ramane relantiul numai din cel de bronz. Verifica si izolatiile la firul platinei si trecerea prin peretele delcoului la surub. Scriind, am mai uitat din simptpmele descrise de tine, dar unele remedii le ai si la colegii de deasupra. Nici alimentarea cu benzina nu e de neglijat.
Club12TRS
@PH-06-BOA: "am desfacut capacul de deloc si am descoperit problema ( poza 1)".
De asta nu vezi carbunele, prietene smile.gif

@bigpok: Problema cred ca e din avansul centrifugal, care se afla in interiorul delco-ului. Cand ajungi in Romania, rogi pe cineva sa-ti imprumute un delco, il pui pe masina si vezi daca dispar problemele. Nu te apuca sa demontezi ansamblul delco.
Poti incerca sa-i pui si un set de bujii noi, ceva de firma eventual. Daca ai Sinterom sau Brisk, e posibil sa-ti faca probleme.
bigpok
Multumesc de sfaturi inca odata, am facut urmatoarea chestie, am scos jiglerul si am pornit-o fara vreo 2-3 minute si am umblat putin la surubul de combustie, acum merge ok si pana nu mai face vreo figura nici ca o mai ating sa o dereglez, sa speram ca o sa fie bine ca de abia in septembrie o sa ajung in Ro cu ea.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.