Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Capsula de vacuum
DaciaClub - Forum Dacia > Celelalte modele Dacia - 1100, Berlina, Papuc, Nova > Probleme tehnice - Dacia Clasic
argon
Supectez ca membrana din capsula mea de vacum nu mai e intreaga.
Am cumparat alta(capsula), dar ce nu pot sa-mi dau seama e cum se demonteza cea veche.
O tine parghia de comanda si nu stiu cum se desprinde de platoul mobil al platinii.

Mai am o problema. Se gaseste la magazin platoul platinilor din delco (separat)?

Orice sfat este binevenit
Multumesc.
ydaniel
pai mai bine desfaci platoul si il ti in mana!se desfac suruburile care o tin-2!
argon
QUOTE(ydaniel @ 21 Aug 2005, 11:02)
pai mai bine desfaci platoul si il ti in mana!se desfac suruburile care o tin-2!
*




pai da, dar cum sa-l tin in mana? ca comunica cu papsula printr-o gaura in delco..cum separ ansamblul de delco?
ydaniel
pai desfaci tot delcoul.e surubul ala care il fixeaza pe bloc!dupa aia tre sa faci avansul din nou!
argon
Aha, acum am inteles..multumesc..cu a doua problema ma poate akuta cineva?
ydaniel
nu stiu dar incearca!merita!
argon
QUOTE(ydaniel @ 21 Aug 2005, 11:02)
pai mai bine desfaci platoul si il ti in mana!se desfac suruburile care o tin-2!
*



Am desfacut suruburile alea 2 care o tin, dar nu stiu cum sa o dau jos.
Ramane prinsa in parghia de comanda mad.gif
Chiar nu a mai schimbat nimeni o capsula vacuumatica?
ydaniel
eu am schimbat-o acu 6 luni!desfa cu grija vezi ca are un fel de siguranta !~
gattoman
Sal.Pentru a scoate parghia aia tre sa scoti o siguranta mica care e deasupra la chestia aia cu dintisori.E simplu tare de scos.Apoi capsula de vacuum o desprinzi de corpul delcoului desfacand cele doua suruburi.Tre sa tii minte la cati dinti era reglata vechea pompa de vacuum ca sa stii cum pui la loc.Platoul de delcou de gaseste de cumparat.Preturi intre 15 si 35 lei, depinde de care vrei.Sper ca a fost cat de cat de ajutor.Daca nu, fac maine poze si explic pe ele. biggrin.gif biggrin.gif
argon
QUOTE(gattoman @ 21 Aug 2005, 22:25)
Sal.Pentru a scoate parghia aia tre sa scoti o siguranta mica care e deasupra la chestia aia cu dintisori.E simplu tare de scos.Apoi capsula de vacuum o desprinzi de corpul delcoului desfacand cele doua suruburi.Tre sa tii minte la cati dinti era reglata vechea pompa de vacuum ca sa stii cum pui la loc.Platoul de delcou de gaseste de cumparat.Preturi intre 15 si 35 lei, depinde de care vrei.Sper ca a fost cat de cat de ajutor.Daca nu, fac maine poze si explic pe ele. biggrin.gif  biggrin.gif
*




Eu nu am siguranta deasuprra chestiei cu dintisori.
Adica se desfac prima data suruburile, si dupa se trece parghia de comanda a capsulei pe deasupra cuiului din suportul platinei mobile?
Nu cred ca conteaza sa tin minte dintisorii, pentru ca oricum nu sta tensionat arcul de pe parghie si chestia zimtata misca liber.
Deaia vreau sa iau si platoul, ca sigur e indoit(decalibrat) cuiuil pe care intra parghia capsulei.

PS se gaseste platoul platinilor cu tot cu partea mobila?(pe care intra platina mobila)
harbulet
eu am o problema cu avnsul vacumatic

joaca tija de comanda pe axul platanului e normal

am atasat si o doc
argon
Este posibil ca sa imi accelereze intrerupt in treptele superioare din cauza avansului vacumatic?
Multa lume spunea ca nu are legatura, dar eu am cautat amanuntit pe net despre acest avans ..si mersul corespunzator al motorului in sarcina depinde si de reglajul lui(av vacumatic).
Mai am o problema: platina mobila nu calca unde trebuie pe platina fixa..eu cred ca ar cam trebui sa calce pe mijlocul ei, dar a mea calca in partea superioara, o portiune din platina mobila calca"in aer". solutii????
diaconuliviu
QUOTE(tragedy @ 22 Aug 2005, 06:27)
Eu nu am siguranta deasuprra chestiei cu dintisori.
Adica se desfac prima data suruburile, si dupa se trece parghia de comanda a capsulei pe deasupra cuiului din suportul platinei mobile?
Nu cred ca conteaza  sa tin minte dintisorii, pentru ca oricum nu sta tensionat arcul de pe parghie si chestia zimtata misca liber.
Deaia vreau sa iau si platoul, ca sigur e indoit(decalibrat) cuiuil pe care intra parghia capsulei.

