Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Hârburile mele
DaciaClub - Forum Dacia > Alte discutii > Jurnal de Bord
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6
turbodxman
QUOTE(marian-j @ 24 Oct 2012, 10:17)

Treaba e cat se poate de simpla si de clara:ai gumele trecute in CIV?OK!Esti valabil!
Nu le ai?Ceau!Hai,pa!Esti liber!

*



blink.gif unsure.gif

Naspa, aiurea, cam nasol acolo la mataluta in zona ph34r.gif
Victoras2001
QUOTE(bucatzel @ 23 Oct 2012, 22:48)
Ia intreaba-l pe marian-j daca are chef de scandal cu RAR-ul in caz ca-i blocheaza masina pe stand pentru o "inspectie surpriza".
*


Hai sa-ti spun eu, ca el n-o sa-ti spuna niciodata. tongue.gif
S-a inventat YM si la statiile ITP. Asadar inspectorul stie daca e control pe zona lui sau nu. Daca e si vii cu "nasoale" dar vrei sa treci, te cheama mai tarziu, dupa ce pleaca ala de pe zona. Altfel te respinge. Da io am vazut ca nu respinge pe nimeni pana nu-i spune dinainte ce si cum. Deh, e cam mic salariu de inspector itp.
In fata mea a venit unu' cu-n logan aproape nou. Era controlul prin zona, asta i-a spus sa vina mai tarziu, ala n-a vrut ca masina lui e noua si l-a picat pentru nu stiu ce bec ars.
Trebuie sa fii idiot ca sa-ti blocheze masina cu defecte. Ca sa nu mai spun ca eu, ca proprietar al masinii, ma sui in ea si plec. Pe mine nu ma intereseaza de blocajul lor.
turbodxman
+1 up.gif

Cand am facut ITP-u' la 21, am fost cu o zi inainte sa vorbesc cu omu'
M-a intrebat despre ce masina e vorba, prima data.
Cand a auzit Renault 21 zice vino maine dimineata ca azi e control si ...

Evident ca nu vazuse masina, dar si-a luat masuri de precautie din start fiind vorba de o masina veche, care la noi, in 99% din cazuri sunt praf.

Evident ca o mica atentie nu e refuzata in multe cazuri smile.gif mai ales daca il cunosti pe om.
cdadan
N-ai avut curaj sa mergi la prima statie iesita in cale nedumerire.gif , fara inaintare, adica pe bune?
turbodxman
Nu e vorba de asta, de "curaj" ci de faptul ca inspectorul respectiv mi-a recomandat sa vin cu ea a doua zi, pentru ca in ziua in care am fost sa intreb daca e ok sa vin cu ea atunci (imediat) urma sa aiba controlu pe cap si ce sens avea sa ii complic omului existenta inutil cand puteam veni a doua zi cu ea linistit.
El nu stia masina, nu o vazuse, asa ca s-a asteptat sa fie o cazatura ca marea majoritate de la noi, de pe sosele, de varsta ei.

La starea ei tehnica si optica nu a avut absolut nimic de reprosat, inspectorul. smile.gif
marian-j
QUOTE(Victoras2001 @ 2 Feb 2013, 22:34)
Hai sa-ti spun eu, ca el n-o sa-ti spuna niciodata.  tongue.gif
S-a inventat YM si la statiile ITP. Asadar inspectorul stie daca e control pe zona lui sau nu. Daca e si vii cu "nasoale" dar vrei sa treci, te cheama mai tarziu, dupa ce pleaca ala de pe zona. Altfel te respinge. Da io am vazut ca nu respinge pe nimeni pana nu-i spune dinainte ce si cum. Deh, e cam mic salariu de inspector itp.
In fata mea a venit unu' cu-n logan aproape nou. Era controlul prin zona, asta i-a spus sa vina mai tarziu, ala n-a vrut ca masina lui e noua si l-a picat pentru nu stiu ce bec ars.
Trebuie sa fii idiot ca sa-ti blocheze masina cu defecte. Ca sa nu mai spun ca eu, ca proprietar al masinii, ma sui in ea si plec. Pe mine nu ma intereseaza de blocajul lor.
*




