Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Lonjeroane Ulei
DaciaClub - Forum Dacia > Celelalte modele Dacia - 1100, Berlina, Papuc, Nova > Probleme tehnice - Dacia Clasic
RaduWra
Salut, cum pot sa bag si eu ulei in lonjeroane pentru a preveni rugina? Scuzatima dar sunt incepator si nici macar nu am habar care sunt alea daca se poate sa-mi puneti o poza cu ele si sa ma invatati si pe mine cum pot baga ulei in ele si cam cat ulei trebuie.
ionutz_87
http://www.daciaclub.ro/Intretinere-lonjeroane-t248264.html

spor la lectura
RaduWra
Mersi frumos, am citit absolut tot, am inteles cam ce trebuie bagat in ele dar tot nu am habar pe unde sa bag...din cate am inteles masina are 2 lonjeroane in partea din fata iar 2 in partea din spate...daca gresesc va rog sa ma corectati. Acum ramane doar aceasta intrebare: pe unde bag ulei si vaselina ?
catalinSV
Salut,ti-am facut un desen..sper sa intelegi ceva ,ca sa bagi ulei iti trebuie ori un pistol de antifon,ori pistol de sablat,iar de preferat , uleiul il amesteci cu ceara de lumanari (pui o oala cu ulei,si lumanari in ea,incalzita pe foc).
Scuzati talentul la desen. biggrin.gif
nikuniku
catalinSV trebuia sa completezi,3 sferturi va fi pe/in masina si un sfert va fi pe respectivu coleg,fata/haine,asa se invata meserie
catalinSV
Astea nu se mai pun , riscurile de a avea dacie.
daniel93
Acum depinde si de starea masinii, la mine de exemplu merge prin pedalier radmasa.gif
catalinSV
Poti turna ulei la nesfarsit pe acolo =))
daniel93
QUOTE(catalinSV @ 1 Dec 2012, 20:45)
Poti turna ulei la nesfarsit pe acolo =))
*



Am tot turnat pe acolo blush.gif
Pedalierul a ajuns asa pentru ca ploua in masina, lonjeroanele inca au talpa, deci (inca) mai am in ce pune ulei cool.gif
dacia FOJ
Si mie dupa o ploaie puternica mi se umezeste podeaua...apa vine prin stalpul de usa stang.Am dat grila, aripa jos si tot nu imi dau seama pe unde vine apa. Chederul l-am dat cu silicon.


17 Dec 2012, 21:44: