La citirea postului tau nu pot sa spun decat ca sunt surprins neplacut de felul in care explici tu evenimentele, normal, in favoarea ta. Mai mult de atat, chiar tu ai zis de fata cu mine cand ai luat masina cat si la telefon cand am mai vorbit, ca in luna iunie o aduci la un polish si atunci voi avea timp destul pentru a remedia problemele aparute, asa ca nu vad motivul postului tau.
Am refuzat eu cumva sa-ti remediez problemele aparute , m-ai sunat si nu ti-am raspuns la telefon, dimpotriva, nu ai mai incercat in nici un fel sa ma contactezi. Parerea mea este ca normal si corect era sa incerci sa rezolvi problema cu mine iar in cazul in care nu as fi fost de acord ori as fi refuzat abia atunci trebuia sa postezi pe unde vroiai tu.
Am sa incerc sa expun si eu in cateva randuri varianta mea, la fel ca si tine, cu ajutorul catorva imagini si PM-uri trimise de tine iar cei ce vor citi vor trage singuri concluziile.
In partea de inceput a postului tau spui ca:
“Ma simt dator sa povestesc cum a decurs experienta mea cu acest user. Am fost la el pentru mici retusuri la masina (intrucat nu era cazul de detailing complet pentru ca eu o ingrijesc si o tin din scurt).
Inainte de a o duce la el am fost la spalatorie, ca sa fie curata.
Ce voiam sa remediez la ea:
- o mica pata de la blugi pe partea stanga a sezutului scaunului de la sofer (pe unde se atinge si se freaca cel mai des cand urc/cobor din masina);
- o mica rosatura pe partea stanga a lateralului de la scaunul soferului
- parbrizul care e plin de punctulete foarte mici si dese. Credeam ca sunt de la copaci, ca mai las masina cateodata pe la umbra
- mici zgarieturi pe portiera din dreapta
- o mica rosatura la volan
- 3-4 pete cat varful de ac (de var) de pe cotiera (nu am vrut sa incerc eu sa curat de frica sa nu zgarii cumva pielea)”Mai jos este un copy/paste al primului tau PM catre mine in care spui cu totul altceva:
“Salut colegu',
Deoarece a venit primavara, ma gandeam la un detailing din ala mai complet. Zi-mi si mie cand te-as putea suna sa discutam ceva detalii.
Multam,
Mihai “De la
un detailing din ala mai complet ai ajuns pana la urma la cateva repere, asta dupa ce am discutat despre ce implica si cat costa acel detailing complet pe care-l doreai tu.
De curiozitate te-ai mai uitat pe forum(daca tot ne-am cunoscut de pe DaciaClub.ro) sa vezi cam cat costa un tratament cu produsele Leatherique?
Uite un exemplu al colegului din Brasov
aici Alt PM primit de la tine in care spui ca doresti detailing interior si nu ca ai avea de curatat cateva repere, respectiv cele enumerate de tine:
“Salut,
Te caut dupa sarbatori.
In principiu as fi interesat de un detailing interior, pentru ca in exterior chiar nu simt nevoia acum. Poate la toamna...
Zi-mi te rog un pret pentru un interior.
Mihai”Mai jos este raspunsul meu:
"Salut,
Ma suni dupa sarbatori si discutam atunci. Legat de pret nu pot sa-ti spun nimic, nu este ca la spalatorie, pretul nu este la fel pentru orice interior facut, pretul il facem cu masina in fata si in functie de ce operatiuni doresti.
Ca idee, saptamana viitoare o sa-mi refac stocul de produse de intretinere si revigorare a pielii de la Leatherique, sunt cele mai bune produse in materie de revigorare, reconditionare si intretinere/curatare, gasesti destule prezentari si pareri pe net despre rezultatele obtinute.
Paste Fericit!