Pai ce sa spun,coane Victoras?Ca nu suntem complet tampiti si stim si noi de existenta YM sau de Skype?Avem si telefoane!Chiar 4G,in ultima vreme! tongue.gif
Da' uite, pen'-ca-mi-esti simpatic, iti fac hatarul si voi insira cateva aspecte.Apoi te las pe matale sa tragi concluzii.
-eu am ca obiect principal de activitate,o flota consistenta de vehicule,ce cara oameni.Parcul propriu,adica.Cum dreaq sa le zic la soferi " sa vina altadata" cand io pentru aia-s pus acolo?
-"cand pleaca ala de pe zona".
Humm,daca ar fi numa "ala" ar fi ok.Treaba asta ar fi ,oarecum,valabila la reprezentantele RAR mai mici,ce au inspectori SPNV mai putini.Da' ce te faci cand "ala" is de fapt 6?La un moment dat au fost chiar 7 "calare" pe noi!Si cand au chef de ghidusii,se logheaza vreo doi(sau chiar trei!!) pe aceaiasi zona de lucru!Simultan sau de-a lungul intregii zile.Ca sa fie treaba si mai faina,se pot loga(mai rar,ce-i drept!) si monitori din judetele vecine!Ba chiar am avut monitori(anul trecut,prin vara) veniti tocmai din Arges!!Asa-i ca te cam pishi pe el de YM?
- "Da io am vazut ca nu respinge pe nimeni pana nu-i spune dinainte ce si cum. "
Chestia asta nu-i la cheremu' meu!Sunt obligat(prin regulament) sa-i precizez fiecarui client in parte despre posibilitatea ca vehiculul ce-l prezinta la inspectie,sa fie selectat de RAR in vederea reinspectiei monitorizate.Am si pus ditai afisul cu chestia asta,chiar la intrarea in statie!Daca respectivul client nu este de acord cu termenii efectuarii itp,ne luam "la revedere" pe loc.
-" Deh, e cam mic salariu de inspector itp."
Corect!
Dar decat nimic,bun si ala! biggrin.gif
Vreau sa te asigur ca nu-mi tine nimeni palma la tur!Tot ceea ce fac(sub semnatura si stampila proprie) o fac pe raspunderea mea.Daca calc pe bec,primesc un spitz in cwr de nu ma vad.Sunt destui altii care sa-mi ia locul! happy.gif
-"Trebuie sa fii idiot ca sa-ti blocheze masina cu defecte."
Adica ma faci idiot,sa inteleg? huh.gif
Mie mi-a blocat RAR-ul o gramada de masini ce prezentau defectiuni! tongue.gif
-" Ca sa nu mai spun ca eu, ca proprietar al masinii, ma sui in ea si plec. Pe mine nu ma intereseaza de blocajul lor."
E treaba dumitale cum procedezi,inspectorul nu are cum sa te retina.Da' nu stiu daca o sa-ti convina sa o faci,deoarece o sa pleci si "regulat"(adica fara viza itp) si cu banii luati!In plus,ramai "agatat" in sistem si nu-ti vei mai putea face inspectia decat in cadrul unei reprezentante RAR.Timp pierdut,bani dati,inca o prezentare la RAR(cu taxele aferente),etc.Merita? mellow.gif
P.S.
Cosmine,scuza-ma! blush.gif
M-o luat valu'!Daca deranjez,sterge fara mila!
cosmin_2300
Știe cineva dacă s-a băgat taxa aia cu înmatriculatul mașinii? Dacă încă nu plătesc nimic în plus, vreau să bag rabla pe numele meu luna asta.


L.E.: Marian, nu-ți fă griji, e normal să "te aperi" și să răspunzi.
Merced
Daca vroiai sa nu platesti trebuia s-o faci inainte de anu' nou. Prea tarziu acum.
cosmin_2300
Mersi pentru răspuns. Înainte de anul nou nu am avut banii necesari și anvelope de iarnă ca să pot circula cu ea.
În cazul ăsta, rămâne pe numele fostului proprietar tongue.gif
argon
De ce sa fie prea tarziu mercede? Ca nu a intrat inca. Trece-o repede cat mai poti, daca mai poti, ca daca o sa bage programul rabla pe viitor chiar si nu la 1500 de euro cat se laudau, o sa-ti para rau ca n'o poti da, si valoreaza greutatea in fier vechi.
cosmin_2300
Argoane, rabla a fost demontata și luni intră la tinichigerie, apoi la vopsit. Mașina asta nu o s-o dau niciodată la rabla (sau fier vechi), pentru că este prima mea mașină. Când o să fie momentul, o să iau alta și p-asta o pun "la păstrat".

