Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Probleme cu instalatia de apa
DaciaClub - Forum Dacia > Celelalte modele Dacia - 1100, Berlina, Papuc, Nova > Probleme tehnice - Dacia Clasic
stoicacostin
Este a doua oara cand mi se duce garnitura de chiulasa de la apa care fierbe...prima data vara trecuta....am refacut motorul ca aveam un set nou..am pus garnitura noua...si acum pe autostrada spre pitesti la vreo 120 km/h am vazut ca se decelereaza..si apoi s-a oprit motorul...am tras pe dreapta si am vazut ca a intrat apa in baie...exista vreo solutie pentru o racire mai buna a apei? ms anticipat
maho
Incearca intai sa dai de cauza (sau cauzele) proastei raciri, verifica temeinic circuitele (mic si mare). Sunt topicuri destule pe tema asta.
stoicacostin
ideea este ca am verificat...si este in regula...nimic infundat...numai ca consider ca este ineficienta si atunci cand este foarte cald se ridica oricum...ma gandeam la o solutie suplimentara....
sebymesteru
eu zic ca nu e ineficienta deloc. Daca suntem atatia la care ne functioneaza normal,nu vad la tine de ce nu ar merge daca se afla in parametrii. Cauze de supraincalzire sunt multe,nu arunca vina doar pe sistemul de racire. Ce termostat ai? Avansul e reglat corect? Dar jocul la supape? Ai vasul de expansiune sub presiune? Nu ai vre-o roata infranata?
B17XGG
As adauga si verificarea deschiderii termostatului, amestecul carburant prea sarac, starea de curatenie a circuitului de racire.
pojarel18
Deci fi atent. Eu am avut problema cu incalzitul la viteze mari. Am curatat absolut tot ce tine de sistemul de racire fara nici un efect. M-am hotarat sa imi pun alt termostat. Am fost la magazin si am cerut un termostat de 83 de grade(Renault 19). De cand l-am montat nu am mai avut probleme. Poti incerca.
stoicacostin
termostatul este al ei...nu l-am schimbat...l-am verificat in apa si se deschide la 85 de grade ......instalatia de racire este curata...aerisita..este presurizata instalatia...ma gandeam la un electroventilator...ce spuneti?am uitat sa specific ca merge pe gpl...si am mai auzit ca si din cauza gpl-ului se ridica temperatura mai repede
sebymesteru
si eu sunt tot pe gpl,si cu termostatul de 89 nu mi s-a ridicat decat o data apa,asta pe valea prahovei pe o zi cu 40 de grade afara si mers vre-o cativa kilometrii bara la bara. Apa ridicata e un fel de-a spune,am ELV acuma si termocupla de 92, ELV-ul pleaca abia cand apa ajunge pe ceas la ultima linie alba de sus. In rest sta un pic sub penultima. De cand merge mai cald am observat si o scadere a consumului,dar totusi asta e si din cauza ca pana in 110-120km/h ventilatorul nu pleaca,curentul de aer ce intra de la viteza prin radiator fiind suficient. Deci e un avantaj zic eu ELV-ul ala si daca vrei sa montezi asa ceva nu pot decat sa te felicit.
Magnum_Baracuda
niste azot lichid radmasa.gif ,verifica daca nu cumva ai proble cu pompa de ulei ,daca esti ferm convins ca nu ai probleme cu pompa de apa sau circuitele de racire,un motor se supra incalzirea si datorita problemelor circuitului de ungere,daca motorul tau nu are o lubrifiere adegvata (merge fier pe fier fara un pic de ulei normal ca apar temperaturi f mari plus caldura degajata din urma arderi combustibilului) obligat se supra incalzeste rapid peste capacitatea de racire si consecinta se arde garnitura chiar de ii pui tu apa cu gheta in radiator.Atentie ardere de chiuloasa repetata iti poate aduce un ghinion deformarea planitatii chiuloasei!
bygy007
apa in baie mai poate intra pe la garniturile camasilor , nu neaparat pe la chiulasa

This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.