1. Una cuite carborol 112.000
2. Una bucata set jiglere CARFIL 210.000
3. Una bucata membrana pompa spritz 15.000
4. Una bucata garnitura carton 6.000
5. Una bucata garnitura textolit 65.000
6. Doua bucati garnituri clingherit 16.000
7. Una bucata filtru mic 4.000
8. O pensula moale 12.000
9. O bere sau un suc dupa buget.
Scule necesare:
1. O pompa cu furtun
2. Un castron ceva de plstic sticla etc. pentru scufundarea carbului
3. Pensula
4. Surubelnite 2-3 marimi + una fff lata.
5. Cheie de 19.
6. Carpa moale
7. Subler.
Mod de lucru:
Se ia carburatorul si se desface bucati se scot toate jiglerele din el, tot ceea ce este parte demontabila se desface. Exista si unele pipe mici din alama care se scot si ele cu un cleste cioc de rata, fara a apasa foarte tare. A nu se uita membrana de sprit deoarece in contact cu diluantul se distruge, si nu in ultimul rand se desface si filtrul folosind cheia de 19. Se scufunda toate partile demontate in carborol si se lasa la inmuiat 3 ore, dupa care se sterg usor cu pensula pe unde se poate ajunge. Se ia pompa si cat mai este inca ud carburatorul se sufla foarte bine peste tot pe unde exista gauri. Se lasa la uscat 10 minute. Sa nu cumva sa il spalati cu altceva dupa aia deoarece carborolul lasa o pelicula protectoare. Se pun noile jiglere, filtrul si membrana de la pompa sprit. Atentie ca pe mijlocul carburatorului exista 2 jiglere unul peste celalalt. Aici se foloseste surubelnita cea mai lata. Dupa ce ati desfacut primul jigler mai aveti unul dedesubt pe care nu il puteti scoate de acolo decat cu o sarma mai grosuta indoita la capat. Pentru cei care schimba si cuiul pontou (este aceea piesa care este prinsa de plutitor) acum trebuie sa recalibrati plutitorul. Pentru a o face corect trebuie sa aveti la indemana un subler sau o tigara. Sunt doua cote ce trebuie respectate 7mm (pentru plutior la cota maxima si se regleaza din lingurita de care este agatat cuiul pontou) si 13 mm (la cota minima reglata din cea de a doua lingurinta ). Aceste doua cote se regleaza cu garnitura de carton pusa pe corpul superior al carburatorului. Se reasambleaza carburatorul si se bea berea cuvenita. Daca am uitat ceva sau nu intelegeti ceva intrebati.Bafta!