da si tu mai multe detalii despre proiectoarele alea cu led, mai exact cat au fost si cum lumineaza ! ?
panavision
11 Jun 2013, 23:29
QUOTE(mike12 @ 11 Jun 2013, 18:34)
La prinderea rotii de rezerva poti pune suruburile invers din porbagaj catre bancheta si spre bancheta puse niste piulite fluture ca sa le poti desface usor.
O sa incerc si varianta cu suruburile invers, doar ca nu stiu daca functioneaza. Suruburile au capul plat si nu prea am cum sa tin contra cand le strang. Acum sunt infipte in platbanda. Oricum doar pe astea le-am avut la indemana. Pana gasesc altele sta bine si asa.
QUOTE(shake @ 11 Jun 2013, 19:57)
da si tu mai multe detalii despre proiectoarele alea cu led, mai exact cat au fost si cum lumineaza ! ?
Ai detalii despre pret in postul 103 si filmulet cu ele in actiune in postul 108 la sfarsit.
mihaigr21
12 Jun 2013, 00:11
superb ce ai facut cu megane-ul asta si cred ca si financiar a fost mai bine decat sa o fi vandut si sa iti iei rs, in plus e unica
CatalinCTM
12 Jun 2013, 18:05
Unica nu o sa mai fie mult timp ca s-a apucat si Stinguu sa-si faca =))) . (Scuze de offtopic:D)
centurion
12 Jun 2013, 21:06
Te-am vazut in seara asta pe la Casa Poporului. Frumoasa masina si apreciez acest tip de modificare:schimbat ce/cum trebuie pe dedesubt si discret (sau atat cat trebuie) pe afara. Fara eleroane, abtibilduri cu 2 FAST 4 U etc. Chiar ma uitam: nimeni nu banuieste ce se ascunde acum sub capota. Ti-ai pus si kit -ul de maini libere sau il avea deja? Am vazut butoanele din manerele de la usi. (Nu am citit acest topic in intregime.)
panavision
13 Jun 2013, 12:10
QUOTE(CatalinCTM @ 12 Jun 2013, 18:05)
Unica nu o sa mai fie mult timp ca s-a apucat si Stinguu sa-si faca =))) . (Scuze de offtopic:D)
Am vazut ca vrea sa faca cam acelasi lucru si nu pot decat sa il felicit pentru initiativa. Din pacate, pentru el, sunt multe aspecte pe care nu le-a luat in calcul. Dar avand in vedere afirmatia de acum un an in care zicea "am si eu o placere. Sa-ma joc de-a lego-ul cu masina, pana imi cad rotile-n mers", se pare ca aspecte gen siguranta, fiabilitate, omologare, etc., nu fac parte din planurile lui.
QUOTE(centurion @ 12 Jun 2013, 21:06)
Te-am vazut in seara asta pe la Casa Poporului. Frumoasa masina si apreciez acest tip de modificare:schimbat ce/cum trebuie pe dedesubt si discret (sau atat cat trebuie) pe afara. Fara eleroane, abtibilduri cu 2 FAST 4 U etc. Chiar ma uitam: nimeni nu banuieste ce se ascunde acum sub capota. Ti-ai pus si kit -ul de maini libere sau il avea deja? Am vazut butoanele din manerele de la usi. (Nu am citit acest topic in intregime.)
Scuze daca mi-ai facut semn sau ceva si nu am reactionat, dar ma grabeam sa ajung intr-un loc inaintea furtunii. Referitor la masina, am incercat sa pastrez un aspect cat mai stock. Kit-ul maini libere este pus cu putin timp inainte de transplant. Detalii aici.
CatalinCTM
13 Jun 2013, 13:18
eh , iar offtopic , stingu o sa il faca diesel =)))) daca le face' si desface pana ii cad rotile .
panavision
17 Jun 2013, 11:04
Am reusit in week-end sa fac trecerea la lupe bixenon. Lupele care au fost pe masina erau afumate si matuite, asa ca o schimbare era necesara. Initial am vrut sa folosesc lupe FX-R, dar trebuia modificat radical suportul de prindere, asa ca dupa mai multe probe in far, varianta castigatoare a fost Morimoto mini H1. Am avut nevoie doar de 2 mici adaptoare pe fiecare far, pe care le-am construit dintr-un tocator rezistent la temperaturi mari. La fel am folosit adaptoare de bec de la D2S la H1 si in rest este folosita instalatia de origine. S-au pastrat toate functiile initiale, inclusiv Auto Level. Mai jos cateva poze din timpul montajului.
