Salutare,
Problema mea este urmatoarea:
Ma intorceam de la un gratar spre casa si mi s-a aprins martorul de la baterie iar acul indicator de la sonda de benzina s-a dus pe zero. Pana am ajuns acasa s-a tot stins si s-a aprins. Cum distanta pana acasa nu era mare am preferat sa nu cercetez problema la fata locului. Daca tot avea motorul pornit mi-am zis sa nu risc.
In fata blocului am oprit motorul si am verificat sigurantele. Una dintre ele clocotea insa nu era arsa (AC). M-am tot uitat pe sub bord, am verificat niste borne, bateria insa nu am gasit nimic in neregula insa am constatat urmatoarele: daca am contactul pus nu mi se aprinde bordul (martor frana de mana, baterie, bobina, etc). Merg toti consumatorii. Daca cu contactul pus (motor oprit) dau drumul la ventilator, se incinge siguranta mai sus mentionata. Cu motorul pornit daca apas pe dezaburire sau trag frana de mana se aprinde martorul de la baterie. Faza cu siguranta fierbine se intampla doar daca dau drulul la ventilator. E posibil sa fie blocul de comanda al ventilatorului?. De ce nu mi se aprinde bordul cand pun contactul? Am verificat pozitii, faza lunga, scurta, semnalizari, avarii, toate sunt functionale cu semnalizare in bord.