QUOTE(diaconuliviu @ 26 Aug 2005, 08:45)
@tragedy
Cu socul tras la maxim, acea clapeta de soc trebuie sa se poata deplasa sub actiunea depresiunii pina asigura o fanta de 4-5 mm intre marginea ei si corp; la tine se intimpla? trage socul si cu cagula scoasa apasa pe ea. Daca nu se deplaseaza relativ usor, sau e mai mica acea cursa, e ceva defect pe acolo. Cit se deplaseaza obturatorul la actionarea socului?
Edit: daca tragi socul si accelerezi se mai opreste?
Liviule..ca sa fiu sigur ca vb de acelasi lucru, cand ajung acasa fac niste poze cu socul tras si cu el netras(cu cagula scoasa bineinteles), si le pun aici..ca sa-mi arati exact pe poza unde tre sa apas.
Daca trag socul si accelerez moare motorul si mai repede.
Si asta iarna am avut probleme..si nu prea foloseam socul decat 2 secunde dupa pornire sa nu moara..dupa o tineam din acceleratie relativ usor.
Iarna pornea si fara soc, dar pe la a treia cheie..e ceva dubios, porneste si vara si iarna neastepta de usor..poate fi legat de problema cu socul?
La -15 grade porneste relativ usor fara soc, fara sa dau la automat , la a treia cheie scurta.
Acum vara porneste la prima cheie oricand, la sfert cum se zice(fara soc)..din punctul asta de vedere parca nu e Dacie..
Am facut o proba asta iarna, prin februarie cand erau frigurile alea(-25 grade!!!)....dupa 3 zile de stat in parcare, pornea la prima cheie(cu socul tras)...
Am condus mai multe Dacii, si la nici una nu se intampla asa ceva.
Mentionez ca nu am nimic modificat la motor/carburator/aprindere
Aprimderea e clasica.