Reglaj culbutori,bujii noi ,filtru de aer ,schimb ulei si filtru de ulei.Astea sint lucruri mai ieftine pe care oricum trebuie sa-le faci periodic( se refera la functionare cit mai bine a motorului)
Colegul Ov sa pronuntat si el foarte corect (este mai avansat in cunostinte decit mine ),insa sint mai costisitoare acele componente in special de schimbat catalizatorul ,de aceea eu am enumerat cele uzuale.Iar dupa ce rezolvi cu cele uzuale poti trece mai departe.
Daca motorul este si micator de ulei trebuie sa rezolvi si problema asta .
De asemenea daca papa si antigel sint ceva probleme si pe la chiuloasa.
Forjeaza motorul citeva zile pentru a mai desfunda din faguri care se afla in interiorul catalizatorului .Asta daca stilul tau de condus este mai subturat.
Dupa aceea mergi la orice statie itp si contra unei sume de bani roaga sa iti masoare noxele .
Catalizatorul incepe sa filtrteze corespunzator dupa o anumita temperatura pe care o atinge (nu mai retint exact cit este valoarea) ,pentru asta trebuie sa mergi cu masina incalzita la statia itp si sa nu opresti motorul pina intra pe rampa.
Un topic de lecturat pentru tine ar fi
http://www.daciaclub.ro/-t31334.html