Are ceva rugină la stâlpul din dreapta față (pe interior, unde ține pasagerul piciorul drept, dar nimic grav) și la portbagaj (colțarele) + aripi spate (marginile aripilor), în rest e super ok. Estetic arăta ca naiba din cauza fostului proprietar, dar după vopsit o să arate normal.

Pe viitor (după ce termin cu tinichigerie + vopsit) o să-i schimb casetofonul, o să-i montez ELV (se cam încălzește vara la semafor) și o să schimb vitezometrul.
În rest, nu mai am ce schimba la ea.
argon
Nu am zis ca maine, ci in viitor, cand nu o sa mai gandesti la fel.

Si in plus, eu n'as investi in locul tau un leu in ea, daca e pe numele altcuiva.
cosmin_2300
Argon, mașina este pe numele cumnatului meu, nu îmi fac nici o grijă că mi-o ia înapoi.
Merced
QUOTE(argon @ 15 Feb 2013, 15:27)
De ce sa fie prea tarziu mercede? Ca nu a intrat inca.
*



Iar debitezi coane?

Cum nu a intrat? A intrat aia a lu' Boc de la 1 ianuarie. Taxa care-i in vigoare astazi e vreo 3000 si ceva de euro.

Aia care intra teoretic marti va fi pe la 500 de euro.

Oricum nu merita efortul daca e o masina de la un cunoscut, sau in cazul asta, o ruda.
cdadan
QUOTE(cosmin_2300 @ 15 Feb 2013, 16:34)
Mașina asta nu o s-o dau niciodată la rabla (sau fier vechi), pentru că este prima mea mașină.
*


Am inteles, dupa ce alta o sa-i ia locul, o vinzi.
cosmin_2300
Dane, eu știu că ești băiat deștept, de ce faci pe "mutul"? Cine mai cumpără Dacia 1xxx în zilele noastre? Cel mai probabil, după ce-mi cumpăr altă mașină, Rabla va ajunge într-un garaj.
Merced
Sau la Rabla. smile.gif
cosmin_2300
Sau în garaj! icon_mrgreen.gif
Merced
Asa zici acum. Iti trece pe parcurs. smile.gif
bucatzel
QUOTE(cosmin_2300 @ 28 Jun 2012, 21:53)
Bun, Hârbu' meu este o Dacia din 1996
*



QUOTE(cosmin_2300 @ 15 Feb 2013, 22:28)
Sau în garaj!  icon_mrgreen.gif
*



Sincer, din motivul bolduit mai sus, inclin si eu sa cred ca n-o sa se intample. Mai les pentru ca o buna parte a celor de pe forum sustin ca au fost foarte pacatoase in materie de rugina in perioada aia. Io unul iti urez succes, si daca chiar crezi ca are sanse sa reziste, fa bine si umple-o de ulei peste tot pe unde are nevoie.

Da' sper sa nu tii cu dintii de ea daca incepe sa se destrame.

Si in caz ca nimeni de p-aci nu si-o adus aminte sa-ti psuna, asteapta-te sa-ti faca cate-un pocinog din cand in cand. Prinde bine sa nu te surprinda, ca o sa te enervezi mai putin 04.gif .
cdadan
QUOTE(cosmin_2300 @ 15 Feb 2013, 22:10)
Cel mai probabil, după ce-mi cumpăr altă mașină, Rabla va ajunge într-un garaj.
*


