Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: probleme chiulasa dacia 1310
DaciaClub - Forum Dacia > Celelalte modele Dacia - 1100, Berlina, Papuc, Nova > Probleme tehnice - Dacia Clasic
alexno1
am bagat bujia stramb in chiluasa...si akum pierd presiune m-ar intersa daca merge sa dai gaura la strungar sa-i fac filet din nou fara reductie...smile.gif
ghitza
nu merge ,o reductie si nici nu se cunoaste,vezi ca deschizi topic aiurea cand este deja topic despre chiulase
alexno1
pai daca ii fac o reductie nu trebuie sa-i fac la toate nu ???


8 Nov 2012, 20:22:
m-ar interesa cat ar costa o chiulasa noua + o garnitura ?
ghitza
reductia o faci doar unde ai nevoie,nu la toate,se face la nivel si nici nu vei sti ca ai reductie,de ce sa iei o chiulasa nou?nu ai ce sa faci cu bani,daca chiar doresti vezi la bursa ca are userul VALLY piese noi printre care si o chiulasa noua neechipata dar fa reductie si nu e nici o problema nu afecteaza cu nimic mersu motorului
Minel
Fiind topic de chiulase ... hai ca , ma bag si eu in seama ...

Se pare ca , chiulasa mea de 1,3 care este acu pe masina .. curand o sa crape scaunele de pe evacuare , am GPL si se cam strang des ( specific , DOAR PE EVACUARE ) .......

Trrecand peste asta, am de gand sa reconditionez vechea chiulasa de 1,4 ( 102-13 ) a motorului

Ghiduri noi TRW ( se pare ca , nu au canal pt semering , dar nu vad o problema din asta )

Supape de R 11 rectificate

Scaunele de pe evacuare o sa le schimb si pe astea .. sa vedem ce recomanda mesterii pt circulat preponderent pe GPL


Ce ma intereseaza cel mai mult este ca , nu stiu cat sa rectific din ea .. pt GPL ...
Inaltimea chiulasei acum , este 73,90 ..... ...Eu , ma gandeam la vreo 2,5 mm ... unsure.gif



DJ-55-AMC
Vrei sa rabotezi din chiuloasa 2.5 mm? Mi se pare cam mult... Vreau sa "rad" si eu din a mea cand ma apuc de motor ( sa maresc raporul de compresie) dar eu ma gandeam la 1.5 mm
Minel
Hmm si la 1,5 mm , oare ce raport ar fi ........

Eu acum cu asta de 1,3 si luat din ea 0,3 mm ... ar fi undeva la 9,5 .... cred .......
pcostica
QUOTE(Minel @ 23 Oct 2013, 13:02)
...Ghiduri noi TRW ( se pare ca , nu au canal pt semering ...

ptr simering nu este canal ci doar un diametru (nu mai stiu cota) lung de vreo 8 mm.
Bafta!
P.S- poti sa iei linistit 1,5 mm, pt gaz un raport de 10:1 eu zic ca e bun
payty
cu luatul din chiulasa nu vad nicio problema pt GPL. Poti lua 2.5mm fara probleme. Chestia e ca nu vei mai putea regla culbutorii. am pus eu o chiulasa de 71 mm intaltime si nu se mai puteau regla. Evident, poti scurta tijele, dar asta e o tiganie daca te apuci sa o faci.


PS. Ghiduri de unde ai luat?
Minel
Pai ,am tije de R 11 , care sunt mai scurte . rolleyes.gif ...iar cred ca , valoarea care o sa fie planata, 2 ~ 2.5 mm ......o sa discut si cu mesterul care se ocupa de chiulasa sa vad ce zice ...

Ghidurile , am gasit de cumparat intr-un magazin din Cj ...
DJ-55-AMC
QUOTE(payty @ 24 Oct 2013, 09:09)
cu luatul din chiulasa nu vad nicio problema pt GPL. Poti lua 2.5mm fara probleme. Chestia e ca nu vei mai putea regla culbutorii. am pus eu o chiulasa de 71 mm intaltime si nu se mai puteau regla. Evident, poti scurta tijele, dar asta e o tiganie daca te apuci sa o faci.
PS. Ghiduri de unde ai luat?
*



Pe GPL nu e problema dar pe benzina o sa mai apara detonatii; mai ales daca bagi benzina proasta.
Gasim si noi pe cineva sa ne spuna sau sa ne calculeze ce raport de comprimare vom avea dupa ce rabotam 1.5mm respectiv 2,5 mm?? biggrin.gif
pcostica
dă și tu cu sărciu!
http://www.daciaclub.ro/index.php?showtopi...4&hl=comprimare
Bafta!
Minel
Se pare ca 2,5 mm o sa fie ... tongue.gif

Acu am si eu o intrebare , am "chelit" chiulasa de tot . si ma gandesc sa o sablez , sa nu mai ma chinui atat sa o curat ....

Oare , afecteaza cu ceva . ? huh.gif
payty
depinde cu ce sablezi. suprafetele sensibile (carburatoare, chiulase, etc) se sableaza cu soda sau praf de sticla din cate stiu eu. Si oricum la sablare nu se curata decat depozitele dure, nu cele moi cum ar fi mazga ce se formeaza de la ulei.


Poti in schimb curata cu succes camera de ardere, cu mentiunea ca trebuie sa ai grija la scaunele de supapa.

Un nene care imi mai repara mie chiulase le spala cu succes cu un fel de ulei suflat sub presiune. Ies ca noi dupa tratamentul asta.

PS. Tijele pe care le-am luat de al tine sunt ca cele de dacie, nu? Adica nu sunt mai scurte?
(nu le am la indemana sa le masor).
Minel
Sunt mai scurte , doar sunt de R 11


Eu , o sa o sablez toata cu alice .... ( se vor schimba scaune , ghiduri , iar gaurile filetate se vor proteja ....


ilie.claudiu90
din ce cauza se stramba supapele la chiulasa?am avut chiulasa la rectificat si cand am luat-o mi-a zis mecanicul ca supapele de admisie erau foarte strambe, am dus-o la rectificat deoarece imi consuma foarte multa benzina,informativ pentru cine vrea sa o rectifice si planeze semeringurile pentru supape sunt 30 de lei si mana de lucru este in jur de 35-40 de lei in functie de fiecare mecanic
pcostica
am rectificat supape de nu le mai stiu numarul! poate aflu acum de ce se stramba palaria supapei si nu tija!
Bafta!
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.