QUOTE(Victoras2001 @ 16 Feb 2013, 21:56)
Nea Mariane? Ce patisi? Cand am zis de idiot, m-am referit la unul ca mine, caruia ii spune clar inspectorul ca-l pica daca are cel mai mic defect, iar el insista ca n-are. Exact ce ti-am spus cu becul ars.
Cum sa ramai agatat in sistem? Sistemul te blocheaza dupa ce dai ok-ul. Altfel cum te blocheaza daca nu dai enter? Iar daca dai, nu inseamna ca masina mea e ok? Atunci ce treaba mai am eu cu sistemul vostru?
Nu patii ni'ca,coane Victoras.
Vrusei si io sa fac o gluma,da' nu-mi iesi!
"
Cum sa ramai agatat in sistem?"
Pai ramai,coane,c-asa-i modelu'!
Cu scuzele de rigoare,voi cladi dinou un perete de text.
Ocheiul ala de care pomemenesti matale,nene Victoras, il dau io,dar decizia ca masina sa fie selectata pentru reinspectia monitorizata nu o iau eu,ci RAR-ul.Egal ca masina a fost declarata admisa sau respinsa,ca-i mai noua sau mai veche,se afla la prima prezentare sau revine pentru ca a fost respinsa anterior din varii motive,e pentru prima oara la mine in statie sau vine a zecea oara!Nu conteaza!Dupa ce dau eu "enter" pot aparea urmatoarele situatii:
1.Eu declar vehiculul admis la itp si acesta nu este selectat pentru reinspectie.Pe ecran imi apare un mesaj ce-mi da
codul de tranzactie,folia de secretizare alocata si data la care expira itp-ul.
Codul acela de tranzactie este cel ce generaza rezultatul final al inspectiei.
Codul respectiv "leaga" intre ele(in mod unic!) o multime de chestii:
-vehiculul in cauza(certificat prin concordanta CIV cu elemente de identificare fizice)
-statia,precum si inspectorul din cadrul statiei respective,ce a efectuat inspectia
-data efectuarii si expirarii valabilitatii itp
-seria si nr. foliei de secretizare acordata
-integrarea itp in baza de date comuna a RAR-Politie-ISCTR-Asigurari,etc
2.Declar vehiculul respins si acesta nu este selectat pentru reinspectie.Primesc un mesaj ce contine doar codul tranzactiei respective.Il trec pe raportul de inspectie,il inmanez persoanei ce a prezentat vehiculul la itp,ii explic clar motivele respingerii,urmand ca in max 30 de zile calendaristice sa se prezinte dinou in statie cu defectiunile vehiculului remediate.In caz contrar ,pierde banii dati pentru inspectia initiala.
3.Declar vehiculul admis si acesta este selectat pt reinspectie.
Iaca beleaua!
[attachmentid=1627870053]
Cand primesc acest mesaj,io ca inspector,nu mai am ce sa caut pe serverul RAR,intrucat mi se blocheaza accesul.Pana nu sunt asistat de un monitor,sau daca nu trec 45 de minute din momentul blocarii,nu mai pot valida inspectia.
In acest caz,intorc masina la capatul de inceput al fluxului itp,astept sa vina monitorul RAR si refac tot parcursul inspectiei in prezenta acestuia.La raportul itp se mai ataseaza inca un buletin de gaze si unul de frane certificate(prin semnatura) de monitor.Acesta,la randul lui,coboara in canalul de vizitare sa vada ce-i de vazut pe acolo,apoi lumini,trusa/truse,triunghiuri,stingator,daca e cazul verifica si actele tahografului,viteza limita in CIV,etc.Pe parcursul reinspectiei,monitorul isi completeaza propriul sau raport de inspectie.La final,raportul meu si al monitorului se pun unul langa altul.Daca sunt indentice,e perfect.Monitorul da ocheiul pe server si-mi certifica decizia luata.Deci capat nenorocitul ala de cod de tranzactie si iti pun viza itp peste care aplic folia .Daca nu se "pupa" cele doua hartoage,ii bai!
Monitorul poate sa-mi anuleze decizia de "Admis" si sa respinga masina!Fara nici o jena!!Decizia dumnealui e suverana,intrucat este organ constatator al francizorului!
Prin urmare,pe cei de la RAR ii interesaza cel mai mult daca deciziile luate de inspectori sunt corecte si nu daca resping sau admit vehiculul!Capisci?
Caz particular.
Atunci ce treaba mai am eu cu sistemul vostru?Hummm.Pai ai!Daca masina dumitale este selectata pentru reinspectie,chiar daca e in perfecta stare,si matale pleci cu "obiectul muncii" din statie,iara-i bai!Primul suspectat de rea-intentie este inspectorul ce s-a logat pe server cu masina dumitale.De ce a plecat masina??!!
O fost nervos apropitaru'?Se grabea undeva?Avea defectiuni?EGAL!Masina nu a fost prezenta in statie in vederea reinspectiei!!Pentru monitor e simplu!!Anuleaza rezultatul favorabil acordarii inspectiei si iti "atarna tinicheaua de coada",recte pune o bifa in server!Io,neavand codul de tranzactie,n-am cum sa-ti validez inspectia.Deci pleci fara inspectie,cu banii dati si iti vei mai putea face inspectia doar in cadrul unei reprezentante RAR.Oricare alta statie itp va incerca sa-ti faca verificarea masinii,in momentul in care ii va baga datele de identificare in sistem,va primi urmatorul mesaj:
"Vehicul blocat.Nu se poate efectua itp."Noah,ai priceput amu,ca deja mi-o transpirat tastatura!
4.Declar vehiculul respins si acesta este selectat pt reinspectie.Primesc exact acelasi mesaj ca si cel din poza de mai sus.Am deja pe raport toate defectiunile gasite.Monitorul le constata si el, si-mi da codul de tranzactie prin care masina e declarata respinsa.Evident ca si aici pot aparea discutii,dar deja m-am intins prea mult.
PUNCT!
Noah,gata!Este ultima oara cand mai "parazitez" topicul colegului Cosmin.
Pentru lamuriri ulterioare va stau la dispozitie pe topicul dedicat de pe reno,sau pe calea mesageriei private.
Toate cele bune!
Ciao!M