Florin"Ti-am spus si in discutia purtata la telefon sa te interesezi pe net despre produsele Leatherique si despre cat de bune sunt pentru tratarea pielii, in ideea ca o sa-ti faci o parere cam ce implica ca volum de munca si costuri, lucru pe care nu l-ai facut.
Ti-am aratat solutiile pe care le folosesc ca nu cumva sa crezi ca-ti aplic “Lapte Doina” ori solutia aia plina de silicon pe care o folosesti tu cu toate ca esti foarte entuziasmat de rezultatele obtinute, chiar incercai sa ma convingi de puterea lor miraculoasa. Citesc si eu pe forumuri, este expresia aia “Mi-a zis mie un nene ca…”. Acum cand avem internet chiar si pe telefonul mobil nu este mai bine sa punem mana sa citim si sa ne informam din surse sigure decat sa ascultam parerea unui vecin in varsta care le stie el pe toate?
Sunt solutii dedicate pentru asa ceva care nu contin silicon, sunt pe baza de apa, ceara vegetala…etc(aviz amatorilor, siliconul este cel mai mare dusman al plasticului si al cauciucului)facute de firme care lucreaza in domeniu de zeci de ani Meguiar’s, Chemical Guys, Collinite, Sonax, Sonus si lista poate continua.
De curiozitate citeste fisa MSDS a solutiei de la Turtle Wax pentru intretinere piele pe care o folosesti tu si de care esti atat de multumit si ai sa vezi ce contine si ce efecte are daca-l folosesti in mod repetat.
Legat de curatarea parbrizului nici macar nu ai avut curiozitatea sa te uiti mai atent la punctele de pe el si sa constati singur ca sunt ciupituri cauzate de pietre si nu urme cauzate de copaci asa cum spui tu, a trebuit sa constat eu asta.
Petele de var de pe cotiera nu ar fi trebuit sa existe intr-o masina ingrijita asa cum spui tu ca ai, eu unul daca am ceva de carat cu masina le pun in portbagaj, nu inainte de a pune o folie groasa pentru a evita eventuale neplaceri, in nici un caz nu le transport in interiorul masinii.
Sa trecem la vopsirea volanului.
Daca te-ai fi uitat pe link-urile postate in anuntul meu ai fi observant ca vopseaua este “ultra-megajmechera” fata de vopseaua Vopel pe care o folosesc alte persoane care se ocupa cu asa ceva. Am ales tipul acesta de vopsea tocmai pentru ca este folosita de firme germane de reconditionare/vopsire a pielii, alegere facuta in urma a multor ore de citit si de studiat, nu a fost achizitionata la nimereala din nu stiu ce chiosc pentru ca este ieftina. Legat de rezistenta in timp niciodata nu am spus ca vopseaua e vesnica, nici vopseaua din fabrica nu este si nicio vopsea nu este vesnica mai ales pe piele, chiar si vopseaua aplicata pe masinile germane care este o vopsea ceramica, dura, chiar si ea intr-un final se zgarie.
Intradevar se poate prelungi perioada de viata a pielii daca se vor folosi regulat solutii de curatare, degresare, intretinere si protectie dar in nici un caz daca folosesti solutii de 2 lei de prin supermarket cum folosesti tu ca mai apoi sa sustii sus si tare ca ai o masina ingrijita, un lucru este clar in lumea asta, cat platesti atat primesti.
Imagini cu volanul inainte de a fi vopsit, se observa ca acei pori despre care spui tu existau pe volan.
-In timpul procesului de vopsire.
