QUOTE(magieneagra @ 22 Jul 2012, 12:01)
Pai.. dupa ce porneste merge bine cam 10-15 minute apoi incepe sa dea rateuri..
Inainte cum o porneam, acceleratia mergea pana la jumatate (se tura motorul) de la jumatate in colo incepea sa mearga infundat, ca si cum ar da sa opreasca..
Asta pana a fost reglata din carburator de catre mecanic, care din pacate la relanti sta numai turata,altfel se opreste.
Cel mai grav a fost, cand am plecat cu ea si a inceput sa pocneasca foarte tare (adik dadea rateuri) si apoi s-a oprit si a inceput sa iasa fum din ea
plus ca a sarit si garnitura de la
capacul motorului(cel cu busonul de ulei).
Ala e capacul culbutorilor, nu al motorului. Cred ca se aduna gaze acolo...iar garnitura aia inlocuita, si, daca e nevoie, suplimentata etansarea cu putin silicon rosu.
Daca stii exact care e jiclorul de relanti, te poti apuca sa-l desfunzi (cu o lița subțire); daca nu, cere-i asta mecanicului (dar din ce ne-ai povestit, cred ca nu prea e de incredere cel pe care-l ai acum).
E curios ca rateurile le ai doar dupa 10-15 min, posibil sa fie cum zice bygy, vreo problema pe la bobina, dar daca schimbi mecanicul, pune-l sa-ti mai regleze odata si avansul, sa-ti verifice si supapele daca toate inchid corect...
si poti da si un "search" pe forum, dupa "rateuri carburator".