Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Problema relantiu
DaciaClub - Forum Dacia > Celelalte modele Dacia - 1100, Berlina, Papuc, Nova > Probleme tehnice - Dacia Clasic
flavyus
Va salut baieti am si eu o problema cu dacia mea de ceva timp nu mai sta la relantiu dupa ce o pornesc dupa cateva minute isi revine relantiu iar dupa ce merg cu ea cativa km sta turata rau la relanti ma refer pe gpl pe benzina nu exista problema asta.
mstaniloiu
Depinde de instalatia GPL de pe masina.

Mai toate au si un surub de reglaj al relanti-ului (cantitatea de GPL dozata in regim de relanti).


Daca motorul nu se opreste la relanti cand functioneaza pe benzina, atunci nu recomand sa umbli la surubul de reglaj care apasa pe acceleratie.
sebymesteru
umbla la surubul de reglaj al ralantiului de pe plamanul de GPL si mai i-ai din cantitatea de gaz care ii vine. Ralantiul pe gpl se regleaza cu motorul cald la 850-900rpm. Daca la rece nu va tine ralantiul pe gaz,tragi foarte putin socul pana se incalzeste motorul putin,in maxim 3-400 de metrii o sa-l poti impinge inapoi,acum pe timp de vara.
flavyus
inteleg ce vreti sa spuneti cred ca toata treaba este din diuza aia prin care trage aer daca o dau jos merge turata rau pana se incalzeste abea in cativa km isi revine relantiul acum o am pusa pe masina merge tot turata la rece dar mai putin si cand se incalzeste da sa se opreasca la relenti nu stiu ce reglaje sa i mai fac
mstaniloiu

Stiu ca e un mesaj tarziu - dar incearca sa rotesti (in ambele sensuri - stanga dreapta) de surubul de relanti de pe plaman - pana mai creste relanti-ul. Daca creste prea mult - mai redu din surubul de clapeta de la carburator.

Spune-ne ce ai reusit
flavyus
problema rezolvata ramanea cablul de acceleratie putin blocat nu se tragea la maxim
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.