Cel mai probabil, dupa ce-ti cumperi alta masina, in doua saptamani o sa uiti de asta. Ba mai mult, o sa-ti dai seama ca te incurca.
Hai sa o luam pe rand. Fierul tau nu-i colectionabil: nu-i de prin '74, nu are vopsea originala, nu are km foarte putini, are tot felul de imbunatatiri si modificari (vezi gazul) care i-au decimat "originalitatea" ... si lista poate continua.
Daca nu ai suficiente garaje la dispozitie (pentru asta si pentru cea noua), pastrarea va fi costisitoare. Eu dau 50 lei pe luna, mai exact 600 lei o data pe an totul in avans, pentru un amarat de loc de parcare in curtea blocului. Un garaj, evident, costa dublu sau triplu.
In plus, e genul de masina care se degradeaza foarte grav daca nu-i folosita zilnic/saptamanal. Daca "uiti" de ea 2 ani, o s-o gasesti plina de rugina si cu toate garniturile imbatranite.
Cred ca-i mai potrivit sa te atasezi de persoane, nu de o tabla. Tabla poate sa-si continue circuitul normal, prin reciclare.
Victoras2001
Nea Mariane? Ce patisi? Cand am zis de idiot, m-am referit la unul ca mine, caruia ii spune clar inspectorul ca-l pica daca are cel mai mic defect, iar el insista ca n-are. Exact ce ti-am spus cu becul ars.
Cum sa ramai agatat in sistem? Sistemul te blocheaza dupa ce dai ok-ul. Altfel cum te blocheaza daca nu dai enter? Iar daca dai, nu inseamna ca masina mea e ok? Atunci ce treaba mai am eu cu sistemul vostru?
cosmin_2300
Cdadan, nu vroiam să o țin pentru colecție, vroiam să o țin pentru că e prima mea mașină. Dar, cel mai probabil, vorba voastră, dacă-mi iau alta asta dispare din peisaj.
marian-j
QUOTE(Victoras2001 @ 16 Feb 2013, 21:56)
Nea Mariane? Ce patisi? Cand am zis de idiot, m-am referit la unul ca mine, caruia ii spune clar inspectorul ca-l pica daca are cel mai mic defect, iar el insista ca n-are. Exact ce ti-am spus cu becul ars.
Cum sa ramai agatat in sistem? Sistemul te blocheaza dupa ce dai ok-ul. Altfel cum te blocheaza daca nu dai enter? Iar daca dai, nu inseamna ca masina mea e ok? Atunci ce treaba mai am eu cu sistemul vostru?
*