Si pentru moment cred ca iau o pauza referitor la masina. In urmatoarea perioada, ma voi ocupa de un alt proiect care momentan se afla in aceste cutii.
[attachmentid=1627892998]
marksman
17 Jun 2013, 11:09
UAV?
panavision
17 Jun 2013, 11:12
Da
nonic
17 Jun 2013, 16:25
Esti multumit de diferenta de lumina? Ai facut o alegere buna!
panavision
17 Jun 2013, 17:01
Sunt foarte multumit, linia de "taiere" e foarte bine delimitata, iar pentru faza lunga nu exista niciun termen de comparatie cu ce era inainte.
argon
17 Jun 2013, 17:15
Ce ti-ai mai luat de la Lidl?
nonic
17 Jun 2013, 21:32
Si eu am acelasi model de letcon si este foarte bun! Te cred ca esti multumit si cunosc faza lunga de bixenon .
mike12
19 Jun 2013, 21:26
Sa postezi o poza si cu farurile din fata ca sunt curios cum s-a incadrat lupa noua acolo.
panavision
20 Jun 2013, 09:46
De afara nu se cunoaste nicio diferenta. Lupa se aseaza in acceasi pozitie in far.
[attachmentid=1627893473]
mike12
20 Jun 2013, 21:59
Am vazut live asta seara farurile cu noile lupe, a meritat munca si schimbarea lor, se vad foarte bine.
panavision
30 Sep 2013, 11:08
A trecut destul de mult timp de cand nu am mai postat pe aici. Din pacate nu am mai avut timp de masina. In afara de bara spate care a suferit o noua vopsire, de data asta asa cum trebuie, si o plimbare de ~8000km prin uniune, nu s-a mai intamplat nimic nou.
In schimb, celalat proiect este aproape finalizat. Am terminat constructia si am apucat sa fac si ceva zboruri inainte sa se strice vremea. Rezultatele se pot vedea mai jos.
[attachmentid=1627910058]
SorinCT
30 Sep 2013, 11:29
Foarte smechera jucaria! Endless possibilities..
M i h a i
30 Sep 2013, 11:59
panavision > foarte mișto clipul...la cât mai multe
Squirrel
30 Sep 2013, 15:02
Exact, video este … demențial!
A l e x
30 Sep 2013, 16:02
Felicitari panavision, superb clip. Faptul ca nu e stabilizat digital dupa e foarte impresionant. Cred ca daca il stabilizezi putin digital iese perfect, nu ca n-ar fi deja foarte bun, dar pana si la Top Gear am vazut filmare cu drona + stabilizare in 'post' deci baga cu incredere.
Am si eu un GoPro pe care l-am prins de un hexacopter si m-am jucat, dar nu se compara cu ce faci tu. Chiar mi-a picat fata, si eu de obicei sunt foarte carcotas, mai ales cand e vorba de productii video.
Nota 10.
panavision
30 Sep 2013, 17:54
Intr-adevar endless possibilities... Se pot face foarte multe lucruri interesante. Exista multe idei pe care vreau sa le pun in practica, dar mai este de lucru la configurari si bricolat pana ajung la varianta optima. Cei de la Top Gear au un echipament identic, doar ca din cate am inteles a fost configurat din fabrica pentru Panasonic GH3. Eu am facut adaptarile singur si a fost ceva de bibilit. Cand am facut aceste filmari inca nu era configuratia finala si era usor fortat avand in vedere faptul ca depasisem greutatea de decolare cu peste 1kg. Acum lucrurile stau mai bine. Oricum acesta este doar inceputul...
Bicicleta galbena
30 Sep 2013, 19:12
Chapeau bas, maestre! Superb! Acu - link catre toate firmele mari de publicitate, si ai asigurate niste contracte frumusele!
Mai trebuie doar un break si un coupe-cabriolet si e gama completa...de RS.
