Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Cum poti face economie de carburant !
DaciaClub - Forum Dacia > Dacia - Diverse > Tutoriale, Tips & Tricks
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
musicall
Intr-o lume cu un pret al petrolului care isi respecta pe deplin numele de "aur negru", descoperim ca o calatorie de ieri este mai scumpa astazi, desi distanta a ramas aceeasi, iar masina la fel.

Nu este cazul sa va dati batuti, adica sa descoperiti minunatul univers feroviar sau sa va declarati un fan infocat al bicicletei.

Puteti face economii, folosind exact aceeasi masina, singura modificare fiind operata la factorul uman, adica dumneavoastra, care veti adopta un mod de condus mult mai economic.

Daca inca nu v-ati cumparat o masina, cea mai mare economie de carburant o puteti realiza in cazul alegerii unui motor diesel, dar preferabil de putere medie sau chiar mica. Nu faceti mare branza cu un motor de 3.000 cmc diesel care sa consume mai mult decat un 1.800 cmc pe benzina, plus inconvenientele gen trepidatii, fum, revizii scumpe si dese. Dar cu un motor mic diesel, de 1.200, 1.300, 1.400 sau 1.500 cmc, diferenta se va vedea net la pompa.

In cazul in care aveti deja o masina, puteti realiza economii sensibile daca respectati mai multe indicatii, cum ar fi:

1.Nu cumparati inutil carburant scump. In cazul in care masina dvs. foloseste carburant Euro 2, nu este nevoie de Euro 4 sau 5 sau motorina ultr-mega-super aditivata sau benzina cu cifra octanica 100,00. Raspunsul este simplu: masina va avea acelasi comportament (mai ales in cazul motorinei, unde nu se simte diferenta la performante ci cel mult la uzura). Ca sa nu mai vorbim de unele statii care se lauda cu 5 sortimente de benzina, dar au numai 3 tankere de stocare a combustibililor (dintre care unul e de motorina.). Cred ca ati inteles unde bat. Aceeasi Marie cu alta palarie.

2.Planuiti-va (pe cat posibil) un traseu scurt, simplu, cu putine opriri si drum intins. Daca alegeti un drum congestionat, plin de semafoare, portiuni in lucru si "Cedeaza trecerea la infinit" veti simti pe langa discomfort fizic si unul financiar

3.Mergeti "la consum". Un drum cu putine accelarari bruste si frane in exces va ajuta sa realizati un consum decent. De asemenea, treapta a cincea la drum intins si o viteza constanta va ajuta in mod real.

4.Nu alergati masina. Pe langa riscurile de accident, permis, amenda, creste si consumul masinii. Daca accelerati in nestire, rezervorul va "sangera". Pentru fiecare 20 de kilometri in plus la viteza, mai adaugati un procent de 10% din cel al consumului normal

5.Aerul conditionat -folosit cu moderatie. Daca ati parcat masina vara in soare puternic, degeaba porniti aerul conditionat si asteptati sa faca miracole. Intr-o prima faza trebuie deschise geamurile pentru a elibera aerul fierbinte prins in habitaclu, plecati la drum cu masina, si abia apoi porniti aerul conditionat. Unde simtiti ca este umbra sau caldura nu mai toropeste, puteti sa il intrerupeti. Aerul conditionat este unul dintre marii consumatori, alaturi de dezaburire si lumini. La fel, iarna opriti sistemul de dezaburire daca nu mai este nevoie.

6.Nu mergeti cu geamurile deschise, daca aveti aer conditionat. Este o iluzie ca faceti economie, in realitate masina intampina rezistenta la frecare si consuma la fel de mult. Nu mai punem la socoteala discomfortul sonor si raceala copiilor de pe locurile din spate.

7.Presiunea corecta in pneuri! Pneurile dezumflate lasa o amprenta mai mare pe sosea, deci si frecarea este mai mare, asadar consumul creste. Mentineti presiunea corecta a pneurilor pentru siguranta si consum "civilizat".

8.Starea generala a masinii trebuie sa fie buna. Degeaba vreti sa faceti economie de carburant, daca pompa de benzina are garniturile roase, rezervorul picura, injectoarele sunt infundate, iar pentru a porni masina trebuie sa dati de 50 de ori la cheie. Daca mai adaugam si un sistem de injectie dat peste cap si bujii vechi, imaginea este un dezastru.

