In oras directia la Solenza mea ii destul de grea, mai ales cand masina ii incarcata cu 5 persoare si cum motorul ii mai greu pe fata, iar in aglomeratie la viteza mica cand trebuie sa te strecori printre masini e un adevarat chin.
Costul pe total al modificaria ajuns unveda la 1.000lei.
Primele piese.
piese_SLZ





Caseta de directie se prezinta foarte bine, nu pierde ulei , burdufurile sunt bune, bileletele si capetele de bara nu au joc. Toate piesele au fost spalate cu benzina si pregatite pt montare.
Piese_












9 Oct 2012, 19:25:
Inceputul montajului.
piese_



Demontarea vechii casete mecanice.
caseta_mecanica














9 Oct 2012, 19:26:
Am demontat volanul, comenzile si cantactul. Atentie cand demontati contactul ca in spate are un surub cu surubelnita stea.
electrice_solenza















9 Oct 2012, 19:52:
Demontarea coloanei de directie .
Colana pt direcia mecanica difera de cea hidraulica, fiind mai lunga.
coloana_directie









Caseta Hidraulica se monteaza pe partea dreapta a masinii, dar trebuie demontata bieleta antibasculare si culpajul dintre saxofon si prima toba (e un colier acolo), tras motorul in fata si bagata caseta cu grija si rotita astfel incat sa nu se loveasca conductele de la distribuitor la camerele de lucru. Cadrul GMP este universal pt toate modelele si variantele avand toate gaurile de care ai nevoie.
coloana_directie









Se aduc rotile pe drept, dupa care se cupleaza cuplajul cardanic cu restul coloanei de directie dar trebuie sa se aiba in vedere ca volanul are o singura pozitie de montaj ( in nuturile pe pe ax sunt 3 plinuri iar unul este putin mai lat si doar intr-o pozitie intra volanul). Eu a trebuit sa demontez coloana si volanul de 3 ori pana ce am montat-o corect. O abatere mica intr-o parte sau cealalta a volamului se poate corecta la regrarea directie.