QUOTE(Gabryello @ 14 Aug 2012, 23:14)
Am inteles! Deci ma costa in jur de 150 lei? (130 lei geamurile, 10 lei posta trimis proiectoarele + 10 lei posta cand imi trimiteti proiectoarele).
Eu mai am un set de proiectoare cu geamurile sparte(le-am dat geamurile jos) se pot face acelea, sau trebuie luata matrita dupa geamul original?
Multumesc pentru informatii!
Nu stiu cat costa posta, probabil atat o fi.
Sigur ca se pot face acelea cu geamurile sparte, desi ideal pentru noi ar fi sa avem si unul original intreg sau macar cu ceva urme de geam spart pe el. De aceea va sfatuiesc pe toti ca pe viitor sa lasati geamul pe ele, sa nu le curatati. In caz ca n-am vreo matrita sau sunt nedumerit in legatura cu forma, curbura, desenul, striatiile, etc, sa am dupa ce ma ghida, orienta, mula s.a.m.d.
<span class='edit'>15 Aug 2012, 00:34:</span>
QUOTE(sorin1983 @ 14 Aug 2012, 22:01)
asa ceva cat costa(stopul de pe portbagaj are geamul spart)?
[attachmentid=1627829857]
cat rezista? arata ca originalul? ce efecte are spalatoria ?
Spune-mi exact ce tip de Renault e si anul fabricatiei.
1. Rezista cat timp ai grija de el si nu-l spargi din nou.
2. Da, arata ca originalul in proportie de 85-95 %, depinde de complexitatea si dificultatea lucrarii.
3. Spalatoria nu-l afecteaza cu absolut nimic, fiindca lipitura se face pe baza de cloroform (nu intra apa), iar de spart, nu-l sparge presiunea apei (are 3 mm grosime).
Va rog de acum inainte cand postati pe topic,
precizati modelul masinii, anul si bine-nteles o poza cat mai de aproape si clara cu produsul respectiv. Nu sunt de meserie (mecanic, electrician sau mai stiu eu ce in domeniu), sa stiu specificatiile pe dinafara ale unui tip anume de masina. Eu lucrez in mase plastice si trebuie neaparat sa vad cum arata originalul, ca sa-l pot reproduce, deoarece nu le stiu pe dinafara la cate sute de modele sunt.
Mergem pe premiza ''vazut si facut''