QUOTE(cosmin_2300 @ 5 Dec 2014, 21:54)
Argon, parca la cazanul meu se pun injectoare, sau stiu eu greșit?
Ai sters despre el, nu mai stiu exacvt, dar imi aduc aminte ca e fara catalizator, chiar daca are injectie multipunct, nu se pun injectoare, un difuzor in admisie si gata, fara calculator propriu, fara nimic, doar buton sa comutezi pe gaz.
Ideea era ca la masina respectiva nu merita nici 1300 lei ca-i dublezi valoarea, cu o instalatie de pe o Dacie casata, verificata si revizuita, in cazul unora - 200 lei, esti pe plus mult mai repede pe GPL in acest caz, tu faci cum crezi.
cosmin_2300
8 Dec 2014, 09:04
Daca nu am băgat in Dacie piese SH, in asta cu atât mai mult nu am de gând sa fac asta!
Instalația a fost montata sâmbătă si deja am făcut 350 km pe GPL
espacern
8 Dec 2014, 09:30
Consum?
Cat a fost, 1300, 1400 lei?
cosmin_2300
8 Dec 2014, 11:42
Instalația a fost 1300 de lei.
Espacern, înainte să plec i-am făcut plinul, mâine sau poimâine (când o să am timp) merg și îi fac iar plinul. Abia atunci pot să spun un consum clar.
Oricum, mă aștept să fie peste 10%, că am mers cu AC pornit non-stop (ploua și se abureau geamurile), cu viteze (în afara orașului) între 120 și 150 km/h și în afară de asta, am stat și cu motorul pornit cam 5 ore la ralanti.
Nasol daca ti se aburesc geamurile continuu la Cielo. Eu n-am intalnit problema asta, odata ce se incalzeste in masina totul e ok. De altfel rar am pornit A/C-ul sa ajute, cand am vrut sa grabesc dezaburirea.
Ti s-a blocat clapeta aia de recirculare pe inchis, de aia se abureste. E controlata de un motoras, nu manual, ca la Logan de exemplu.
Asta e singura explicatie pe care o gasesc si eu. Ca altfel ori e o sursa de umezeala constanta pe undeva, si sper ca nu e cazul.
Cand mergeam cu batrana Dacie pe ploi, aveam problema asta. La cat era de uda mocheta cand ploua, din cauza zecilor de gauri din podea, nici nu eram mirat.
De altfel la Cielo e o problema cu recircularea aia, si am vazut-o la mai multe masini, inclusiv la a mea. Nici n-am mai incercat s-o mai pornesc pentru ca acum cativa ani ramasese tot asa, mereu pornita, nu se mai stingea ledul si nu mai baga deloc aer de afara. Nu stiu cum s-a dezactivat pana la urma, dar de atunci nici n-a mai atins nimeni butonul ala.
Dar eu am citit acum iar topicul si nu m-am lamurit: cu Dacia ce ai facut pana la urma?
sorin1983
9 Dec 2014, 00:56
la cielo reusesti sa vezi ceva cu farurile?
sau ai reusit sa le reglezi? eu nu reusesc de nici o culoare...bat prin pomi dar sunt prea chioare ca sa imi dea cineva flash-uri
cosmin_2300
9 Dec 2014, 05:24
Merced și Argon, eu merg drumuri scurte în București, cu căldura la maxim. Nu apucă nici să se încălzească bine că am și oprit motorul, de aia se face condens.
Cazul respectiv a fost unul izolat, ploua foarte tare și nu am vrut să țin aeratoarele să bată spre parbriz, de aceea am preferat să folosesc AC.
Sorin, farurile bat fix ca ... , mai ales că după accident nu am reușit să le reglez. Trebuie să le dau jos să văd ce naiba au.
cosmin_2300
5 Feb 2015, 00:35
Update:
Mașina a ajuns la 184000 km, având 2600 km pe GPL cu un consum de 12%. Consumul poate pare mare, dar am un stil de condus mai "sportiv" (mai ales în afara localităților), iar în oraș am drumuri scurte (motorul nu prea ajunge la temperatura optimă). De asemenea, nu am făcut economie (dacă am de așteptat o oră, o oră țin motorul pornit
).
Între timp am mai schimbat garnitura de chiulasă, că cedase.
Ce a avut garnitura de trebuia schimbata?
b76bgaarh
5 Feb 2015, 14:03
gpl?
N'are cum, GPL-ul e aur pentru motor, coco janel, n'are cum sa dauneze.
cosmin_2300
5 Feb 2015, 21:25
Prin vară s-a spart un furtun și am fiert motorul. De atunci pierdea antigel și nu știam exact pe unde. Că tot era vechi, am schimbat tot circuitul de răcire (vas expansiune, calorifer, radiator, furtune, pompă apă), precum și garnitura de chiulasă (băga deja antigel într-un piston).
Bgarh, avea problemă cu garnitura cu ceva timp înainte să bag GPL.
cosmin_2300
7 Feb 2016, 19:02
N-am mai completat de mult timp pe aici.
Deși făcusem
topic că vând Cielo, am luat decizia să rămână în familie. Culmea, am primit telefon de la 3 potențiali cumpărători fix în ziua în care am luat decizia asta
Opelul funcționează perfect și în afară de consumabile, nu a fost nevoie de nici o investiție.
cosmin_2300
20 Feb 2016, 19:23
Cielo a plecat de la mine
Deși am pornit de la ideea de a-mi cumpăra un Ford Focus Mk2, am ajuns să-mi cumpăr tot Astra H, din 2009
Motor 1.7 TDCi, 125 CP, 6 trepte, climă automată, senzori de lumini și ploaie, tempomat, 8 x Airbag, ABS, ESP, ASR, oglindă antiorbire, 4 x geamuri electrice cu impuls.
Km în bord, irelevanți, nici nu știu ce scrie.
Poze mâine
cosmin_2300
24 Feb 2016, 09:37
Ieri i-am făcut revizia, la 152.000 km:
- kit distribuție + curea de accesorii;
- filtru ulei + ulei;
- filtru polen;
- filtru motorină.
Filtrele sunt MANN, distribuția și cureaua de accesorii GATES, iar uleiul GM.
Cost piese: 900 de lei, manopera nu am plătit-o eu, deci nu știu cât a fost
Momentan am o singură poză, alături de Cielo.
cosmin_2300
16 Mar 2016, 21:57
Revin cu mici actualizări:
- RCA - 800 de lei;
- Timbru de mediu - 3949 ron;
- plus altele
Mașina are de astăzi numere "negre".
cosmin_2300
17 Aug 2016, 19:46
Am făcut cu Opelul 8300 km de când o am și nu am avut nici o problemă.
Consumul pe ultimii 7500 km este de 8.1%, în proporție de 75% urban.
cosmin_2300
10 Feb 2019, 02:28
Salut,
Nu am mai scris de foarte mult timp aici. Între timp, buburuza a ajuns la 188150 km și am schimbat următoarele :
- kit ambreiaj, volantă și rulment presiune - 3000 Ron;
- radiator apă - 300 Ron;
- aerotermă - 210 Ron;
- plăcute de frână față + spate TRW, undeva la 400 Ron parcă.
Marți urmează revizia cu ulei și filtre.
cosmin_2300
24 May 2019, 07:25
Pe lista celor schimbate mai adaug următoarele:
- ulei CV - 56 Ron;
- anvelope Tigar High Performance, dot 2019 - 750 Ron;
- montat anvelope + geometrie - 180 Ron;
- rulmenți față - 660 Ron (fără manoperă).
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.