Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: motor calat? rog niste sfaturi...
DaciaClub - Forum Dacia > Dacia - Diverse > Diverse
jojo129
salut.

nu stiu daca sunt pe forumul care trebuie.
problema mea e urmatoarea: detin un ford fiesta din 94 cu motor de 1.2

acum 2 saptamani cand am vrut sa plec dimineata, dupa 300-400m mi se aprindea ledul de baterie din bord si masina murea complet.
am incercat sa pornesc dar motorul se inneca. cu putin noroc, dupa 4-5min reuseam sa pornesc. am tinut-o asa vreo 5-6 zile pana intr-o zi cand mi-a murit complet in sens. mentionez ca am vrut sa merg la un service dar datorita programului de lucru nu s-a putut.

in ziua in care am ramas cu ea in sens, m-a tractat cineva pana la service. acolo a pornit pana la urma, iar un domn mi-a aratat ca-n baterie nu mai este lichid. am luat un rombat premier si totul ok 2... hai 3 zile.

astazi am plecat iar de acasa si surpriza, acelasi lucru, cu o exceptie insa, s-a aprins si ledul uleiului din bord. in momentul acela mi-am dat seama ca nu am mai verificat uleiul de ceva vreme.

practic acest simptom apare numai dimineata. pe parcursul zilei nu e niciun semn, merge fara probleme. dimineata insa, cand ajung prin treapta a patra de viteza, atunci se produce "moartea completa".

imi puteti spune, e pa si la revedere motorul sau inca pare a fi ceva ce poate fi remediat sau macar tinut sub control ? stau foarte prost cu banii si numai gandul ca m-am lasat absorbit de alt tip de probleme si-am uitat sa fac o verificare elementara uleiul ma face sa ma simt tare aiurea.
dizzy
Daca motorul porneste, nu este calat.
Daca merge o perioada bine si apoi moare probabil ai probleme pe alimentare cu benzina sau pe aprindere. Rezolvare? Du-o intr-un service. Pompa benzina, bobina(e) inductie, multe variante...
r3d
bun ai cumparat baterie.martoru ala de la baterie crezi ca s-a aprins de nebun.verifica daca alternatoru iti incarca si cel mai probabil tu acum mergi doar pe curentu din baterie,care intr-un final se va termina si vei ramane iar in rond cu masina moarta.fai si un schimb de ulei ca sa iti dispara si martoru ala de la ulei.
motoru e calat atunci cand nu ai apa in el sa-l raceasca si tu mergi cu ea.
motoru e gripat atunci cand uiti sa mai te uiti pe la joja aia de ulei sa vezi daca mai e macar un pic scaldata in ulei.fai schimbu cat mai repede la ulei daca vrei sa pastrezi motoru,daca nu intr-o zi se va oprii brusc si dintr-o data nu are sa mai invarta.
corbex
Ti s-a aprins becul de ulei. Ordinea activitatilor ar fi urmatoarea:
- verificat imediat joja. Completat ulei.
- daca mai e cazul, scris pe forum.
Forumul nu-ti poate completa uleiul.
bygy007
si daca bateria ramine fara zeama incarca prea mult deci alternatoru , releul de incarcare
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.