Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: care e mai bun segmentii pt Dacia1400
DaciaClub - Forum Dacia > Celelalte modele Dacia - 1100, Berlina, Papuc, Nova > Probleme tehnice - Dacia Clasic
mariusCYP
Buna!eu vreau sa schimbam segmntii la dacia mea de 1400 si merg la magazin piese auto si mie greu sa aleg segmenti facute diverse firme si eu nu stiu sa iau sigur !ba alta magazin spune e mai buna nemteasca si altu ba mai buna freancez si iar altu spune e mai buna cea romanesti??????care ????va rog sfatuiti ma care mai bun sa cumpar segmentii??si mam gandit sa pun odata impreuna camasa si piston si segmentii nou sau sa schimb numai segmentii ca la dacia mea ma consuma ulei cateva grame si nu face fum nimic si nu ma aprinde bec rosu la bord deloc!rog cineva sa mi dea un sfat bun si va multumim!!! sleep.gif
tatabobu
Daca esti hotarat sa schimbi segmentii si gasesti frantuzesti sau nemtesti ia din astia. De aia polonezi nu stiu nimic.
Marty
QUOTE(tatabobu @ 19 Aug 2005, 10:12)
Daca esti hotarat sa schimbi segmentii si gasesti frantuzesti sau nemtesti ia din astia. De aia polonezi nu stiu nimic.
*


Polonezii sunt cirnati, nu segmenti. Poti incerca sa-i pui si pe aia da' nu cred ca mai intra pistonul pe camasa.

Revenind, Marius CYP, tu ai o problema cu limba romana? FAci cumva parte dintr-o natiune conlocuitoare cu care pasnic si prieteneste impartim spatiul carpato-danubiano-pontic? Daca da, te inteleg si-ti apreciez efortul! Daca nu, du-te, vere, la scoala ca m-ai capiat de-a dreptu'! Sunt bulversat de halul in care poti scrie!
ydaniel
GOETZE made in germany!iti recomand 750-800.000 lei depinde de unde ii achizitionezi!
skywalker
sa fii atent un pic la achizitionare...
eu am luat segmenti, tot pt motor de 1400 si nu se potriveau. Eu aveam nevoie ca unul din segmenti sa aiba latimea 2 mm ( e un pic atipic setul motor,BORGO). Seturile standard am inteles ca au 1.75 mm la respectivul segment. NU de alta, dar sa nu dai banii degeaba.Ar fi bine sa dai jos segmentii si apoi sa iei altii.
drakool21
QUOTE
Revenind, Marius CYP, tu ai o problema cu limba romana? FAci cumva parte dintr-o natiune conlocuitoare cu care pasnic si prieteneste impartim spatiul carpato-danubiano-pontic? Daca da, te inteleg si-ti apreciez efortul! Daca nu, du-te, vere, la scoala ca m-ai capiat de-a dreptu'! Sunt bulversat de halul in care poti scrie!


subscriu la asta...dar personal cred ca omu face caterinca de noi blink.gif
gattoman
Sal.Din cate stiu segmentii germani sunt mai buni.Totusi daca nu consuma ulei prea mult si nu scoate fum cand motorul e in sarcina de ce vrei sa schimbi segmentii?

Off-topic: omu e de origine maghiara si de aceea scrie cum scrie.S-a mai discutat despre asta. biggrin.gif
mariusCYP
salut.MARTY imi cer scuze ca nu am scris corect ca cauza sunt persoana deficient de auz si problema ca scoala nu sa ocupat bine pe noi elev!si de asta scriu si nu prea bine la gramatica!si mersi mult ajutor pt sfatul vostru si speram sa ma intelegi problema mea cu cunvinte si sunt roman 100%!saptamana asta cumparam segmenti germane stiu ca costa 750-800!va multumim
MAKRON
Mii de scuze in numele tuturor!!

Totusi, daca ai aceasta deficienta, cum ai obtinut permis de conducere?
AC
mariusCYP, chiar nu inteleg de ce sa schimbi segmentii daca nu-ti consuma ulei? Daca totusi n-ai ce face si asta vrei, iti recomand Goetze (nemtesti) sau Perfect Circle (frantuzesti) insa de ultima marca nu sunt sigur daca se gasesc de 1400. Pretul la ambiele marci: cam 80 lei noi.
mariusCYP
salut!dweep.nu face probleme sa ma scuzi si va inteleg problema!eu am obtinut permisul de conducere din anul 1997 doar am luat la prima examen admis ca cauza am stiut toate intrebarile ca am invatat bine si posed masina dacia break si cunduc de 7 ani vechime si nu am avut probleme!tatal meu si el este surd are vechime de 15 ani permisul de cunducere!daca ai ceva intrebari imi puteti spune!am hotarat nu imi schimb segmentii ca mer4ge foarte bine cu puterea si porneste bine!mersi pt ajutor sfat si va multumesc tuturor!
Marty
QUOTE(mariusCYP @ 19 Aug 2005, 21:36)
salut.MARTY imi cer scuze ca nu am scris corect ca cauza sunt persoana deficient de auz si problema ca scoala nu sa ocupat bine pe noi elev!si de asta scriu si nu prea bine la gramatica!si mersi mult ajutor pt sfatul vostru si speram sa ma intelegi problema mea cu cunvinte si sunt roman 100%!saptamana asta cumparam segmenti germane stiu ca costa 750-800!va multumim
*


