Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: 1,5 DCi Logan 2007
DaciaClub - Forum Dacia > Dacia Logan > Imbunatatiri - Dacia Logan
Homersapien
salutare,

Sunt nou pe aici, am dat un search dupa ceea ce caut eu, dar am gasit doar ceva articole de prin 2005 care mi se par cam expirate, asa ca am decis sa scriu unul nou, poate mai sunt si altele pe care nu le-am gasit,

am un logan berlina 1,5Dci 65CP 2007, si vreau sa gasesc ceva inf despre imbunatatire CP, daca exista acum ceva chip, sau intercoolere, sau marit turbina, daca stii care ar fi alternativle si care ar fi cele mai rentabile pt masina mea, va rog datimi de stire,

binenteles daca sa mai discutat , si un link e de ajuns, ca eu n-am gasit inca, voi mai cauta.


Mersi mult, si bine v-am gasit DaciaClub


Homersapien

17 Aug 2012, 14:44:
Vad ca inca nu a raspuns nimeni,

ce am mai gasit eu, ca sunt 3 tipuri de motoare 1,5Dci de 65, 70 si 85 CP, inca nu am gasit exact ce le difera ca sa aiba CP diferit, undeva scria ca ceva intercooler e diferit,

am gasit pe goagle si ceva cipuri care duc 1,5DCi 65CP la 82 CP zic ei, as vrea pareri despre asta daca sia facut cineva astfel de modificare si cum se comporta.

Se poate sa pun si cip care zic ei ca face 82 CP si sa mod si intercooleru? sa ajung mai sus, eu as vrea sa ajung la un 95-100 max, ca de acolo deja trebuie modificat si suspensi si altele

Astept pareri,
Mersi

speedfane
in primul rand FRANELE

firme care fac "chip" tuning sunt multe si le gasesti pe net, diferenta la pret dar nu numai consta in calitatea softului, cum reuseste acesta sa obtina o crestere de putere exploatand cat mai corect resursele existente.

intercoolerul are ca rol racirea turbinei, mai exact a vaporilor de ulei care circula intre cele 2 componente, (sper sa nu fi spus tampenii).

acum in functie de ceea ce vrei sa obtii de la motorul tau, poti sa faci un soft stage 1 si ai de unde alege, daca vrei sa mergi mai sus, incet incet si in functie de buget, incepi sa pui un turbo mai mare, dar nu de capul tau ca apoi o sa ai un lag de mama mama, un intercooler mai mare, poate interne la motor si nu numai, totul tine de imaginatie, pasiune si BUGET


dar nu uita un lucru esential, degeaba cresti puterea sa ai tanshpe mii de cai daca masina nu se mai si opreste


parerea mea biggrin.gif
bobo77
Nu vreau sa te superi pe mine, dar acest subiect s-a discutat, daca vrei putere mai mare inseamna ca ai gresit forumul...
sobolan
daca vrei sa-i dai un sprint mai nervos joaca-te un pic la tija wastegate de la turbina...vreo 2 filete maxim....
ATENTIE : daca nu ai cunostinte de mecanica sau daca nu intelegi ce-am scris aici mai bine las-o asa !!!
Deasemeni un Chip-tunning stage 1 te-ar mai urca cu vreo 10 cai la versiunea ta de dci....sau....trece-o pe intercooler dar parca la E4 ai alte duje la injector,din cate stiu eu in rest e cam la fel,iti trebuie ceva "tubulatura" si indemanare....turbinele-s la fel marca K,daca nu ma insel !
Homersapien
de ce sa nu fiu pe forumul bun,

e forum Dacia, subiectul meu este despre Dacia,
si nu e subiect care sa dauneze formei Dacia, ca nu am intrebat cum sa ajung la 800CP si cum sa montez eleroane oribile e masina, e vorba de a imbunatatii, daca maresc puterea cu 10-20 CP, ajung la un consum mai mic in exterior probabil, plus ca de la voi mai pot invata una alta, si asta e scopul.

Nu vad de ce nu ar fi locul in acest forum pt imbunatatirea masinilor noastre, trecand peste faptul ca la forum ii spune imbunatatiri DAcia Logan

Multumesc, si astept pareri in continuare

speedfane
ceea ce voiau colegii sa spuna mai sus este faptul ca acest ssubiect este discutat si paradiscutat, vad ca esti membru incepator si nu aveai de unde sa stii.

forumul are functia search, foloseste-o, din pacate sunt topicuri care au un titlu prost ales dar contin informatii foarte utile. daca rasfoiesti un pic sectiunea logan o sa descoperi multe informatii utile si raspunsuri la intrebari referitoare la probleme de care te-ai lovit dar carora nu le-ai dat importanta.
o zi frumoasa
mikey_gtx
QUOTE(speedfane @ 17 Aug 2012, 21:29)
intercoolerul are ca rol racirea turbinei, mai exact a vaporilor de ulei care circula intre cele 2 componente, (sper sa nu fi spus tampenii).
*


din pacate, ai spus tampenii. aerul presurizat de turbina are o temperatura mare comparat cu aerul atmosferic. intercoolerul foloseste la racirea aerului presurizat, cu efectul de a micsora volumul (avem mai multe molecule de oxigen -ca astea ne intereseaza pe noi- in aceeasi unitate de volum). mai mult oxigen+mai mult combustibil => performante superioare.

QUOTE(Homersapien @ 20 Aug 2012, 10:18)
daca maresc puterea cu 10-20 CP, ajung la un consum mai mic in exterior probabil
*


nu. nu se intampla asta.

QUOTE(speedfane @ 20 Aug 2012, 12:37)
ceea ce voiau colegii sa spuna mai sus este faptul ca acest ssubiect este discutat si paradiscutat
*


da.
bobo77
Nu trebuie sa fii suparacios din prima...
CriSTI68
laugh.gif data obtinerii permisului fiind? laugh.gif

a spus cineva mai devreme FRANELE imbunatatite, si cred ca ar fi bine sa iti recomand si suspensia, si lasa poneii in pace sunt suficienti cat sunt acolo....
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.