@+
imi donez eu masina si banii pt un eventual CC RS . ma bate de ceva timp gandul asta,acum sa vedem si cat o costa,am ceva banuti pusi deoparte pt o treaba de genul asta da nu m-as baga sa o fac pe cont propriu...
speedman
24 Aug 2014, 20:24
motor, cutie si electronica de rs poti lua de pe olx
panavision
26 Aug 2014, 09:13
QUOTE(speedman @ 24 Aug 2014, 20:24)
motor, cutie si electronica de rs poti lua de pe olx
Nu iti trebuie doar atat. Ai nevoie de o masina intreaga pentru a putea face transplantul. Sunt mult mai multe componente care trebuie schimbate.
Muttley
26 Aug 2014, 21:29
Scrisesem mai demult, da' nu aparuse din motive neinteresante. Mi-am amintit acum. Deci?
QUOTE(Muttley @ 10 Jan 2013, 11:59)
1) felicitari, impresionanta masina; 2) caracterul dinamic al masinii ar fi, teoretic cel putin, alterat de ampatamentul mai mare al sedanului. Ai mecanica de hatchback, cu directie acordata cu caroseria sa. Mutata pe sedan, geometria directiei e putin in plop. Grija la supravirare!
panavision
2 Sep 2014, 11:13
QUOTE(Muttley @ 26 Aug 2014, 21:29)
Scrisesem mai demult, da' nu aparuse din motive neinteresante. Mi-am amintit acum. Deci?
Nu am vazut sa fi aparut postul la care faci referire, asa ca iti raspund acum.
1) multumesc 2) doar teoretic este alterat. De ce crezi ca geometria este in plop?
Muttley
2 Sep 2014, 20:49
Pai da, teoretic.
Wiki: Wheelbase Hatchback: 2,625 mm (103.3 in) Sedan & Wagon: 2,686 mm (105.7 in)
Diferenta aia de ~60mm in ampatament zapaceste conditia asta.
Practic, dpdv dinamic trebuie o comparatie directa intre masina ta si echivalentul de fabrica, cu caroseria scurta. Altfel, daca te-ai obisnuit asa, ori nu mergi la limita, nu prea vad cum sa deranjeze.
djcristi
2 Sep 2014, 20:57
da, se poate sa fie o mica diferenta, dar avand in vedere "drumurile" din tara asta, nu prea are pe unde sa o duca la maxim pe curbe..., deci nu se va vedea diferenta...
4x4
2 Sep 2014, 22:47
QUOTE(Muttley @ 2 Sep 2014, 20:49)
Diferenta aia de ~60mm in ampatament zapaceste conditia asta.
Aia e fix pix, la viteze mari nici nu conteaza ackermanu, poate fi si anti si nu ai nici o problema.
R19/16v
3 Sep 2014, 05:32
Credibilitatea ta, cel putin comparata cu a lui Muttley, lipseste cu desavarsire, cel mai probabil de pe vremea cand iti sudai diferentialul
Muttley
3 Sep 2014, 06:56
Are dreptate, la mers drept nu sunt probleme. La curbe largi compenseaza deriva (deformatia) pneurilor. O eventuala abatere s-ar simti la viraje stranse. Si am gresit prima oara. La bracaj maxim, rotile au deschidere prea mare, astfel incat, in teorie, masina devine mai subviratoare, ceea ce probabil e de dorit la o aplicatie "domestica".
As zice ca nu-s probleme, doar ca geometria RS-ului nu s-a putut reproduce intocmai in cazul de fata.
dr_mKe
3 Sep 2014, 08:25
Mie mi-ar place maxim un asemenea transplant pe o caroserie de break. Am vz in Franta Megane 3 break, cu mecanica de RS, masina de Militie Rutiera frantuzeasca.
b76bgaarh
3 Sep 2014, 09:01
ala e facut de reno.
au existat si variante potente pt publicul larg, tot in franta.
bafta.
dr_mKe
3 Sep 2014, 09:12
panavision
3 Sep 2014, 11:04
QUOTE(Muttley @ 2 Sep 2014, 20:49)
Pai da, teoretic.
Wiki: Wheelbase Hatchback: 2,625 mm (103.3 in) Sedan & Wagon: 2,686 mm (105.7 in)
Diferenta aia de ~60mm in ampatament zapaceste conditia asta.
