am si eu o intrebare legata de sonda lambda amonte si o sa o pun aici sa nu mai deschid alt topic:
am un logan 1.4 mpi din 2006 cu aprox 100k km.cand am fost la itp, mi-a zis nenea ala ca e o problema cu gazele si a zis ca e de la sonda lambda amonte.eu am intrebat daca poate fi de la bujii si a zis ca nu. nu stiu cum se face amestecul si daca nu schimb sonda pot sa fac stricaciuni mai mari pe traseu
s-a chinuit el putin pana mi-a scos o emisie de gaze mai buna si am reusit sa trec itp-u. m-a intrebat daca imi consuma mai mult si eu am zis ca nu prea, poate un 1-2 la suta mai mult prin oras.
am scos sonda aia si m-am uitat la ea dar nu pare prea afumata, adica nu e neagra, e putin mai maro dar cred ca e normal.
ce sa fac? sa o schimb?
eu nu prea merg turat cu ea si nici la drumuri mai lungi nu am scos-o ca nu am avut drumuri, doar prin oras...max 15 km
CB nu are ca sa imi dau seama mai bine de consum. ledul ala din bord s-a aprins dupa ce am luat masina, dar am fost cu ea la service si a sters eroarea(era de la benzina naspa), apoi s-a aprins iar si am mers cu ea asa, s-a stins singur dupa vrep cativa zeci de km.
ieri cand am pornit-o, era motorul cald ca mersesem cu 1 ora in urma cu ea, a trepidat putin si a clipit de vreo 3 ori becu ala "cu noxele" dar s-a linistit si merge bine.
nici filtrul de aer nu l-am schimbat de vreo 3 ani dar pare curatel.are legatura?
un raspuns ar fi binevenit, mai ales ca e vreo 2-3 milioane sonda aia