Masina era plina de silicon datorita solutiilor folosite, inclusiv pe volan si nuca schimbatorului fapt pentru care am fost nevoit sa folosesc o cantitate mult mai mare de solutie de curatare/degresare fata de un volan obisnuit. Foarte greu am reusit ca intr-un final sa izolez zonele care trebuiau protejate datorita siliconului, pur si simplu banda nu se lipea de volan, iar banda este 3M nu no name. (asta de ce nu ai povestit-o in postul tau? )
Si asa pielea volanului absoarbe in timp ce conducem, mai ales cand sunt temperaturi ridicate, transpiratia, praful, mizeria, grasimea de pe maini, daca mai aplicam si noi solutii de proasta calitate nu facem decat sa imbacsim acel volan iar degresarea se face foarte greu, probabil asta fiind si motivul pentru care au fost probleme. Este singurul volan de pana acum cu care am probleme, rezultatele se vad si in imaginile postate de mine cu celelalte lucrari, chiar rog pe cei care mai au probleme (daca au) sa posteze ori sa ma contacteze.
-Imagini cu procesul de curatare alcantara:
Inainte de a incepe procesul de curatare.
50-50
50-50
La final.
-Imagini cu procesul de hidratare/curatare a suportului lateral stanga(sezut+spatar) al scaunului soferului si a cotierei.
“- a curatat o portiune de la pragul de la sofer (cred ca a avut nevoie sa stea pe ea si nu a dorit sa se murdareasca de praf). Acu' sa nu va inchipuiti ca era cine stie ce murdara, doar praful cotidian si o urma sau doua de pantof.”-Izolarea zonei de lucru (se vede ca nu am avut nevoie sa stau pe prag cum insinueaza colegul mai in gluma, mai in serios, dar vreau sa precizez ca pentru o masina “ingrijita” ca a ta si care abia venea de la spalatorie pragul arata sub orice critica, am fost nevoit sa-l spal, sa-l degresez pentru ca si el era plin de silicon si abia apoi sa aplic un dressing de la Poorboys si toate astea nu pentru a sta pe el, am vrut sa-ti arat ce inseamna sa folosesti solutii safe pentru plastice, ti-am mai spus dar se vede ca nu ai retinut).
Ca idee, o masina cu interiorul mixt in cazul de fata piele si alcantara este mult mai greu de curatat deoarece trebuie avut grija la portiunile de alcantara cand se folosesc solutiile de curatare (necesita izolarea zonelor) pe cand un interior full piele se lucreaza lejer si fara teama de a pata anumite elemente.
-Aplicarea solutiei de hidratare.(se aplica apoi se maseaza bine zona pentru a intra in piele, rolul solutiei este de a hidrata/inmuia pielea si de a scoate la suprafata toata mizeria din ea)
-Curatarea (dupa 12 ore se trece la procesul de curatare cu cea de a doua solutie din kit-ul de la Leatherique)
A fost curatata si cotiera.
MIzeria care a rezultat de pe sezut si spatar.
Mizeria rezultata de pe cotiera.
La final.
18 May 2013, 12:14:Imi pare rau pentru postul dublu dar numarul de imagini depasea maximul acceptat.
Sa continuam...
Uitam, a fost “barbierit” si spatarul fara sa mi-o ceara proprietarul chiar daca el o sa spuna ca nu era nevoie.
Diferenta intre cele doua suporturi laterale, unul tratat si celalalt netratat(chiar si tu ai confirmat diferenta dar vad ca ai uitat sa mentionezi asta in postul tau)
-Tratat
-Netratat
Sa trecem si la zgarieturile de pe usa dreapta spate, tu ziceai cam asa:
“- a tratat cu un paint-cleaner portiera din dreapta-spate. Aici o sa detaliez putin: pe portiera erau mici zgarieturi in dreptul manerului usii din fata pe care le vazuse si pe care le-a polisat. Dar apoi am descoperit ca pe portiera mai erau cateva, in zona mai de jos. Acu' e drept ca discutasem la telefon ca o sa mai merg o data pentru un polish total (se pare ca la asta se pricepe, dar la asta se pricepe si defavorizata aia de a fost la romanii au talent), dar eu daca as fi fost in locul lui, doar pentru prestigiu si pentru faptul ca servesc un coleg de forum si tot le scoteam si pe-alea, pentru ca era treaba de 5 minute maxim. Da' ma rog, el nu e eu (ca sa zic asa).”Daca zici ca la polish se pricepe si “defavorizata aia de la romanii au talent” de ce ai mai venit la mine, de ce te-ai mai dus la alte persoane atunci cand ai mai avut masina zgariata si nu ti-ai polishat singur usa daca zici ca e atat de simplu, eventual toata masina pentru ca toata este plina de zgarieturi mai mici ori mai mari.
