Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: motoare de 2.0 benzina si 140cp pe duster pt export
DaciaClub - Forum Dacia > Dacia Duster > Discutii generale - Dacia Duster
Leo0608
http://0-100.hotnews.ro/2011/05/11/dacia-a...-piete-externe/

"Dacia a produs, in primul trimestru, doua SUV-uri Duster echipate cu motoare pe benzina de 2 litri, de 140 Cai Putere (CP), destinate unor piete externe, au declarat pentru 0-100.ro oficialii Dacia. Aparitia acestui model de top a fost sugerata inca din iulie 2010 de catre oficialii Renault si Dacia.


In statisticile Asociatiei Producatorilor si Importatorilor de Automobile (APIA) din Romania figureaza la export doua unitati Duster cu motoare de 2 litri si 150 CP. Intrebati unde vor fi comercializate aceste masini si daca motorul are intr-adevar 150 CP, reprezentantii Dacia au precizat: “Este vorba despre Duster echipate cu motor de 2.0l (140 CP), destinate unor piete externe”.

In gama Renault nu exista un motor pe benzina de 2 litri si 150 CP.

Inca din iulie 2010 oficialii Renault si Dacia au vorbit despre posibilitatea introducerii unei motorizari mai puternice pentru Duster, asociata, eventual, si unei cutii de viteze automata.

Oficialii Dacia nu au comunicat in ce piete va fi vandut Duster cu motor de 2 litri, insa sunt sanse mari ca aceasta versiune sa fie rezervata pietelor din Orientul Mijlociu si/sau Rusia. Avand in vedere ca au fost exportate doar doua masini, este vorba, cel mai probabil, de niste masini trimise pentru teste sau pentru omologare in tarile respective. Cert e ca nu va mai trece mult pana cand va fi lansat Duster cu motor de 140 CP, macar pentru export.

Pietele din Orientul Mijlociu (unde se vand masini atat sub brand Renault, cat si Dacia) si Rusia (unde se vand doar automobile sub marca Renault) beneficiaza de masini Dacia, respectiv Renault, cu echipamente nemaintalnite in alte tari, cum ar fi cutia de viteze automata pentru modele precum Sandero, Logan si Logan MCV.

Daca cele doua unitati Duster purtau sigla Dacia, atunci motorul de 2 litri este cel mai mare si mai puternic montat vreodata pe un automobil Dacia de serie. Totusi, Automobile Dacia produce si masini sub brandul Renault, pentru anumite piete, asa ca misterul va fi elucidat mai tarziu.

Inginerii Renault lucreaza la mai multe proiecte putin cunoscute publicului larg, dupa cum a relevat aceasta vizita la RTR.

0-100.ro a testat Dacia Duster echipat cu motor pe benzina de 1,6 litri, de 105 CP. Poti citi testul integral aici sau poti vedea doar varianta video (mai scurta) mai jos.

" blink.gif

http://0-100.hotnews.ro/2010/08/31/in-gara...u-dacia-duster/
P-A-C-O
QUOTE(total @ 22 Nov 2012, 14:51)
Daca cele doua unitati Duster purtau sigla Dacia, atunci motorul de 2 litri este cel mai mare si mai puternic montat vreodata pe un automobil Dacia de serie.

dar si consumul este pe masura avand in vedere ca este AT cu 4x4


silviu_79
Din pacate nu poarta sigla Dacia.

PS: a se observa teava de esapament. In poze nu se vede prea bine, dar in realitate era iesit mult in afara smile.gif
Pozele sunt facute anul trecut dar nu le mai gaseam.
tomageorgian
noi nu meritam asa ceva
Leo0608
ce sa facem, iarasi ne-am luat teapa cu francezii! ce sa facem !!
se repeta istoria cand ne-au pacalit cu dacia/oltcit sad.gif Bine a facut Ceausescu ca i-a scos in suturi din tara smile.gif)
tavi_ro
UE, euro5, taxe astronomice la 2.0, omologare in Romanica, impozit ????
Si mai ales intr-o tara unde 75% prefera diesel-ul. Oare de ce pretul motorinei a depasit pretul benzinei?
tomageorgian
cum motorul se gaseste pe laguna, latitude euro 5 , deci se putea pune pe duster

impozitul e 200ron fata de 60ron , dar am impresia ca ii scoti din diferenta de consum

si ce taxe astronomice sunt la 2000cm3?

stiai ca in Franta daca iti iei un Duster 1.6 16v ai un malus de 1500e, din cauza CO2-ului de vreo 160???

si la un motor de 1.5 dCI ai bonus 200e.

p.s. si maine luam un Duster 2.0i cu CVA, ce s-a pus si pe meganul turcesc.
tavi_ro
Pai daca la 1.6 am platit 16 mil taxa de prima inmatriculare la 2.0 cat ar fi ?
Banuiesc ca polueaza mai mult nu ?
La dci e 8 mil.
Taxa de drum la 2.0 cat este?
Personal si mie imi place 2.0 dar cati ar cumpara in Romania un motor pe benzina de 2l ?
Cand la dci ai numai avantaje (teoretic).

Pe de alta parte incepe epoca benzinarelor turbo. Eu as alege un motor benzina turbo in detrimentul unui 2.0 aspirat. 1.4Tce noxe mai mici, cuplu mare la turatii joase, mai ramane sa ma lamuresc de fiabilitate si sensibilitatea la combustibili.

O curiozitate referitor la malus-bonus, nu stiam de regulile din Franta.

Citat " Expertii reuniti la Lyon au apreciat ca in prezent exista suficiente probe care arata ca o expunere la gazele de esapament ale motoarelor diesel este asociata cu un risc crescut de cancer de plamani, clasand acest gaz in grupa cancerigenelor sigure pentru oameni (Grupa 1) " se inchide citatul.

LE: intamplator am dat de asta: http://www.autodefs.com/?q=en/node/19048
Squirrel
Dacia Duster 2.0 4×4
Motor MJ-F4R 400, Euro 4, cilindree 1998 cm³, 16 supape, 135CP@5.500 rpm, 195Nm@3750rpm, viteză maximă 175 km/h, 0-100 km/h în 10,2 secunde, 185 g CO₂/ km, Urban 10,3 l/100km, Extra-urban 6,5 l/100km, Mixt 7,8 l/100km.
Thor1983
La versiunea 4x2 cutia de viteze are doar 4 trepte inainte?
Squirrel
Da, pentru că este automată (DP0*116).
tavi_ro
QUOTE(Squirrel @ 26 Mar 2013, 11:07)
Dacia Duster 2.0 4×4
Motor MJ-F4R 400, Euro 4, cilindree 1998 cm³, 16 supape, 135CP@5.500 rpm, 195Nm@3750rpm, viteză maximă 175 km/h, 0-100 km/h în 10,2 secunde, 185 g CO₂/ km, Urban 10,3 l/100km, Extra-urban 6,5 l/100km, Mixt 7,8 l/100km.
*



Am facut o mica socoteala, taxa de mediu pentru Logan 1.4 MPI, noxe 163 g CO2/km, vechime 7-8 ani, 1533 euro ...... la 185 g Co2 e ???? Super motor, aspirat, fara prostiile din ziua de azi.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.