GoldMD
10 Nov 2012, 21:37
De cand am masina nu vrea sa mearga deloc ceasul pentru afisarea temepraturei apei. Sta tot timpul la 0. Despre becul de avertizare stiu ca merge pentru ca e aprins in momentul cand e cheia in punctul de "motor pornit". Despre ce credeti ca poate fi vorba?
deceneu32
10 Nov 2012, 21:52
Papucul iesit din termocontactul din chiulasa.Verifica!
GoldMD
10 Nov 2012, 21:58
Papucii sunt ok la amandoua. Chestiile evidente le-am verificat. Am schimbat si papucii la amandoua sondele si le-am dat putin cu smirghel ca sa indepartez oxidul de pe lamele. Fara folos.
bygy007
11 Nov 2012, 01:13
a mai fost explicat defectul asta , se gaseste cu functia cauta sus in dreapta paginii , ca sa verifici pui contactu si pui firul de la ceas la masa , daca se duce pe maxim atunci e sonda defecta , daca nu se duce este ceasul sau traseul de la sonda la ceas, sau alimentarea lui (bord)
GoldMD
11 Nov 2012, 12:37
Am facut testul cu papucul la masa si nu se ridica ceasul deloc. M-am uitat in spatele bordului si la ceas este o mufa lata care intra in partea lui superioara. Din malul ala de fire, de unde stiu care e cel problematic? Am vreo sansa sa il mai repar sau sa ma las pagubas?
B17XGG
11 Nov 2012, 12:54
Repereaza-l dupa culoare , apoi verifica.
GoldMD
11 Nov 2012, 13:20
Din toata mufa aia de acolo nu prea imi dau seama care dintre ele este. Fara sensor de temperatura imi pot da seama daca am termostat pe masina sau nu?
ghitza
11 Nov 2012, 13:32
Baga caldura masina?daca da atunci ai termostat
11 Nov 2012, 14:32:
sau strange de furtunu gros cel de susu in zona unde intra in pompa si il simti daca e acolo
GoldMD
11 Nov 2012, 13:38
Daca dau drumul la robinet, da, baga caldura. Totusi pana la urma, in ceas, alimentarea si cabluil de la sonda intra prin mufa aia din partea de sus a ceasului?
Se pare ca mi-s arse ceasurile indicatoare. Nici cel de benzina nu merge. Se pot inlocui numai acestea? Cum se dau jos? Am vazut ca in spate au ca niste suruburi mici prinse de folia cu circuit.
Imi poate spune cineva cum dau jos bordul? Ma intereseaza sa scot ceasurile ca sa le pot inlocui sau repara. Bordul meu este ca in poza
deci cred ca tip scoica. Inainte sa imi spuneti, am cautat cu functia search de mi-a venit acru dar nu am gasit o explicatie pe intelesul meu pentru acest tip de bord.
bygy007
12 Nov 2012, 00:30
trebuie sa scoti ceasurile afara sa le verifici
desfaci tot din partea stinga , pe acolo ar trebui sa iasa
astea se scot asa: desfaci cele 3 mufe de sus si firul de la potentiometrul de reglaj, cablul de kilometraj
dupa aia scoti cele 2 sirme care prind bordul , stinga ,dreapta (nu mai tin minte daca mai are o a treia in partea de jos)
apoi slabesti suruburile , eventual le scoti daca nu iese , de prinde toata plansa de stilpul stinga
GoldMD
12 Nov 2012, 17:36
Nu prea gasesc suruburile care prind plansa de stalpul din stanga. Sunt ascunse pe dupa ceva? Trebuie sa dau jos grila de aerisire?
Edit - maine fac rost de alte ceasuri, cum sa le verific daca sunt bune inainte sa le pun pe masina?
bygy007
13 Nov 2012, 00:50
tu desfaci doar in partea opusa
GoldMD
13 Nov 2012, 12:36
Am luat un ceas de pe alta masina. As putea sa il verific daca merg toate indicatoarele inainte sa il pun pe masina?
13 Nov 2012, 13:50:
Vad ca in locul potentiometrului pentru intensitatea luminii este o lamela in care ar trebui sa intre un papuc. la mine pe masina nu intra nimic acolo. De unde este papucul ala?
bygy007
13 Nov 2012, 18:20
da alimentezi cu + unde scrie + si cu - unde scrie minus , dai la minus firele corespunzatoare sondelor
nikuniku
13 Nov 2012, 22:22
GoldMD 13 Nov 2012, 13:50:
((Vad ca in locul potentiometrului pentru intensitatea luminii este o lamela in care ar trebui sa intre un papuc. la mine pe masina nu intra nimic acolo. De unde este papucul ala?))
de acolo se alimenta lampa torpedou,si unele becuri din butoane,la care nu era nevoie sa se regleze intensitatea luminii
GoldMD
13 Nov 2012, 22:38
Papucul ar trebui sa il gasesc prin spatele bordului presupun? Nu as vrea sa stric ceasurile aia verificate facand vreun scurt.
Andyno
13 Nov 2012, 22:56
cat costa o sonda de caldura si care este mai ok ptr tip bord cn4.
curge apa daca o scot sa o curat? pe mine ma enerveaza ca nu sta acul pe mijloc la apa..sta 1 cm in jos.
termostat bun am si deschide cand trebuie.
nikuniku
14 Nov 2012, 20:21
Andyno sigur ai termostatu bun??sondele de temperatura apa sunt la fel pentru toate daciile,carburatie sau injectie
sonda de apa nu se curata se schimba
asta vara unde statea acu la ceasu de apa?
GoldMD daca nu era pus pe papuc nu este nici pe instalatie
GoldMD
14 Nov 2012, 20:31
Am pus ceasurile celelalte astazi si totul merge uns! Multumesc mult pentur ajutor!
Totutsi nu sunt inca sigur daca am termostat sau nu. Am dat o tura astazi cu masina si motorul se incalzeste la 60 de grade cam in 1 minut si un pic si se stabilizeaza pe la 75 de grade . E ok asa?
sebymesteru
16 Nov 2012, 12:47
e cam rece,cand va fi mai frig o sa cam dardai in masina ca n-o sa bage prea multa caldura. Probabil ai termostat mic,sau iti scapa apa pe langa el.
QUOTE(GoldMD @ 14 Nov 2012, 20:31)
se stabilizeaza pe la 75 de grade . E ok asa?
Nu e. Temperatura optima de functionare a motorului e cu "apa" intre 85-90 grade. Mai degraba suspectez ca nu ai termostat (stabilizat la 75 ar insemna ca incepe sa deschida pe la 65, ceeace n-am mai auzit..); cand (daca) vei pune ceva poze, sa faci un semn cu locul in care presupui tu ca ar trebui sa se afle termostatul, eu cred ca nu stii, dar ti-e jena sa-ntrebi. Ar dura cateva secunde sa pipai locul respectiv si sa-ti dai seama daca ai sau nu, daca functioneaza sau nu.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.