Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Curatat si schimbat tot in carburator.
DaciaClub - Forum Dacia > Celelalte modele Dacia - 1100, Berlina, Papuc, Nova > Probleme tehnice - Dacia Clasic
raptordivx
1. Una cuite carborol 112.000
2. Una bucata set jiglere CARFIL 210.000
3. Una bucata membrana pompa spritz 15.000
4. Una bucata garnitura carton 6.000
5. Una bucata garnitura textolit 65.000
6. Doua bucati garnituri clingherit 16.000
7. Una bucata filtru mic 4.000
8. O pensula moale 12.000
9. O bere sau un suc dupa buget.

Scule necesare:

1. O pompa cu furtun
2. Un castron ceva de plstic sticla etc. pentru scufundarea carbului
3. Pensula
4. Surubelnite 2-3 marimi + una fff lata.
5. Cheie de 19.
6. Carpa moale
7. Subler.

Mod de lucru:

Se ia carburatorul si se desface bucati se scot toate jiglerele din el, tot ceea ce este parte demontabila se desface. Exista si unele pipe mici din alama care se scot si ele cu un cleste cioc de rata, fara a apasa foarte tare. A nu se uita membrana de sprit deoarece in contact cu diluantul se distruge, si nu in ultimul rand se desface si filtrul folosind cheia de 19. Se scufunda toate partile demontate in carborol si se lasa la inmuiat 3 ore, dupa care se sterg usor cu pensula pe unde se poate ajunge. Se ia pompa si cat mai este inca ud carburatorul se sufla foarte bine peste tot pe unde exista gauri. Se lasa la uscat 10 minute. Sa nu cumva sa il spalati cu altceva dupa aia deoarece carborolul lasa o pelicula protectoare. Se pun noile jiglere, filtrul si membrana de la pompa sprit. Atentie ca pe mijlocul carburatorului exista 2 jiglere unul peste celalalt. Aici se foloseste surubelnita cea mai lata. Dupa ce ati desfacut primul jigler mai aveti unul dedesubt pe care nu il puteti scoate de acolo decat cu o sarma mai grosuta indoita la capat. Pentru cei care schimba si cuiul pontou (este aceea piesa care este prinsa de plutitor) acum trebuie sa recalibrati plutitorul. Pentru a o face corect trebuie sa aveti la indemana un subler sau o tigara. Sunt doua cote ce trebuie respectate 7mm (pentru plutior la cota maxima si se regleaza din lingurita de care este agatat cuiul pontou) si 13 mm (la cota minima reglata din cea de a doua lingurinta ). Aceste doua cote se regleaza cu garnitura de carton pusa pe corpul superior al carburatorului. Se reasambleaza carburatorul si se bea berea cuvenita. Daca am uitat ceva sau nu intelegeti ceva intrebati.Bafta!
argon
Spune-mi te rog amanunte despre cota de 13 mm reglata din a doua "lingurita"
Cum se regleaza?
Multumesc
raptordivx
Aici ai nevoie de un subler (asa am facut eu). Masori cu sublerul toata distanta de la exteriorul corpului pana la suprafata plutitorului cu el deja reglat la 7 mm apoi mai adaugi 6 mm la subler si misti de lingurita pana ajunge la cota prestabilita de tine din subler. SI astfel esti sigur ca acolo ai deschidere 7 mm + 6 mm = 13. Cam asa am facut eu.
argon
Aia 13 mm sunt din locul unde se masoara primii 6, pana unde se termina plutitorul?
cu el inchis sau deschis?
raptordivx
Uite o poza poate intelegi ... cum am facut.
cristidb
Nivelul se regleaza cu capacul vertical, nu cu plutitorul in sus. Pe cuiul poantou e o bila, pe care apasa tablita de la plutitor. Bila respectiva are un arc. Daca Arcul e mai moale(unele sunt), atunci regland nivelul cu capacul tinut cu plutitorul in sus se va obtine un nivel mai mare cu 2-3 mm decat la reglarea corecta, cu capacul in pozitie verticala.
Daca arcul este tare atunci greutatea plutitorului nu reuseste sa apese bila si se obtine acelasi rezultat regland cu plutiturul in sus sau cu capacul vertical.
Deschiderea maxima e mai putin importanta.
argon
QUOTE(cristidb @ 20 Aug 2005, 08:27)
Nivelul se regleaza cu capacul vertical, nu cu plutitorul in sus. Pe cuiul poantou e o bila, pe care apasa tablita de la plutitor. Bila respectiva are un arc. Daca Arcul e mai moale(unele sunt), atunci regland nivelul cu capacul tinut cu plutitorul in sus se va obtine un nivel mai mare cu 2-3 mm decat la reglarea corecta, cu capacul in pozitie verticala.
Daca arcul este tare atunci greutatea plutitorului nu reuseste sa apese bila si se obtine acelasi rezultat regland cu plutiturul in sus sau cu capacul vertical.
Deschiderea maxima e mai putin importanta.
*