Stimabile, imi cer mii de scuze! Asta este o varianta pe care nu am luat-o in calcul, sincer sa fiu, nici nu cred ca mi-ar fi trecut vreodata prin cap cum ca deficienta auditiva iti poate crea probleme de exprimare scrisa!
Mii de scuze inca o data!
mariusCYP
QUOTE(Marty @ 22 Aug 2005, 10:02)
Stimabile, imi cer mii de scuze! Asta este o varianta pe care nu am luat-o in calcul, sincer sa fiu, nici nu cred ca mi-ar fi trecut vreodata prin cap cum ca deficienta auditiva iti poate crea probleme de exprimare scrisa!
Mii de scuze inca o data!
*


nici o problema!
godmaaty
Fugiti de segmentii "frantuzesti" Perfect Circle!!!!!Sunt de toata jena!Diferenta depeste 1mm la segm de ungere la ceilalti aprox 0.8!!!!!!!!!!! 183.gif 183.gif 183.gif 183.gif
AC
QUOTE(godmaaty @ 26 Aug 2005, 20:14)
Fugiti de segmentii "frantuzesti" Perfect Circle!!!!!Sunt de toata jena!Diferenta depeste 1mm la segm de ungere la ceilalti aprox 0.8!!!!!!!!!!! 183.gif  183.gif  183.gif  183.gif
*


hmmm...da-mi voie sa ma indoiesc. esti sigur ca nu erau niste segmenti srl in plic de PC? biggrin.gif
KoD
QUOTE(mariusCYP @ 19 Aug 2005, 09:00)
Buna!eu vreau sa schimbam segmntii la dacia mea de 1400 si merg la magazin piese auto si mie greu sa aleg segmenti facute diverse firme si eu nu stiu sa iau sigur !ba alta magazin spune e mai buna nemteasca si altu ba mai buna freancez si iar altu spune e mai buna cea romanesti??????care ????va rog sfatuiti ma care mai bun sa cumpar segmentii??si mam gandit sa pun odata impreuna camasa si piston si segmentii nou sau sa schimb numai segmentii ca la dacia mea ma consuma ulei cateva grame si nu face fum nimic si nu ma aprinde bec rosu la bord deloc!rog cineva sa mi dea un sfat bun si va multumim!!! sleep.gif
*



Daca gasesti eu iti recomand sa iei de uzina. Sunt printre cei mai buni si nu o sa ai probleme cu ei. Eu i-am schimbat(singur, acasa) cam acum 2 saptamani si merge fara nici o problema, nu scoate masina fum, merge super calumea. Daca iei din astia si ii pui si reglezi calumea nu vei avea probleme.

P.S.: Sa-i reglezi ca la carte. Ca daca ii pui dupa ureche pot sa fie ei si de Ferrari ca tot nu o sa functioneze cum trebuie.
godmaaty
Absolut sigur sunt PC Made in F....,cu holograma pe cutie..
mariusCYP
QUOTE(KoD @ 4 Sep 2005, 11:06)
Daca gasesti eu iti recomand sa iei de uzina. Sunt printre cei mai buni si nu o sa ai probleme cu ei. Eu i-am schimbat(singur, acasa) cam acum 2 saptamani si merge fara nici o problema, nu scoate masina fum, merge super calumea. Daca iei din astia si ii pui si reglezi calumea nu vei avea probleme.

