Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: cand porneste scoate fum
DaciaClub - Forum Dacia > Celelalte modele Dacia - 1100, Berlina, Papuc, Nova > Probleme tehnice - Dacia Clasic
rom33o
am si eu o problema,am o daciuta din 94 cu motor de 1400 si atunci cand sta mai mult cand o pornesc scoate fum da nu mai mul de 5 secunde dupa care nu mai scoate.nivelul la ulei nu scade.ce s-ar putea intampla?
kitzsteinhorn91
Salut. Scoate fum alb (gen abur) sau negricios ? Daca nu mananca ulei presupun ca fum albastru nu scoate. Miroase in alea 5 secunde a benzina puternic in spate ?
Lucian MC
Daca scoate fum poate fi si de la supape care nu etanseaza corect ... Asta am patit eu.
r3d
sau poate pe la carburator cuiu acela nu inchide bine si la relnti iti bag cam multa benzina pana o arde scoate fun negru,daca e fum albastru pregateste pentru o investitie in motor asta in cazu in care fumu e albastru.si ai noroc sa scapi doar cu o segmentare .
kitzsteinhorn91
Se mai poate intampla o treaba. Eu am patit-o la cealalta Dacie. Dupa ce opream motorul, la aproximativ 5 minute, prin jiclorul de pe fundul camerei, incepea sa scape benzina spre cioc si picura in galerie, astfel innecand motorul. Nu strica sa se uite de asta.
cipri20
Si daca e fum alb doar la pornire dupa 1-2 zile de la ultima pornire, poate fi din reglajul tachetilor?
rom33o
e albicos spre albastru.da nivelul de ulei nu scade.


17 Sep 2012, 17:41:
nu miroase a benzina
sebymesteru
Daca masina a stationat 1-2 zile si noaptea a fost racoare,poate fi condens de pe traseul evacuari,ala e fum albicios,sau mai bine zis abur. Daca nu,urmareste vasul de expansiune,sa nu fie garnitura de chiuloasa ciupita pe undeva si sa scape apa in cilindrii. Orientativ dupa cum se stie si se invata mai nou si scoala de soferi,fum alb=probleme la sistemul de racire,fum albastru=probleme la sistemul de ungere(motorul mananca ulei),fum gri-negru=probleme la sistemul de alimentare cu benzina(amestec prea bogat sau daca e scanteia slaba,deasemenea poate scoate fum gri-negricios,caz in care se simte si miros de benzina la evacuare)
sspoitoru
QUOTE(kitzsteinhorn91 @ 17 Sep 2012, 01:31)
Se mai poate intampla o treaba. Eu am patit-o la cealalta Dacie. Dupa ce opream motorul, la aproximativ 5 minute, prin jiclorul de pe fundul camerei, incepea sa scape benzina spre cioc si picura in galerie, astfel innecand motorul. Nu strica sa se uite de asta.
*




cum se poate remedia ce ai scris tu mai sus?
la mine se intampla chesti asta, aud cum sfaraie benzina in galerii si se vede banutul ca e ud...dupa ce opresc motorul.
N E S
QUOTE(sspoitoru @ 17 Sep 2012, 21:14)
cum se poate remedia ce ai scris tu mai sus?
la mine se intampla chesti asta, aud cum sfaraie benzina in galerii si se vede banutul ca e ud...dupa ce opresc motorul.
*




Desfaci capacul carburatorului, si desurubezi ciocul de papagal. Vezi ca are doua saibe de cupru. Lei iei frumos, le pui la flacara pana se inrosesc zdravan, si imediat le pui in apa rece. Faci treaba asta ca sa fii sigur ca nu vei avea probleme cu benzina care scapa pe langa ciocul de papagal (sunt patit si asa am remediat problema).
Dupa care, schimbi cuiul poanto, situat pe capac, si tine acel plutitor al camerei de nivel constant, reglezi nivelul la 0.7mm cu un spiral sau un creion dermatograf, si pui la loc capacul carburatorului.
Job done.
sspoitoru
multumesc smile.gif

ma ocup zilele astea
N E S
Spor! Sa-mi zici ce ai rezolvat si cum se comporta masina
valy1233
cu problema asta ma confrunt si eu...si pe deasupra mai porneste si greu..tre sa invarta de 3-4 ori poate si mai bine uneori pana o ia,rar cand o ia la "sfert"
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.