-este gazata capota motorului. in rest e ok.
-pragurile din pozele de mai sus (noiembrie 2013) au fost ulterior vopsite cu antifon si pus praguri false peste. Asta e rezultatul. Nici eu nu ma asteptam la asa ceva.
-sunt scaunele si bancheta de pe un stillo abarth (nu am reusit sa adaptez cotiera, din pacate). Pielea e chiar de calitate, usor zgariata pe alocuri pe sezut. Scaunele fata au incalzire, din pacate la scaunul soferului nu mai functioneaza
insa au reglaj pe inaltime si suport lombar.
-masina a fost vopsita integral (mai putin pragurile), dar nah... la un nene.
I-am mai pus/inlocuit:
- oglinzi electrice de logan, ceasuri logan, geamuri electrice fata, praguri false (mare greseala) si fuste/prelungiri fata-spate (nici de astea nu sunt multumit ca le agat in toate bordurile), pleoape din capota si umplut santurile din spoilere, paravanturi fata-spate (nu le-am montat inca).
- directie (totul nou, mai putin caseta)
- franare (totul nou, inclusiv tevile si repartitorul de sub masina). din pacate pedala tot la jumatate tine si nici repartitorul (de origine) nu face treaba. Nu stiu ce sa-i mai fac... inafara de pompa am schimbat tot ce inseamna franare la masina asta...
- gat umplere rezervor, la care nu se mai potriveste busonul vechi, la modul ca nu mai pot incuia cu cheia si am miros de benzina in masina, mai nou.
- parbriz solenza, chedere noi parbriz, luneta si portbagaj (acum nu mai am apa in portbagaj)
- mocheta de la dezmembrari
- jante aliaj sh 14" (pe care pun gume de vara... nu m-am hotarat inca la dimensiune)
In lucru, pe langa franare, praguri, sticle semnalizare mai am plafoniera interior si portbagaj si problema la aprindere/alimentare nu stiu exact. De cand a dat caldura, porneste normal.
Astea pe langa cele uzuale pe care le schimbam noi "masochistii" cu SN.