P.S.: Sa-i reglezi ca la carte. Ca daca ii pui dupa ureche pot sa fie ei si de Ferrari ca tot nu o sa functioneze cum trebuie.
*


dar cam cat costa?
si cum se face rodajul?pana cat kilometri nu am voie sa am incarcatura in masina si cam cat km pe ora este obligatoriu pt Rodajul.va rog putin ajutor pt mine!Va multumesc!
MAKRON
500 de km ar fi arhisuficient si sa nu depasesti 3000 de turatii. Nu cred sa existe vreo limita de sarcina...nu e indicat sa tractezi vreo remorca in rest, accelereaza uniform si cu finete. Totusi daca nu consuma ulei nu-i schimba . Mergi mai intai la un compresograf.
KoD
QUOTE(mariusCYP @ 4 Sep 2005, 17:51)
dar cam cat costa?
si cum se face rodajul?pana cat kilometri nu am voie sa am incarcatura in masina si cam cat km pe ora este obligatoriu pt Rodajul.va rog putin ajutor pt mine!Va multumesc!
*



Segmentii costa intre 700mii lei si 800mii lei, indiferent de firma. Astia de uzina stiu ca sunt in jur de 760mii lei. Dupa ca ti-a spus si dweep in jur de 500Km sunt suficienti pentru rodaj, merge si mai putin. Important este ca in primii km facuti dupa ce ai schimbat setu` sa nu ai sarcina mare si sa nu turezi motorul brusc, dupa cum a spus si dweep nu e bine din prima sa treci de 3000rot/min, dar daca o faci treptat nu e problema, dar sa nu accelerezi brusc. Trebuie sa mergi ca la carte(accelerare progresiva, turatie adaptata sarcinii si vitezei). Daca doresti mai multe detalii trimite un PM si vb pe mess.
andu911
verificati ovalitatea camasilor sa nu va treziti dupa aia ca vi se aliniaza fantele segmentilor
mariusCYP
QUOTE(andu911 @ 5 Sep 2005, 07:03)
verificati ovalitatea camasilor sa nu va treziti dupa aia ca vi se aliniaza fantele segmentilor
*


bine am sa verific camasile si daca este ovalizat si am sa schimb nou camasile si segmentii!okmaine fac reparatie masian mea si miercuri si joi am sa tin curent cu voi cum a iesit!
andu911
QUOTE(mariusCYP @ 5 Sep 2005, 08:40)
bine am sa verific camasile si daca este ovalizat si am sa schimb nou camasile si segmentii!okmaine fac reparatie masina mea si miercuri si joi am sa tin curent cu voi cum a iesit!
*



N-ai cum numai camasile sa le schimbi...se schimba tot setul..., sa ma corecteze cineva daca gresesc...
MAKRON
Eu zic ca se poate...dar... colegul a cerut initial un sfat pentru a "segmanta motorul" operatiune ce presupune strict schimbarea segmentilor. Apoi a fost sfatuit sa nu umble la motor daca acesta nu consuma ulei.
In locul tau, mariusCYP, inainte de a desface motorul as masura compresia pe fiecare cilindru si daca e in limite normale n-as mai umbla la motor.
mariusCYP
QUOTE(dweep @ 5 Sep 2005, 13:49)
Eu zic ca se poate...dar... colegul a cerut initial un sfat pentru a "segmanta motorul" operatiune ce presupune strict schimbarea segmentilor. Apoi a fost sfatuit sa nu umble la motor daca acesta nu consuma ulei.
In locul tau, mariusCYP, inainte de a desface motorul as masura compresia pe fiecare cilindru si daca e in limite normale n-as mai umbla la motor.
*


Bine am inteles perfect si mai tinem curent cu voi miercuri sau joi!
andu911
QUOTE(dweep @ 5 Sep 2005, 13:49)
Eu zic ca se poate...dar... colegul a cerut initial un sfat pentru a "segmanta motorul" operatiune ce presupune strict schimbarea segmentilor.
*



Deci nu se poate din cauza ca pistoanele sunt grupate fiecare cu camasa lui. Asa ca de-aia nici nu se gasesc camasi separate de cumparat.
MAKRON
Asa este, numai ca sunt imperecheate pistoanele intre ele si camasile intre ele ...nu exista pereche piston - camasa decat dupa functionarea setului motor.
Asadar se poate.
andu911
Citeste te rog smile.gif
MAKRON
Explicatia este valabila cand cumperi un set motor integral. Atunci, intradevar, piesele sunt imperecheate. Dar daca vei cumpara doar un set de patru camasi....sau doar setul de pistoane rolleyes.gif ee?
andu911
daca tu gasesti pistoane separate...
In fine hai ca nu te mai contrazic...dupa aia iar suntem dictatori ca ne sustinem punctul de vedere...