Nu patii ni'ca,coane Victoras. happy.gif
Vrusei si io sa fac o gluma,da' nu-mi iesi! blush.gif
"Cum sa ramai agatat in sistem?"
Pai ramai,coane,c-asa-i modelu'!
Cu scuzele de rigoare,voi cladi dinou un perete de text.
Ocheiul ala de care pomemenesti matale,nene Victoras, il dau io,dar decizia ca masina sa fie selectata pentru reinspectia monitorizata nu o iau eu,ci RAR-ul.Egal ca masina a fost declarata admisa sau respinsa,ca-i mai noua sau mai veche,se afla la prima prezentare sau revine pentru ca a fost respinsa anterior din varii motive,e pentru prima oara la mine in statie sau vine a zecea oara!Nu conteaza!Dupa ce dau eu "enter" pot aparea urmatoarele situatii:
1.Eu declar vehiculul admis la itp si acesta nu este selectat pentru reinspectie.Pe ecran imi apare un mesaj ce-mi da codul de tranzactie,folia de secretizare alocata si data la care expira itp-ul.
Codul acela de tranzactie este cel ce generaza rezultatul final al inspectiei.
Codul respectiv "leaga" intre ele(in mod unic!) o multime de chestii:
-vehiculul in cauza(certificat prin concordanta CIV cu elemente de identificare fizice)
-statia,precum si inspectorul din cadrul statiei respective,ce a efectuat inspectia
-data efectuarii si expirarii valabilitatii itp
-seria si nr. foliei de secretizare acordata
-integrarea itp in baza de date comuna a RAR-Politie-ISCTR-Asigurari,etc
2.Declar vehiculul respins si acesta nu este selectat pentru reinspectie.Primesc un mesaj ce contine doar codul tranzactiei respective.Il trec pe raportul de inspectie,il inmanez persoanei ce a prezentat vehiculul la itp,ii explic clar motivele respingerii,urmand ca in max 30 de zile calendaristice sa se prezinte dinou in statie cu defectiunile vehiculului remediate.In caz contrar ,pierde banii dati pentru inspectia initiala.
3.Declar vehiculul admis si acesta este selectat pt reinspectie.
Iaca beleaua!
[attachmentid=1627870053]
Cand primesc acest mesaj,io ca inspector,nu mai am ce sa caut pe serverul RAR,intrucat mi se blocheaza accesul.Pana nu sunt asistat de un monitor,sau daca nu trec 45 de minute din momentul blocarii,nu mai pot valida inspectia.
In acest caz,intorc masina la capatul de inceput al fluxului itp,astept sa vina monitorul RAR si refac tot parcursul inspectiei in prezenta acestuia.La raportul itp se mai ataseaza inca un buletin de gaze si unul de frane certificate(prin semnatura) de monitor.Acesta,la randul lui,coboara in canalul de vizitare sa vada ce-i de vazut pe acolo,apoi lumini,trusa/truse,triunghiuri,stingator,daca e cazul verifica si actele tahografului,viteza limita in CIV,etc.Pe parcursul reinspectiei,monitorul isi completeaza propriul sau raport de inspectie.La final,raportul meu si al monitorului se pun unul langa altul.Daca sunt indentice,e perfect.Monitorul da ocheiul pe server si-mi certifica decizia luata.Deci capat nenorocitul ala de cod de tranzactie si iti pun viza itp peste care aplic folia .Daca nu se "pupa" cele doua hartoage,ii bai! ph34r.gif
Monitorul poate sa-mi anuleze decizia de "Admis" si sa respinga masina!Fara nici o jena!!Decizia dumnealui e suverana,intrucat este organ constatator al francizorului!
Prin urmare,pe cei de la RAR ii interesaza cel mai mult daca deciziile luate de inspectori sunt corecte si nu daca resping sau admit vehiculul!Capisci?
Caz particular.
Atunci ce treaba mai am eu cu sistemul vostru?
Hummm.Pai ai!Daca masina dumitale este selectata pentru reinspectie,chiar daca e in perfecta stare,si matale pleci cu "obiectul muncii" din statie,iara-i bai!Primul suspectat de rea-intentie este inspectorul ce s-a logat pe server cu masina dumitale.De ce a plecat masina??!!
O fost nervos apropitaru'?Se grabea undeva?Avea defectiuni?EGAL!Masina nu a fost prezenta in statie in vederea reinspectiei!!Pentru monitor e simplu!!Anuleaza rezultatul favorabil acordarii inspectiei si iti "atarna tinicheaua de coada",recte pune o bifa in server!Io,neavand codul de tranzactie,n-am cum sa-ti validez inspectia.Deci pleci fara inspectie,cu banii dati si iti vei mai putea face inspectia doar in cadrul unei reprezentante RAR.Oricare alta statie itp va incerca sa-ti faca verificarea masinii,in momentul in care ii va baga datele de identificare in sistem,va primi urmatorul mesaj:
"Vehicul blocat.Nu se poate efectua itp."
Noah,ai priceput amu,ca deja mi-o transpirat tastatura! rugaciune.gif
4.Declar vehiculul respins si acesta este selectat pt reinspectie.Primesc exact acelasi mesaj ca si cel din poza de mai sus.Am deja pe raport toate defectiunile gasite.Monitorul le constata si el, si-mi da codul de tranzactie prin care masina e declarata respinsa.Evident ca si aici pot aparea discutii,dar deja m-am intins prea mult.
PUNCT!
Noah,gata!Este ultima oara cand mai "parazitez" topicul colegului Cosmin.
Pentru lamuriri ulterioare va stau la dispozitie pe topicul dedicat de pe reno,sau pe calea mesageriei private.
Toate cele bune!
Ciao!M smile.gif
marksman
QUOTE(cosmin_2300 @ 17 Feb 2013, 14:04)
[...] vroiam să o țin pentru că e prima mea mașină. Dar, cel mai probabil, vorba voastră, dacă-mi iau alta asta dispare din peisaj.
*


Oho... odata ce dai de bine, cu greu te mai intorci la mai putin bine. 1300-le: dupa ce am trecut la Logan l-am mai condus de cateva ori si gata; Loganul: dupa ce am trecut la Passat si-l mai conduc, imi aduc aminte de trecerea de la 1300 la Logan; Fordul nevestei ma face sa ma simt la volan ca-n DSN, probabil din cauza indicatoarelor din bord.

QUOTE(marian-j @ 19 Feb 2013, 00:12)
[...]3.Declar vehiculul admis si acesta este selectat pt reinspectie.
Iaca beleaua!
[attachmentid=1627870053]
[...]
*



Vehiculele agricole sunt inspectate mai des smile.gif sau are propitaru' ghinion tongue.gif
cosmin_2300
Rabla a fost reparată total și acum intră la vopsit.