Din moment ce am discutat si ai zis ca in luna iunie vei veni la un polish, pentru ca acum nu ai bani avand alte probleme, de ce mai faci atatea valuri pentru cateva zgarieturi? O sa-ti spun eu de ce, pentru ca nici nu aveai de gand sa-l faci, tu sustineai sus si tare ca masina ta arata bine, este ingrijita si nu are nevoie de polish pentru ca-l facuse fostul proprietar. Iar despre servit colegi de forum, de servici, prieteni…etc care tot vor sa le faci moaca diverse pe la masina ca vorba aia ”era treaba de 5 minute”, afla ca mie nu-mi cad din cer si nici nu-mi face nimeni cadou toate produsele necesare, le aduc din Anglia si toate costa bani frumosi + trasportul pana in tara. Cu alte cuvinte vreau sa-ti zic ca de multumesc mi-e podul plin iar de expresia “dau si eu o bere daca-mi remediezi nu stiu ce zgarietura” ori “nu-mi faci si mie o reducere ca doar suntem prieteni” m-am saturat pana in gat, eu nu cumpar painea de la magazin cu multumesc si nici materialele nu le achizitionez pe ochi frumosi.
De prestigiu ce sa mai zic, cel mai clar exemplu este cel din cazul de fata, cu ce ma ajuta pe mine faptul ca pana acum nu am avut nici macar o reclamatie din partea nimanui si apari tu care esti unul dintre cei care vor mult, de calitate si ieftin, eventual sa mai si negocieze si se apuca sa posteze pe forumuri, atunci ce se intampla cu prestigiul meu, cu ce ma mai incalzeste? Marea majoritate nu mai posteaza nimic pe nicaieri in cazul in care lucrarea iese ok si sunt multumiti in schimb daca sunt probleme povestesc ce au patit o luna de zile pe net, prietenilor, pe unde apuca, ca si tine de altfel.
Cateva exemple de preturi:
-burete de cutting-burete de polish-burete de finish-polish-argila-cearaSi astea sunt doar cateva din materialele necesare.
Imagini cu zgarieturile remediate:
De asta nu stiai…
Zgarieturile fine au ramas pentru ca urmau sa fie tratate la un viitor polish, fiind in apropierea muchiilor unde vopseaua este subtire se polisheaza cu foarte multa atentie, asta fiind regula.
Jantele:
“- mi-a mai zis ca a facut o curatare la jante dar fara sa le dea jos (adica doar pe exterior) si mi-a dat cauciucurile cu nush' ce solutie. Pozele astea sunt facute cand am ajuns acasa de la el si arata exact cum era masina plecata din spalatorie (daca astea sunt jante curatate cu nustiuce solutie supejmechera cu numai cateva ore inainte de poze eu le mananc):”
“Si ca sa fiu mai explicit: inainte de a ma duce la el am fost s-o spal (am mai zis o data, nu? ). Am stat o ora si jumatate de a frecat si a bibilit aia la masina pana i-am spus sa termine naibii o data ca ma astepta colegu'. Jantele au fost tratate la spalatorie cu solutie speciala. La fel si cauciucurile.
Plus ceara pe masina.”Stiu ca tu probabil ai fi vrut tot in banii astia si o curatare profi a jantelor si a pasajelor rotilor (interior/exterior, degresare, curatare de bitum, aplicare ceara, spalare/curatare si aplicare dressing pe pasajele rotilor) dar din pacate nu se poate, dureaza ca si timp si se impun niste costuri suplimentare.