asa stiam si eu, deaia ma miram cu a reglat el cu capacul in poz orizontala
raptordivx
Am pus si in pozitie verticala si tot 7 mm mi-a dat deci .. nu vad care e problema? Corect e asa cum spuneti voi in pozitie verticala .. insa mie mi-a dat la fel in ambele situatii.
DodoBird
QUOTE(raptordivx @ 19 Aug 2005, 21:11)
1. Una cuite carborol 112.000
2. Una bucata set jiglere CARFIL 210.000
3. Una bucata membrana pompa spritz 15.000
4. Una bucata garnitura carton 6.000
5. Una bucata garnitura textolit 65.000
6. Doua bucati garnituri clingherit 16.000
7. Una bucata filtru mic 4.000
8. O pensula moale 12.000
9. O bere sau un suc dupa buget.

Scule necesare:

1. O pompa cu furtun
2. Un castron ceva de plstic sticla etc. pentru scufundarea carbului
3. Pensula
4. Surubelnite 2-3 marimi + una fff lata.
5. Cheie de 19.
6. Carpa moale
7. Subler.

Mod de lucru:

Se ia carburatorul si se desface bucati se scot toate jiglerele din el, tot ceea ce este parte demontabila se desface. Exista si unele pipe mici din alama care se scot si ele cu un cleste cioc de rata, fara a apasa foarte tare. A nu se uita membrana de sprit deoarece in contact cu diluantul se distruge, si nu in ultimul rand se desface si filtrul folosind cheia de 19. Se scufunda toate partile demontate in carborol si se lasa la inmuiat 3 ore, dupa care se sterg usor cu pensula pe unde se poate ajunge. Se ia pompa si cat mai este inca ud carburatorul se sufla foarte bine peste tot pe unde exista gauri. Se lasa la uscat 10 minute. Sa nu cumva sa il spalati cu altceva dupa aia deoarece carborolul lasa o pelicula protectoare. Se pun noile jiglere, filtrul si membrana de la pompa sprit. Atentie ca pe mijlocul carburatorului exista 2 jiglere unul peste celalalt. Aici se foloseste surubelnita cea mai lata. Dupa ce ati desfacut primul jigler mai aveti unul dedesubt pe care nu il puteti scoate de acolo decat cu o sarma mai grosuta indoita la capat. Pentru cei care schimba si cuiul pontou (este aceea piesa care este prinsa de plutitor) acum trebuie sa recalibrati plutitorul. Pentru a o face corect trebuie sa aveti la indemana un subler sau o tigara. Sunt doua cote ce trebuie respectate 7mm (pentru plutior la cota maxima si se regleaza din lingurita de care este agatat cuiul pontou) si 13 mm (la cota minima reglata din cea de a doua lingurinta ). Aceste doua cote se regleaza cu garnitura de carton pusa pe corpul superior al carburatorului. Se reasambleaza carburatorul si se bea berea cuvenita. Daca am uitat ceva sau nu intelegeti ceva intrebati.Bafta!
*



Poate ca tebuia sa adaogi si cele doua garnituri de teflon de pe axul clapetei, spune oamenilor ca daca tot au desfacut sa desfaca si axul clapetei , de fiecare data si sa schimbe acele garnituri , astfel evitand deteriorarea axului pzis.... garniturile sunt circa 3.000 lei vechi dar pot deteriora si axul si clapeta (de aer fals excl.gif ) excl.gif
raptordivx
Multa dreptate ... erau asa de mici ca le-am uitat .. SORRY.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.