Are cineva o "capotă" portbagaj de vânzare?
Merced
Mergi la orice Remat si cu 20 de lei cred ca iei una.
1310CL
Sa postezi niste poze te rog,chiar is curios cum iese daciuta biggrin.gif !
cosmin_2300
Astăzi a fost vopsit "Hârbu' meu".

Poze cu ce era înainte (între timp am aflat că avea mai multă rugină .... nu doar un pic; sunt mult mai multe reparații făcute, o să mai atașez poze) și de astăzi:
[attachmentid=1627873477] [attachmentid=1627873478] [attachmentid=1627873479] [attachmentid=1627873480] [attachmentid=1627873481] [attachmentid=1627873482] [attachmentid=1627873484] [attachmentid=1627873485]


P.S.: scuze de calitate, pozele sunt făcute cu o mizerie de telefon ...
P.S.2: trebuie să-i cumpăr o alarmă, ceva recomandări?
1310CL
Aualeu,ai avut ceva rugina pe ea,nu gluma,dar din poze se vede c-a iesit bine,is curios cat timp o sa tina reparatia asta smile.gif pentru ca pe viitor si eu vreau sa-i fac la dacia mea,tot ceva asemanator smile.gif

Asteptam mai multe poze,spor ! biggrin.gif
l@u
de ce vrei musai alarma ?
cosmin_2300
Mulțumesc 1310CL!
L@u, e Dacia, se pornește cu o șurubelniță, măcar așa aud dacă umblă cineva la ea.

Mă gândeam la așa ceva, dar nu am finanțe pt. ea momentan.
l@u
momentan pana strangi bani,poti intrerupe alimentarea comenzii la demaror sau la bobina,cu un boton ascuns undeva prin habitaclu .
Merced
Valeu... Asta era mai coapta decat fosta mea Dacie. blink.gif Cat te-a dus vopseala asta? Sudurile sper ca nu-s facute cu autogenul... sad.gif
cosmin_2300
1) Sudurile nu știu cu ce sunt făcute și nici nu-mi pasă.
2) Vopseaua (cu lac, întăritor, etc) a fost 400 de lei. Piesele au fost sub 100, iar manopera 100 de lei (cu tot cu vopsit). Mult, puțin? Asta rămâne să aprecieze fiecare, mie mi s-a părut o sumă onorabilă și nu-mi pasă de alte păreri.
cdadan
QUOTE(cosmin_2300 @ 10 Mar 2013, 17:33)
manopera 100 de lei (cu tot cu vopsit). Mult, puțin?
*


Glumesti sau ai uitat un zero?
Trebuie sa vopsesc si eu, la un moment dat, spoilerul spate. Am intrebat la un service decent, fara mari pretentii, si au zis 500 lei + tva pentru un element. sad.gif
cosmin_2300
Nu glumesc, a fost 100 de lei manopera pentru toată mașina (tot ce ține de tinichigerie și vopsit), dar printr-o cunoștință biggrin.gif
Merced
La 100 de lei presupun ca n-a fost uscata in cuptor. Ma rog, stiu ca tie nu-ti pasa cu ce-s facute sudurile, dar daca-s cu autogen primavara viitoare o sa ai iar rugina iesita pe la pasaje. Adevarul e ca la banii astia, nici n-ai ce pretentie exagerata sa ai.
S-o mai alergi sanatos vreo doi ani! smile.gif
cosmin_2300
Nu crezi că exagerezi? radmasa.gif Mă costa la cuptor mai mult decât valorează Rabla! blush.gif

Mersi pentru urare.
l@u
nu conteaza sudurile ,daca a fost pregatita bine inainte de vopsire tine indeajuns incat sa iasa rugina prin alta parte asa ca nu iti face probleme.
argon
QUOTE(cosmin_2300 @ 10 Mar 2013, 18:33)
1) Sudurile nu știu cu ce sunt făcute și nici nu-mi pasă.
*



Cu sudura MIG pare in poza, ce sa caute cu autogenul acolo mercede, o facea terci.
cosmin_2300
Atâta timp cât pot să merg în siguranță cu mașina și arată decent (nu în 10 nuanțe), chiar nu-mi pasă cum s-a sudat sau cum s-a vopsit icon_mrgreen.gif

----------------------------------------------------------------------------

Știe cineva, vă rog, cum este mai exact legea asta cu anvelopele? Pot să circul acum cu anvelope de vară?
Am auzit trei variante:
- de pe 1 Martie se poate circula cu anvelope de vară;
- de pe 1 Aprilie se poate circula cu anvelope de vară;
- poți circula oricând cu anvelope de vară, dacă șoseaua este uscată.