Practic, dpdv dinamic trebuie o comparatie directa intre masina ta si echivalentul de fabrica, cu caroseria scurta. Altfel, daca te-ai obisnuit asa, ori nu mergi la limita, nu prea vad cum sa deranjeze.
Daca facem raportul dintre ecartament (1517mm) si ampatament (2617mm-coupe si 2686mm-sedan), o sa obtinem 0,579 pentru RS-ul donator si 0.564 Sedanul RS. Daca mai luam in calcul faptul ca la un viraj maxim, roata din interior ajunge la un unghi maxim <45 grade, poti sa vezi pe tabelul de mai sus ca diferentele sunt neglijabile. Iar aceste diferente apar doar la viraj maxim.
Este adevarat ca aceasta conditie Ackerman (atunci cand valorile sunt in plop) poate influenta comportamentul masinii, dar per total sunt mai multi factori care trebuie luati in calcul. Asa cum ai spus si tu, deriva pneurilor, dar la fel de bine influenteaza si centrul de greutate si distributia greutatii pe axe. Dar deja aici intram in alte discutii teoretice.
In practica masina se comporta foarte bine chiar si la un condus mai extrem. Pe asfalt uscat inca nu am reusit sa ajung in stadiul in care intra esp-ul in curbe. De asemenea inca nu am ajuns pe un circuit, unde se pot face niste comparatii de timp. Asa daca iti povestesc ca am "pierdut" pe curbe masini cu pretentii si puteri mult mai mari, care apoi reuseau pe linie dreapta sa ma depaseasca, nu este deloc relevant ca nu stiu cat de "soferi" erau in spatele volanului.
Muttley
3 Sep 2014, 12:22
QUOTE(panavision @ 3 Sep 2014, 12:04)
Pe asfalt uscat inca nu am reusit sa ajung in stadiul in care intra esp-ul in curbe.
Deci n-ai probleme. Asteptam raportu' de pe circuit.
madhorsefuzzy
3 Sep 2014, 12:53
Sau nu a intrat destul de tare in curbe.
cosmin_2300
7 Sep 2014, 00:09
Sau știe să conducă
L.E.: să intrii atât de tare într-o curbă încât să fie necesară intervenția ESP, înseamnă că nu știi să conduci. Excludem aici cazurile în care nu cunoști traseul (și intrii cu viteză prea mare în curbă), este apă pe carosabil, etc..
panavision
27 Sep 2014, 17:35
Daca pana acum am tot auzit comentarii de genul "ai bagat prea multi bani in masina, ca in Romania oricum nu ai pe unde sa te dai", acum lucrurile s-au schimbat. Mai nou avem si noi un circuit unde poti sa profiti la maxim de sensatiile pe care ti le poate oferi masina, fara sa mai stai cu grija ca dupa urmatoarea curba exista un radar care te asteapta sa te taxeze pentru o limita imaginara de 50km/h.
Pentru cei care nu stiu, ieri a fost organizat primul Track Day pe circuitul de la Adancata. Am zis ca ar fi pacat sa nu profit de ocazie, asa ca m-am inscris din timp. Chiar daca in prima parte a zilei a plouat, tot a fost o zi plina de adrenalina si distractie. Am intrat pe rand cate 5 masina, 5 ture si apoi cool down lap. Mai jos aveti un video cu una dintre ture. Nu este cea mai rapida, dar a fost una dintre cele mai interesante si mai educative, avandu-l in dreapta mea pe Mihai Beldie Jr in calitate de instructor/copilot. Chiar daca am avut doar o ora la dispozitie cu Mihai, am avut foarte multe de invatat de la el si abia astept urmatoarele evenimente.
Cea mai rapida tura a fost 1:57:78, dar din pacate nu am si video pentru ea deoarece s-a terminat spatiu pe cardul de la GOPRO. Oricum data viitoare o sa incerc sa montez si camera intr-o pozitie unde sa nu mai vibreze asa tare si de unde sa poate capta si sunetul mai bine, asa ca dupa urmatorul Track Day promit un video mai ok.
Ziua de ieri in date suna cam asa:
Lungime circuit: 3400m Lumgime linie dreapta: 940m Best lap (personal) 1:57:78 Distanta totala parcursa pe circuit: ~150km Consum mediu: ~25L/100km Viteza maxima: 176km/h