QUOTE(robert.s @ 17 Aug 2005, 15:37)
salut !
La inceput m-am gandit sa-mi iau si eu din asta , dar dupa ce am studiat schema electrica m-am razgandit ...
Ideea e ca este facut pentru masini cu sistem clasic de aprindere si nu mai corespunde cu sistemul de aprindere de pe slz ( bobina dubla de inductie 1/4 si 2/3 ) . Poti lua semnal de la senzorul de turatie , dar s-ar putea sa ai doar o tensiune sau curent variabile iar pentru tipul asta de indicator iti trebuie impulsuri .Sau poti modifica montajul in asa fel incat sa elimini partea in integrare a impulsurilor si sa dai semnal de tensiune sau curent variabil direct pe intrarea integratului dupa o adaptare corespunzatoare ... in orice caz dupa cum ai pus intrebarea nu o sa poti face modificarile asa ca apeleaza la un prieten care se pricepe .
Oricum trebuie etalonat daca faci asta ...
Succes !
in schema de conectare arata si posibilitatea de conectare la intrarea taho de la aprinderea electronica.. la SLZ nu exista asa ceva? sau ceva echivalent?