Solutia folosita chiar este superjmechera pentru ca in momentul in care o aplici pe janta isi schimba culoarea doar daca intalneste contaminanti (particule de fier rezultate in urma procesului de franare, praf de placute) pe janta respectiva.
-Solutia "superjmechera" de curatat jante.Hai sa vedem jantele si cauciucurile tale cat de spalate si curate sunt, pentru ca zici tu :
“Pozele astea sunt facute cand am ajuns acasa de la el si arata exact cum era masina plecata din spalatorie.”Dupa 3 minute de la aplicare solutia a inceput sa lucreze, se poate observa cum si-a schimbat culoarea, concluzia este ca jantele tale nu sunt curate, sunt pline de contaminanti. O curatare temeinica nu se poate realiza decat dupa aplicarea in mod repetat a solutiei deoarece contaminarea este foarte bine lipita pe jante, probabil nu au trecut niciodata printr-un proces de curatare, doar clasicele spalari in spalatorie. Necesarul de solutie cred ca ar fi undeva la 400-500ml pentru toate jantele, la pretul care-l are solutia … Tu daca ai fi in locul meu ai face o curatare ca la carte interior/exterior inclusa in pretul platit de tine? Pe langa asta mai pune si celelalte materiale necesare pentru curatare, degresare, solutie de curatat bitumul, ceara...etc.
Asa arata cauciucurile si jantele spalate in spalatorie.
Se observa lipsa oricarui dressing pe cauciuc.
Si asta este poza postata de tine dupa ce ai luat masina de la mine, oricum sunt mult mai curate decat atunci cand le-ai luat de la spalatorie si se vede clar dressingul aplicat pe ele, cauciucul este negru.
Ce ziceai?
“(daca astea sunt jante curatate cu nustiuce solutie supejmechera cu numai cateva ore inainte de poze eu le mananc)”Si alte imagini:
Imi pare rau ca nu am facut poze cu jantele inainte de curatare ca sa vezi cat de “curate” erau.
“Daca as fi marlan m-as fi facut ca ploua, m-as mai fi dus o data pentru un polish exterior total si as fi dat maxim 50 de RON. Da' nu-s. Asa ca voi povesti peste tot pe unde ai anunturi ce fel de meserias esti. Efectiv simt ca am aruncat 200 de RON pe geam. Imi pare rau pentru ca as fi putut sa dau banii astia la un amarat. Macar avea nevoie de ei si imi multumea. Tu ai crezut ca discuti cu vreun papagal si m-ai mintit in fata ca ultimul nesimtit!
Pacat! Nu ma asteptam sa ne fwtem intre noi!”Daca vrei sa ne impresionezi cum arata masina ta si cat de ingrijita este de ce nu faci niste poze in soare si nu la umbra unde nu se vad zgarieturile, eventual poti fotografia fiecare panou in asa fel incat sa reflecte soarele in el dar nu de la 3 metri distanta, cat mai aproape posibil astfel incat sa se vada toate zgarieturile.
Asta este varianta mea vis-a vis de acuzatiile tale, acum fiecare crede ce vrea, cred ca mai bine-i lasam pe cei care citesc sa hotarasca cine este nesimtitul. Mie cei 7 ani de acasa nu-mi permit sa te jignesc.
Cu volanul am recunoscut si am fost dispus sa remediez problema in momentul in care ai fi revenit in luna iunie asa cum am vorbit dar cu celelalte probleme expuse de tine nu pot fi de acord.
P.S. Este singurul raspuns pe care-l voi posta la acuzatiile tale la orice alta postare a ta nu voi mai raspunde, am spus ce aveam de spus.
P.P.S. Stai linistit in privinta banilor, au fost investiti in alimente care au ajuns la persoane care aveau nevoie de ele.
Multumesc celor care au avut rabdarea sa citeasca pana la final, sper ca nu v-am plictisit.