9. Nu in ultimul rand, alegeti destinatii de concediu unde nu trebuie sa folositi masina non-stop. Este grozav sa o puteti parca doua saptamani si sa faceti excursii, cu piciorul, cu mountain-bike sau vara sa o petreceti in cea mai mare parte pe plaja, iar intre destinatie si cazare sa se poata merge pe jos. Daca va trebuie masina sa mergeti la plaja, apoi sa luati o inghetata, eventual hotelul la 30 de kilometri si parcul de distractii la alti 50 de km, mai bine luati un bilet de avion si va duceti 7 zile in Creta!


.::: sursa baniinostri.ro
maxiK
6. total eronat.
madalina
Foarte bine documentat articolul! De raportul dintre clasa masinii si capacitatea motorului, nimic! De sensibilitatea motoarelor diesel la calitatea carburantului, nimic! De diferenta de pret intre modelele pe benzina si motorina, ioarasi nimic! Dieferenta la revizii, pauza!
drakool21
QUOTE
6.Nu mergeti cu geamurile deschise, daca aveti aer conditionat. Este o iluzie ca faceti economie, in realitate masina intampina rezistenta la frecare si consuma la fel de mult. Nu mai punem la socoteala discomfortul sonor si raceala copiilor de pe locurile din spate.


cum zicea si maxiK, GRESIT !!! a fost demonstrat definitiv...e mai eficient cu 15% sa mergi cu geamurile deschise decat cu ac-ul pornit !!! mai uita-te pe la discovery, este o emisiune numita Mythbusters...poate prinzi episodul in care au demonstrat clar chestia asta...
Slider
QUOTE(maxiK @ 22 Aug 2005, 14:00)
6. total eronat.
*



De ce? Argumenteaza! In manualul de utilizare al masinii chiar este precizat acest lucru.
RIon
la pct. 6 e vorba de economie carburant, nu de aer conditionat smile.gif
costi
Treaba-i simpla: un A/C consuma mai mult decit consuma motorul ca sa acopere rezistena aerodinamica creeata de un geam deschis.
Acum depinde si cit il deschizi.

Mada la ce te referi? Poate la pct 1 ca celelalte sint sfaturi de bun simt fara legatura cu tipul masinii/motorului/intretinerii !
afh
QUOTE(drakool21 @ 22 Aug 2005, 14:04)
cum zicea si maxiK, GRESIT !!! a fost demonstrat definitiv...e mai eficient cu 15% sa mergi cu geamurile deschise decat cu ac-ul pornit !!! mai uita-te pe la discovery, este o emisiune numita Mythbusters...poate prinzi episodul in care au demonstrat clar chestia asta...
*


chiar ieri am văzut emisiunea Mythbusters care demonstra treaba asta. adică au pus 2 mașini să vadă care dintre ele merge mai mult. cea care a mers cu geamuril deschise a rulat cu 15 la sută mai mult.
drakool21
QUOTE
Acum depinde si cit il deschizi


depinde dar in absolut nici un caz nu consumi mai putin cu ac-ul pornit decat cu geamurile deschise...baietii astia de la discovery au luat doua masini identice, le-au umplut rezervoarele cu benzina si au testat treaba pe o pista de nascar...o masina toate geamurile complet deschise, ac-ul oprit, cealalta geamurile complet inchise, ac-ul pornit...au rulat ambele cu aceeasi viteza constant (45 mph parca) pana au ramas fara benzina...cea cu geamurile deschise a rulat cu 30 de mile mai mult ca cea cu ac-ul pronit !!!
IRONICK
Daca masiniile aveau consumuri diferite ?
costi
Sfatul a fost denaturat un pic: initial era o masina cu geamurile deschise consuma mai mult decit una cu ele inchise.

Cind bagati A/C in ecuatie introduceti o groaza de variabile (aer de afara/inauntru, pe ce treapta este A/C).

Si nu va mai cramponati de asta ci recunoasteti ca daca tii la consum, sfaturile sint bune
asarban
La benzinare asa o fi..la diselache diferenta dintre cu AC si fara AC e de 200-300 ml la suta..adica...nu se merita....
drakool21
costi, citeste cu atentie punctul 6...intr-adevar, daca nu luam in calcul ac-ul era perfect adevarat...dar sfatul suna asa "Nu mergeti cu geamurile deschise, daca aveti AER CONDITIONAT. Este o iluzie ca faceti economie, in realitate masina intampina rezistenta la frecare si consuma la fel de mult" despre asta e vorba...
madalina
QUOTE(costi @ 22 Aug 2005, 14:12)
Mada la ce te referi? Poate la pct 1 ca celelalte sint sfaturi de bun simt fara legatura cu tipul masinii/motorului/intretinerii !
*



Degeaba alegi o masina diesel pentru consum, daca faci 10.000 km anual! economisesti putin la consum, dar dai cateva mii in plus pe masina!
Jack Daniel's
Cand o sa ajung la 70 de ani o sa fac economie de carburant pentru ca nu o sa mai fiu capabil sa merg altfel decat incet. Am mers la mare cu Loganul , 5 persoane si incarcat full si mi-a luat cam 7 la suta , chiar peste , consum mediu la 2000 de km. Avantajul e ca nu am stat dupa nimeni , in depasiri motorul in a 3-a a vazut fest 5000 de rotatii iar pe autostrada constant 150 cu varf la 170 . Eu decat sa ma tarai mai bine investesc in benzina la pompa.
asarban
Siiiigur ca daaaaaaa
Stai sa sun marmota ...sa vad daca a terminat de impachetat ciocolata..
mromantan
QUOTE(asarban @ 22 Aug 2005, 17:37)
Siiiigur ca daaaaaaa
Stai sa sun marmota ...sa vad daca a terminat de impachetat ciocolata..
*



Cu consumul sunt de acord pt ca si eu am avut un drum de mare ~1500 de km, a/c destul de rar,mers tare, autostrada cu pedala jos , 5 oameni si bagaje, transfagarasan etc; consum: 112 litri total, 7.2 mediu dupa CB

Cu "nu am stat dupa nimeni" e cam trasa de coada. Au trecut multe masini de mine ...si au trecut bine smile.gif

asarban
Corect...
Cu exceptia cazului in care pe autostrada a mers la 3, 4 noaptea (deso si atunci mai sunt cate unii...) refuz sa cred ca nu s-au gasit dilii care sa confunde acc cu buton on/off si sa-si dezlantuie SUTELE de cp de pe BMW, Audi, mertane, subaru (na georgica, pomana, sa te simti bine...)
Mr_K
cateodata incerc sa fac economie de benzina, dar de la o vreme ma plictisesc (mai ales daca sunt singur in masina) si incep sa o turez, si atunci toata economia pe care am facut-o se duce pe apa sambetei biggrin.gif

Citeam pe forum reno ca masina consuma mai putin dc ii pui benzina cu cifra octanica de 100. Ii adevarata chestia asta?
asarban
A mai mare economie ii faci daca bagi 5l benzina si 2 de kerosen!
Masina aia nu o sa-ti mai consume mult in veci!
Ba chiar nu o sa-ti mai consume nimic!
Si s-ar putea ca nici tu..
Benzina cu cifra octanica mai maricica asigura o "ardere" mai eficienta adica motorul are un randament mai mare, adica da, consuma mai putin!
DAR! Daca bagi talpa in ea ca dementu nu obtii nimic

Pt perfectionisti recomand scoaterea a 3 fise de bujii
Veti obtine o seringa cu arbore cotit, dar ce economie domnuleeee
argon
QUOTE(asarban @ 22 Aug 2005, 19:55)
Pt perfectionisti recomand scoaterea a 3 fise de bujii
Veti obtine o seringa cu arbore cotit, dar ce economie domnuleeee
*



laugh.gif
Si daca e v8 sau v12?
ydaniel
6 gresit testat de mithbusters in direct!
argon
In legatura cu muldiscutatul punct 6.
-Circulatia cu o viteza de pana la 70 de km la ora cu geamurile deschise determina o crestere a consumului cu 1-2 %(~100 ml de benzina la 100 km-INSIGNIFIANT)
-Circulatia cu o viteza intre70 si 100 km/h cu geamurile deschise determina o crestere a consumului de combustibil cu 2-3 %(la fel insignifiant)
-Circulatia cu o viteza de peste 100 km/h cu geamurile deschise determina o crestere a consumului de combustibil cu 4 %

Retineti ca cresterea se aplica fata de mersul cu geamurile inchise..nu este vorba de A/C, care nu are legatura cu ce am afirmat eu aici cool.gif
ydaniel
la ce autoturisme se aplica?la miovence sau restu??
argon
QUOTE(ydaniel @ 22 Aug 2005, 21:27)
la ce autoturisme se aplica?la miovence sau restu??
*



Scuze ca nu am mentionat..cifrele date de mine sunt pentru Dacie..dar cred ca e valabil la toate tipurile de masini cu mici variatii.
musicall
bine ca numai pct. 6 e gresit din toate cele 9 sfaturi smile.gif)
driverx
QUOTE(drakool21 @ 22 Aug 2005, 15:04)
cum zicea si maxiK, GRESIT !!! a fost demonstrat definitiv...e mai eficient cu 15% sa mergi cu geamurile deschise decat cu ac-ul pornit !!! mai uita-te pe la discovery, este o emisiune numita Mythbusters...poate prinzi episodul in care au demonstrat clar chestia asta...
*


Desi admir muuult acea emisiune, fix cu AC vs Open Windows m-au dezamagit cel mai mult baietii. Nu au specificat daca au folosit cruise control, ca daca nu, e grav. Cine stie cate sprituri au dat fiecare, dar sigur nu au dat la fel de mult....adormeau acolo la volan. Problema 2 si cea mai grava, au golit....pardon ... "golit" rezervoarele. Cine stie cata benzina a ramas, chiar daca au bagat ulerior cate 19l fix in fiecare masina, aproape SIGUR a iesit o diferenta (poate chiar semnificativa) in cantitatea initiala de combustibil. Problema 3....la masina cu geamult deschis....e tare discutabila treaba cum o faci....geamurile nu erau deschise de tot, 2 la mana, dupa umila mea parere, daca deschizi si geamurile din spate, efectul de parasuta este mai scazut. Sincer...cati oameni merg cu toate geamurile deschise sa li se umfle ochii dupa un drum.

O alta problema grava e ca au folosit motoare mari. Ma astept ca AC sa fie mai ineficient pe motoare mici. Bine ca nu au testat cu Mack-uri, ca acolo rezerva de putere e asa mare ca AC-ul nici nu il simte. Si era si mai culmea sa iasa ca AC consuma mai mult la un camion.


Deci in loc de Myth Busted, am putea spune...Jamie and Adam Busted.

...slabut test....au testat initial cu volumul de aer care intra in motor. Neconcludent. Trebuia sa masoare timpii de deschidere a injectoarelor, si atunci dupa insumarea timpilor, poate le iesea ceva. (cu AC pornit, compu stie ca AC e pornit si baga mai multa benzina -> timpi mai mari de deschidere a injectoarelor)
drakool21
driverx, propun sa punem mana pe doua masini identice cu ac (eventual niste matizuri) si sa testam noi jmecheria biggrin.gif
musicall
de ce matiz si nu 2 daci logan de la fabrica cu numar de probe smile.gif
drakool21
QUOTE
de ce matiz si nu 2 daci logan de la fabrica cu numar de probe


am zis sa nu iasa iar discutii pe tema ZKR tongue.gif parca si vad "da de ce logan BAA?! ca astea nu e bune, consuma aiurea si scartaie aierele alea conditionate de le da el acolo'sa "
driverx
Bai....stop cu off-topicul....
GABY IS BACK !
Pentru ca testul sa fie concludent, trebuiau sa schimbe apoi masinile: respectiv sa repete testul, iar masina care a mers cu geamul deschis sa mearga cu AC, si cea care a mers ca AC, sa mearga cu geamurile deschise. Se elimina asa posibila eroare datorata consumurilor diferite dintre cele doua masini. Importanta si chestia cu cruise contriol. Adica neaparat trebuia evitata influenta soferului.

Parerea mea.

Putem sa facem un test noi:
Tineti masina constant la viteza x, si deschideti geamurile. Nu miscati acceleratia.
Cu cat se micsoreaza viteza?
Acelasi lucru, la aceiasi viteza X, porniti AC-ul.
Cu cat se micsoreaza viteza? Mai mult sau mai putin ?

Eu cred ca si la motoarele cu injectie va exista o micsorare a vitezei .
OCEBE
acu intreb si eu :
daca ai dat bani pe o masina cu AC (cand puteai alege una fara AC si ieseai mai ieftin), la ce bun sa tii AC-ul inchis si sa preferi deschiderea geamurilor?

in afara de confort sporit, AC contribuie intr-un fel si la siguranta circulatiei: una e sa conduci cand in habitaclu sunt peste 40 de grade si alta-i treaba cand sunt sub 30.

din punct de vedere teoretic, de acord; AC consuma; dpdv practic insa....

tip pentru zgarciti (recunosc ca mai fac si eu asa ceva): se porneste AC-ul la frane de motor mai lungi; astfel se impaca oarecum si capra si varza.
Loghy
Nu inteleg... care e legatura intre frana de motor si pornitul A/C?
Marian_2004
On topic: Cica din 100 de scantei, 5 sunt rateuri, pentru bujiile mai vechi. Aceste rateuri nu sunt percepute, dar se pierde benzina (benzina nearsa)

Exista unele motoare care au dubla aprindere. Solutia economica este sa folositi bujii bune, si sa nu le tineti pe cele vechi prea mult.

Da... serios... am citit eu pe undeva..hmm e posibil sa exista si cateva rateuri.
OCEBE
@loghy:

in frana de motor, motorul (si implict AC-ul) este antrenat de inertia vehicolului; ba mai mult, (nu stiu sigur daca si la Logan sau DNS/SLZ e valabil dar din discutiile de pe forum s-ar parea ca da) alimentarea cu benzina este taiata in acest regim.
asarban
La tati masinile cu Euro 2 se face asata sefu...inc la dieseluri...
Rigor
Cel mai concludent test ar fi in felul urmator: se ia o singura masina care sa aiba cruise control, se face o deviatie de la rezervor catre un recipient masurabil cu acuratete care se umple cu benzina si un sofer, neaparat acelasi si se purcede in doua situatii cu AC pornit si geamuri inchise si cu geamuri deschise si si AC oprit. Testul se poate face in doua variante: cu 2 sau cu 4 geamuri descise.
musicall
QUOTE(calmar @ 25 Aug 2005, 10:00)
Cel mai concludent test ar fi in felul urmator: se ia o singura masina care sa aiba cruise control....... Testul se poate face in doua variante: cu 2 sau cu 4 geamuri descise.
*



o idee interesanta... poate cei de la o revista auto din romania se pun sa faca asa ceva, ar fi cool !
bolovan_ro
1. Exista o limita de viteza peste care consumul sare prea mult (la laureate de 1.6 am vazut ca-i undeva peste 90-100km/ora)
2. Frina de motor...dar nu abuza...risti sa troznesti sau incurci circulatia. Dar, nu accelera cind trebuie sa frinezi. Ideea ii sa folosesti putin frina de serviciu
3. Nu esti pe o pista de curse...si nici nu trebuie sa-ti demnostrezi tot timpul ca masina atinge 100km/ora in nu's cite secunde.
4. Mergi in siajul unui tir mai mare. Scade uimitor de mult consumul.
5. Eu unul schimb vitezele pe la 2700-2800 rpm. Si nu fortez motorul cind ii sub 2200 rpm (nu accelerez decit finut de tot)

Am reusit consum Timisoara-Oradea-Timisoara de 5.3l/100. N-am forjat dar nici incet n-am mers (90-100km/ora).
Cum ii dau putin sosoni...sare la 6l/100 (demaraje mai fortate, frinari mai brutale, viteze mai mari).
drs007
2470 km facuti in concediu cu geamul aproape permanent dat jos (max la jumate) si am scos un consum de 6%, dar nu i-am dat afara mai mult de 110 iar in localitati maxim 60.Consider ca modul cum mergi (sportiv sau economic) si franarea cat mai rara (in curbe daca reduci dinainte fara a frana), influenteaza preponderent consumul.
Parerea mea.
cristidb
Motoarele mari consuma mai putin la viteze mari. Asa ca sfatul cu alegerea motoare mici nu e bun.
Test: Chevrolet Malibu 3500cmc V6 200CP.1600km , majoritatea pe autostrada, viteza 140-180(limitata deh mad.gif ca era inchiriata). Consum 10l/100Km.

500km, tot pe autostrada Toyota celica 1800cmc 140CP. Viteza 140-200km/h(asta nu e limitata dar mai mult de 205 nu se duce din cauza cutiei automate) Consum 11l/100km.
Asa ca pentru cine are picior greu e mai potrivit un motor mare.
b64chr
Ma bag si eu in seama in legatura cu punctul 6. Cine consuma mai mult, AC-ul sau geamurile deschise? Poti sa faci teste oricat de bine puse la punct ca tot nu obtii nimic. Geamurile deschise consuma o putere care variaza cu cubul vitezei. AC-ul consuma o putere care n-are nici o treaba cu viteza, ci doar cu treapta ventilatorului si temperatura exterioara. Deci ce teste sa faci? E evident ca la 30km/h geamurile deschise nu consuma nimic, deci AC-ul consuma mai mult, in schimb la 250 km/h geamurile deschise vor consuma o putere cu mult mai mare decat AC-ul in orice regim de functionare.
lungan
Am vazut un test la emisiunea Mythbusters pe Discovery: geamuri deschise vs AC. Cu AC-ul pornit s-a consumat mai multa benzina.
b64chr
Pai si ce arata asta? Ca AC-ul consuma mai mult la viteza cu care au facut testul. Dar cu cat cresti viteza consumul suplimentar datorat AC-ului scade (raportat la km parcursi) pentru ca merge mai putin timp, iar consumul suplimentar datorat geamurilor deschise creste, pentru ca creste forta aerodinamica si inmultit cu aceeasi distanta da un lucru mecanic mai mare.
iulym
oameni buni, de ce va luati masini cu motoarele cutare, daca vreti sa consume ca tico (eventual pe motorina smile.gif )? cumpara tico/matiz, sau ce dracovenii de-astea pitice mai sunt care consuma o sticla de 2 l la 100 km, si scapati de stres ! ai luat masina, nu merge ca fraieru' cu ea si-ti tremura fundu' ca nu stiu cit consuma ! mare prostie, dupa parerea mea !
am sa-mi iau si eu GTI si n-am sa trec de 80km/h, poate am sa reusesc sa plec si in concediu cu plinul pe anul asta !!
bogdan20
Am si eu o intrebare care e cea mai buna metoda de verificare a consumului tiind cont de faptul ca nu pot scoate benzina din rezervor si nici nu ma risc sa merg pana se termina pentru ca nu vreau sa ard pompa de benzina.Chiar daca am computer de bord care imi indica un consum de 9,1 mediu in oras,totusi as vrea sa verific acest consum si babeste. rolleyes.gif
Lacaru
Pentru Bogdan:
Eu fac urmatorul lucru: fac plinul (in general cand declanseaza pompa mai dau cateva sprituri pana rotunjesc suma) si notez indexul de km. La urmatorul plin notez iarasi indexul de km, fac diferenta si apoi impart litrii de combustibil introdusi in rezervor la numarul de km facuti. Rezultatul se inmulteste cu 100 si obtii consumul mediu la 100 de km. Sigur ca la metoda asta pot aparea mici erori, dar cosumul pe care il obtin e foarte apropiat de cel indicat de constructor.

In legatura cu punctul 6: prefer sa merg cu AC pornit decat cu geamurile deschise. Economia pe care o faci la combustil o dai pe vata care ti-o bagi in urechi si pe medicamentele care le inghiti sa-ti treaca vajaiala din cap biggrin.gif.
b64chr
Declansatul pompei este foarte aleator.
Ca sa calculezi consumul prin metoda plin-plin, faci plinul pana la buza, adica pana la limita cat sa nu dea pe afara. Numai asa stii ca plinurile vor fi la fel.
Lacaru
In general cand fac plinul stiu cam cat ar trebui sa intre si pompa in general declanseaza cam pe la valoarea la care ma astept. Sigur ca pot apare diferente de la plin la plin dar nu cred ca pot apare erori mai mari de un litru.
La masinile noi nu prea mai poti face plinul pana la buza, deoarece rezervorul are o clapeta. Producatorul mentioneaza ca nu e indicat a se face plinul pana la buza, deoarece e nevoie de loc in care se aduna vaporii de benzina
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.