QUOTE(tragedy @ 22 Aug 2005, 06:27)
Eu nu am siguranta deasuprra chestiei cu dintisori.
Adica se desfac prima data suruburile, si dupa se trece parghia de comanda a capsulei pe deasupra cuiului din suportul platinei mobile?
Nu cred ca conteaza sa tin minte dintisorii, pentru ca oricum nu sta tensionat arcul de pe parghie si chestia zimtata misca liber.
Deaia vreau sa iau si platoul, ca sigur e indoit(decalibrat) cuiuil pe care intra parghia capsulei.
PS se gaseste platoul platinilor cu tot cu partea mobila?(pe care intra platina mobila)
Cauta si siguranta, poate gasesti in magazin. Daca nu sta arcul tensionat, mai trebuie infiletata tija capsulei; filetezi o tura, probezi, mai filetezi, iar proba.... e migalos dar asa trebuie facut.Pozitia ei pe acel cui ar trebui sa fie asa incit pirghia sa fie in pozitia de avans minim, adica spre motor la limita "camei" de sub pirghie.
A, la tine e posibil sa nu fie membrana sparta; pentru proba faci asa:
scoti furtunul de vacuum de la carburator si tragi aer; daca acea capsula lucreaza vei vedea cum acea tija va fi atrasa in interiorul capsulei. Iincercind sa mentii depresiunea (astupi furtunul cu limba) tija va trebui sa revina. Apoi, cauti acel orificiu din capsula, in pozitia montat e dedesubtul ei, si il obturezi cu degetul. Tragind aer ca mai sus, daca membrana e intacta tija nu mai revine la pastrarea depresiunii.