Care din variante este corectă? wacko.gif
Dacia-Berlina1997
daca e uscat pe jos poti circula si in ianuarie smile.gif , acum sunt destule grade cu +
sorin000
A 3-a varianta / C . wink.gif
vladut88
QUOTE(argon @ 10 Mar 2013, 21:26)
Cu sudura MIG pare in poza, ce sa caute cu autogenul acolo mercede, o facea terci.
*


Autogen toata ziua
marian-j
QUOTE(l@u @ 10 Mar 2013, 19:15)
nu conteaza sudurile ,daca a fost pregatita bine inainte de vopsire tine indeajuns incat sa iasa rugina prin alta parte asa ca nu iti face probleme.
*


Sunt de aceiasi parare cu colegul l@u.Mai degraba mi-as face griji pentru coroziunile ascunse(daca exista,bineinteles!) prin elementele principale de rezistenta,decat pentru cele deja reparate.
Ar fi fost de preferat sudura in mediu protejat,vizavi de cea cu electrod clasic,dar tinand cont de pretul platit pentru reparatii,este foarte-foarte bine si asa!Este totusi sudura electrica!Cum bine zicea colegul argon,sudura cu flacara oxiacetelinica ar fi "macelerit" grav si tabla de origine a masinii precum si pe cea a elementelor de reparatie,facand mult mai dificile procedurile anticorozive aplicate portiunilor afectate termic.Daca "hefturile" de sudura au fost bine curatate si grunduite,e ok.N-o sa "plezneasca" prea curand,astfel incat sa umfle chitul.
Cosmine,incepi sa scoti la lumina Daciuta.Usor-usor o pui la punct.Bravo! smile.gif
Privitor la alarma:mi se pare mult prea scumpa si cam inutila!
N-ai inchidere centralizata,n-ai inhibitor de pornire,n-ai mai nimic pe Dacie.La ce-ti foloseste o alarma asa sofisticata?Numa' sa-ti atarni de chei o telecomanda cu afisaj?
Si pana la urma,varianta pornirii "cu surubelnita",o poti rezolva in multe alte moduri muuult mai ieftine!Mai bine iti cumperi niste gume de banii aia! wink.gif
Noa hai,pune acareturile inapoi pe masina si sa o vedem in privire de ansamblu!
Spor! smile.gif
corbex
Sint de acord cu Argon, sudura in argon n-are moarte.
cosmin_2300
Că m-ați exasperat cum s-a sudat: s-au dat puncte (de sudură) cu autogen.

Vă mulțumesc pentru răspunsul cu anvelopele!

@marian: Mulțumesc! Legat de alarmă, o să pun închidere centralizată pe ușile din față și o să fac ușile din spate să se deschidă doar din interior. Pagerul m-ar ajuta în cazul în care pornește alarma și nu o aud. De obicei am geamul închis noaptea, fie că e frig afară, fie că e cald și merge AC.
Dă-mi te rog un PM cu modalități de "blocare" a pornirii cu șurubelnița, de preferat fără să deschid capota ca să dezactivez ceva pe la motor.

Mersi!
corbex
Ascunzi un buton simplu, undeva pe sub bord, de unde intrerupi alimentarea bobinei. Fara bobina nu porneste nici impinsa. Pina sa-si dea cineva seama, trece noaptea.

In plus, berlinele nu se mai fura ca altadata. Nu mai e aceeasi piata pentru piese. Pune inchiderea, care iti aduce o comoditate, si lasa naibii restul. Sau inchidere si o alarma simpla. Cu restul de bani iti mai iei o berlina, s-o ai in caz ca ti-o fura pe asta.
Merced
Se fura insa de catre idioti care vor sa faca o tura. Eventual o gasesti dupa cateva zile abandonata pe vreun camp, cu rezervorul/butelia goala.
Totusi alarma aia mi se pare prea mult pentru o Dacie.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.