PS se gaseste platoul platinilor cu tot cu partea mobila?(pe care intra platina mobila)
*


Cauta si siguranta, poate gasesti in magazin. Daca nu sta arcul tensionat, mai trebuie infiletata tija capsulei; filetezi o tura, probezi, mai filetezi, iar proba.... e migalos dar asa trebuie facut.Pozitia ei pe acel cui ar trebui sa fie asa incit pirghia sa fie in pozitia de avans minim, adica spre motor la limita "camei" de sub pirghie.
A, la tine e posibil sa nu fie membrana sparta; pentru proba faci asa:
scoti furtunul de vacuum de la carburator si tragi aer; daca acea capsula lucreaza vei vedea cum acea tija va fi atrasa in interiorul capsulei. Iincercind sa mentii depresiunea (astupi furtunul cu limba) tija va trebui sa revina. Apoi, cauti acel orificiu din capsula, in pozitia montat e dedesubtul ei, si il obturezi cu degetul. Tragind aer ca mai sus, daca membrana e intacta tija nu mai revine la pastrarea depresiunii.
cristidb
QUOTE(tragedy @ 22 Aug 2005, 11:15)
Este posibil ca sa imi accelereze intrerupt in treptele superioare din cauza avansului vacumatic?
Multa lume spunea ca nu are legatura, dar eu am cautat amanuntit pe net despre acest avans ..si mersul corespunzator al motorului in sarcina depinde si de reglajul lui(av vacumatic).
Mai am o problema: platina mobila nu calca unde trebuie pe platina fixa..eu cred ca ar cam trebui sa calce pe mijlocul ei, dar a mea calca in partea superioara, o portiune din platina mobila calca"in aer". solutii????
*



Platina mobila nu trebuie sa calce pe centrul celeti fixe cand motorul e oprit. Trebuie sa calce pe marginea dinspre ax a platinei fixe. In momentul in care avansul vacuumatic intra in actiune platina mobila este deplasata sa calce spre centrul platinei fixe.
Contactul dintre platini trebuie sa fie pe toata suprafata platinei mobile tot timpul, nu trebuie sa fie in aer o parte din platina mobila.
Pozitia platinei mobile fata de cea fixa se regleaza infiletand tija in capsula de avans vacuumatic. De obicei pozitia corecta se obtine infiletand complet tija.

Avansul vacumatic creste avansul aprinderii la sarcina partiala. La deschideri mari ale clapetei este 0, iar la relanti 12-13 grade.
argon
QUOTE(cristidb @ 22 Aug 2005, 12:00)
Platina mobila nu trebuie sa calce pe centrul celeti fixe cand motorul e oprit. Trebuie sa calce pe marginea dinspre ax a platinei fixe. In momentul in care avansul vacuumatic intra in actiune platina mobila este deplasata sa calce spre centrul platinei fixe.
Contactul dintre platini trebuie sa fie pe toata suprafata platinei mobile tot timpul, nu trebuie sa fie in aer o parte din platina mobila.
Pozitia platinei mobile fata de cea fixa se regleaza infiletand tija in capsula de avans vacuumatic. De obicei pozitia corecta se obtine infiletand complet tija.

Avansul vacumatic creste avansul aprinderii la sarcina partiala. La deschideri mari ale clapetei este 0, iar la relanti 12-13 grade.
*



Si cum rezolv ca sa calce cum zici tu?
Platoul e standard de Electroprecizia, nu de SRL..sa inteleg ca exista diferente de cote intre platou si platini?
diaconuliviu
QUOTE(tragedy @ 22 Aug 2005, 12:38)
Si cum rezolv ca sa calce cum zici tu?
Platoul e standard de Electroprecizia, nu de SRL..sa inteleg ca exista diferente de cote intre platou si platini?
*


Te uiti la platou dar sa ai o platina ADEVARATA, nu de SRL..
in partea dinspre tija "vacuumului" are dedesubt o cama, adica o saiba excentrica ce limiteaza cursa platoului; reglezi acea cama (iti dai seama ce face acolo, pe viu) asa incit platina sa se miste intre o latura si alta a "nicovalei" sale, adica punctul median sa fie pe centrul platinii.
Edit: Cama se regleaza prin rotire, este prinsa oarecum nituit, cu stringere.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.