era vorba ca scoate fum mult dupa ce e cald si sta 2 minute la relanti, cind ii dau talpa sa plec de pe loc. dupa 200 m nu mai e fum vizibil. Pot sa-l mai reduc fara sa schimb setul? faza cu furtunul scos din carburator?
multumesc
QUOTE(gikam @ 22 Aug 2005, 09:52)
era vorba ca scoate fum mult dupa ce e cald si sta 2 minute la relanti, cind ii dau talpa sa plec de pe loc. dupa 200 m nu mai e fum vizibil. Pot sa-l mai reduc fara sa schimb setul? faza cu furtunul scos din carburator?
multumesc
Un pic pe fum scoate orice masina cand accelerezi foarte brusc. Acuma depinde cat de mult scoate. Daca scoate mult fum inseamna ca mananc ulei ceea ce nu e tocmai bun. Nu e obligatoriu sa schimbi setul motor. Daca nu e chiar uzat poti sa faci o noua segmentare, nu costa chiar mult, dar e mult de munca. Astept mai multe detalii si mai vorbim.
gattoman
4 Sep 2005, 13:06
Dar nu ai spus ce culaore are fumul: albastru- de la ulei, alb- arde antigel, negru - de la carburatie.
Marian_2004
4 Sep 2005, 15:28
Gattoman, imi poti explica, te rog, cum adica sa arda antigelul? Am mai auzit asta, dar nu inteleg. Antigelul nu este in apa de racire? Cum adica arde? Cum ajunge sa iasa pe toba?
(intreb pentru ca nu am nici cea mai vaga idee, nu intreb la misto)
gattoman
4 Sep 2005, 17:07
adica lichidul de racire. il arde daca garnitura la chiulasa e gaurita si intra lichid in piston si scoate fum alb mai ales la pornire.Garnitura se gaureste daca a fost de prea multe ori incalzit motorul excesiv, daca a " fiert motorul ".
Marian_2004
4 Sep 2005, 20:23
Aha... m-am prins acum. Multumesc.
andu911
5 Sep 2005, 07:01
fum alb apare cand este umiditatea aerului ridicata..condens
gattoman
5 Sep 2005, 14:19
ori e fum ori condens?
andu911
5 Sep 2005, 16:39
conteaza ?nu stiu ca n-am avut niciodata cu ce sa masor umiditatea fumului care iese pe teava, ideea e ca atunci cand vezi alb pe teava, ori afara ploua, ninge, etc....ori ai garnitura de chiulasa ciupita, ori ai aprinderea dereglata. Cel mai mult alb pe teava il produce chiulasa ciupita...de-aia e mai usor de detectat.
Dar cum colegu nu se pricepe bine, i-am spus ca in cazul in care vede vreun pic de fum alb sa nu se apuce imediat de schimbat garnitura, ca poate nu e de acolo.
gattoman
5 Sep 2005, 17:48
nu conteaza pt ca se cunoaste diferenta dintre fum si condens. fumul care il scoate la pornire o masina cu garnitura ciupita persista mai mult in aer decat condensul, iar condensul apare cand afara e mai frig. vara cel putin poti sa-ti dai seama ce iese pe toba
chichi
12 Sep 2005, 10:36
Am avut si eu problema asta: iesea la toba fum negru ca la balamuc, nu mai puteai respira langa ea...
Bujiile erau afumate (le-am schimbat), aprinderea era naspa (am schimbat platina) si avansul era dereglat (aveam si consum foarte mare din cauza asta: 10 l la 100 km)...
Ma asteptam sa-mi manance ulei, dar nu a fost nimic de genul asta...
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.