Probabil de cele mai multe ori tu ai dreptate cand te contrazici ...nu vreau sa te fac sa zici ca e ca mine.
MAKRON
Uite, mergi maine la piese auto si intreaba de un set de pistoane si apoi spune-mi si mie ce ai aflat...
Nu e vorba de contradictie dar probabil tu ai facut o deductie dupa ce ai citit in manual ca piesele setului sunt imperecheate...
AC
QUOTE(andu911 @ 5 Sep 2005, 17:28)
Citeste te rog smile.gif
*


Aici trebuie sa te contrazic. De vei avea posibilitatea sa masori toate piesele dintr-un set complet, de firma, o sa vezi ca nu exista nici o diferenta pt cei 4 cilindri, piesele deci nu sunt "pereche". Diferenta intre ce ai citit in acea carte si ce-ti spun eu acum provine din diferentele tehnologige ale anilor 70 si prezent! Daca o sa cumperi o cutie din aia frumoasa cu holograma care contine un set complet (camasi, pistoane, segmenti) si o sa amesteci piesele din greseala sa nu disperi: ele se potrivesc in orice ordine doresti tu.
andu911
QUOTE(AC @ 6 Sep 2005, 08:23)
Aici trebuie sa te contrazic. De vei avea posibilitatea sa masori toate piesele dintr-un set complet, de firma, o sa vezi ca nu exista nici o diferenta pt cei 4 cilindri, piesele deci nu sunt "pereche". Diferenta intre ce ai citit in acea carte si ce-ti spun eu acum provine din diferentele tehnologige ale anilor 70 si prezent! Daca o sa cumperi o cutie din aia frumoasa cu holograma care contine un set complet (camasi, pistoane, segmenti) si o sa amesteci piesele din greseala sa nu disperi: ele se potrivesc in orice ordine doresti tu.
*



Am vazut ca si acum le marcheaza astia...am cumparat un set mahle si erau imperecheate...
Chiar nu credeam sa existe piesele astea separate biggrin.gif
mariusCYP
am schimbat segmenti de la uzina si a costat 600k lei vechi.am scos fiecare piston cate una si am schimbat segmenti si am pus inapoi la loc acelasi piston+camasa!am verificat nu este ovalizat ca doar segmentii sa slabit grosimea!la cuzineti are cota de standart(zero)si nu este uzata si cred motorul are kilometri nu asa mare!aseara am facut rodajul 50km cu viteze cuprinse 40-45km pe ora si acum facem din nou sa strang suruburile la chiulasa si apoi reglam tacheti!la 500km fac rodajul fara sa ajung la 3000 turatii si fara greutate minim 2 persoane in masina asa am citit cartea si apoi in curand sa vedem cum iese motorul dupa 500km!cred saptamana viitoare merg la TM-ARAD-SIBIU cu 2 persoane in masina!mai tinem curent cu voi!multumesc mult pt ajutor!
Andrii
QUOTE(AC @ 6 Sep 2005, 09:23)
Aici trebuie sa te contrazic. De vei avea posibilitatea sa masori toate piesele dintr-un set complet, de firma, o sa vezi ca nu exista nici o diferenta pt cei 4 cilindri, piesele deci nu sunt "pereche". Diferenta intre ce ai citit in acea carte si ce-ti spun eu acum provine din diferentele tehnologige ale anilor 70 si prezent! Daca o sa cumperi o cutie din aia frumoasa cu holograma care contine un set complet (camasi, pistoane, segmenti) si o sa amesteci piesele din greseala sa nu disperi: ele se potrivesc in orice ordine doresti tu.
*



Cat costa un set complet (camasi, pistoane, segmenti) de uzina?
andu911
cam 5 milioane
ddg6972
Salutare tuturor, am o dacia berlina 1397cc din 1996.
Am o dubioasa bataie la pistonul 1 la relanti: problema / intrebarea ar fi: o fi din bolt sau segmentii uzati doar la piston 1?! Constatat benzina in ulei, verificat pompa de benzina nu pierde pe acolo. Sfaturi / cote de segmenti goetze. sa ma apuc de lucru. biggrin.gif Mersi anticipat!
DACIOTUL_97
QUOTE(ddg6972 @ 13 Jul 2019, 13:45)
Am o dubioasa bataie la pistonul 1 la relanti: problema / intrebarea ar fi: o fi din bolt sau segmentii uzati doar la piston 1?!
*



O bataie in motor nu provine niciodata de la segmenti.Cauzele pot fii: ceva in neregula la bolt,sau joc la manetonul pistonului respectiv.Fumul albastru sau consumul de ulei exagerat indica o problema la segmenti,sau la ghidurile supapelor din chiulasa.
BN64FLO
Sau o fusta de piston sparta...
pistritu
Vezi ca poate fi si biela indoita, bucsa biela sparta sau bolt.
Desfaci si vezi
maho
De biela indoita n-am mai auzit.
BLUE R 19
QUOTE(maho @ 14 Jul 2019, 14:52)
De biela indoita n-am mai auzit.
*



Nu este des intalnit si nici simplu de realizat, mai greu este sa spargi bucsa dansei wink.gif
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.