Ieri cand am fost la ITP, la teste mi-a iesit o turatie de 1200 rpm la relanti, in timp ce turometrul imi indica 800. Plecand de la ideea ca nu minte calculatorul si ca este defect turometrul meu, am reglat turatia la 800 rpm conform calculatorului, adica respectiv 400 rpm pe turometrul meu...
Cu toate acestea, desi acesta ar fi regimul optim de functionare la relanti (800 rpm), observ ca la viteza foarte mica, in panta sau la urcarea pe o bordura, se intrerupe functionarea motorului, iar spre a preintampina acest lucru trebuie sa apas mai mult pe aceleratie. Evident ca sunt situatii in care nu se poate aplica acest stil de mers (in aglomeratie, de exemplu)... Inainte de acest reglaj, masina se comporta exceptional la viteze reduse si nu am avut absolut nici o problema de acest gen...
Ce optiuni as avea?... Sa reglez turatia la relanti la 1200 rpm (dupa calculator) sau mai exista si alte variante prin care sa elimin definitiv instabilitatea in functionarea motorului?...