Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Problema baterie auto
DaciaClub - Forum Dacia > Celelalte modele Dacia - 1100, Berlina, Papuc, Nova > Probleme tehnice - Dacia Clasic
master1ro
Buna ziua,
Detin o baterie Rombat Cyclon 12V - 55Ah care in ultimul timp imi face figuri.
Deci problema mea decurge in felul urmator:
Am pornit masina impinsa, am mers putin cu ea, am lasat masina la relanti 15-20minute, iar cand am vrut sa o pornesc din nou surpriza, bateria nu se incarcase deloc!
Acum va intreb, nivelul electrolitului cum trebuie sa fie la acest model de baterie, am desfacut acele capace, iar acolo am observat niste canturi la fiecare element, dar electrolitul nu era pana la acele canturi.
Stiu ca trebuie completat cu apa distilata, dar nu stiu la cat timp se face acest lucru si care este nivelul la care trebuie sa ajunga electrolitul pe elementi.
Detin bateria aceasta de 2 ani, acum dintr-o data a murit de tot!
Am observal la ultimul element ca nivelul electrolitului nu mai acopera partea aceea de sus de plumb.
bygy007
o cautare ai dat? http://www.google.ro/cse?cx=partner-pub-56...leme&gsc.page=1
master1ro
Am gasit!
Se pare ca trebuie completat cu apa distilata fiecare element in parte pana la un anumit semn pe care il are bateria.
O alta intrebare..
Dupa ce completez nivelul electrolitului cat o tin la incarcat?
Pana incepe sa fiarba electrolitul?
krapcarasu
eu cred ca tie nu iti incarca alternatorul, tine bateria peste noapte la incarcat la curent mic, apoi porneste si verifica incarcarea
libarca
Si eu zic la fel! Pai dupa 15 minute la ralanti, cu motorul cald si ulei subtire, cu incarcarea buna trebuia sa-ti ia cheia din mana indiferent de starea bateriei! Doar daca nu e intrerupta, si moarta de tot, ceea ce este putin probabil avand in vedere ca are numai 2 ani...
Deci redresor, pornesti masina si vezi ce probleme sunt.
Daca ai redresor cumparat, el ar trebui sa regleze singur incarcarea, si sa aiba chiar si un ampermetru!Scade curentul pe masura ce bateria se incarca pana ajunge aproape de 0 dupa care trece in stadiul de mentinere.
daniel93
Asa se duc bateriile astea, deodata!
Am avut baterie cumparata in 2005, nefolosita.. Am pus-o pe masina in 2007, a invartit bine (motor nepornit tot din 2005), am lasat motorul sa mearga in jur de 2 ore, am dus-o la loc in casa, iar peste doua saptamani, am pus-o la redresor de mai multe ori, am lasat-o si peste noapte si n-a mai invartit deloc, am pornit (foarte greu) masina impinsa, am lasat-o 15 minute si tot nu s-a incarcat..
Alta experienta am avut-o cu o baterie Bosch, a scos-o un prieten de pe o masina diesel toamna, eu am pus-o pe dacie cu motorul pornit, am mers 15 minute fara consumatori, am oprit motorul, si cand sa pornesc iar, nici becurile din bord nu se aprindeau.
O solutie ar putea fi inlocuirea electrolitului, am un prieten care a facut asta cu o baterie moarta, si merge asa de iarna trecuta, tine curent in ea peste noapte cat sa dea 3 chei destul de lungi, fie ca e vara sau iarna, iar motorul este diesel, deci papa ceva curent la pornire.
B17XGG
Schimbarea asta a electrolitului este buna cateodata, insa trebuie sa stii cum si cand sa o faci. Daca pui 1,28 intr-o baterie descarcata, ai pus-o !
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.