Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: probleme dacia
DaciaClub - Forum Dacia > Celelalte modele Dacia - 1100, Berlina, Papuc, Nova > Probleme tehnice - Dacia Clasic
valex19
Salut , sunt nou pe aici si as avea nevoie de ajutoru cuiva sa gasesc si eu rezolvarea la problema mea
Am o dacia 1310 din 93 si de cateva luni aud o bataie, busitura in partea stanga spate , dacia are punte de break presupun ca si arcuri + inaltatoare nu stiu prea bine , din ce am citit eu pe aici ar putea fi amortizoarele , cand am greutate pe ea nu se mai aude bataia , doar cand este goala si cand merg pe drum de piatra sau cu denivelari. multumesc
nikuniku
dar tu teai uitat sa vezi ce este? poate ai amortizor rupt sau curs,pe acest forum mama omida sau vanesa nu este sa stie ce ai tu la masina
valex19
salut, m-am uitat si la bucsile de cauciuc de la punte si la cele de la portbagaj,la arc sa nu cumva sa fie rupt dar nu se vede nimic , din cauza asta am cerut ajutor la voi pt ca ati mai intalnit asemenea probleme , am mai spus ca nu ma pricep prea bine , multumesc
catalinxx
cel mai probabil e de la o bucsa, dar daca esti sigur ca-s bune cumpara inaltatoare pt telescop, e 5-10 bucata
razvan1985
e posibil sa fie inlocuite arcurile,iar acestea fiind"mai destinse",sa duca amortizorul la capatul cursei,iar de acolo bataia...
valex19
Am gasit problema,teurile d l amortizpar
e.multumesc pt ajutor off.topic
nikuniku
valex19 teuri la amortizor sunt pe fata!! pe spate la amortizoare nu are decat bucsi,asta daca nu ai pus inaltatoare
PH-06-BOA
Pentru ca nu se pricepe, nici n-a identificat corect zona din care vine zgomotul. El a spus ca, daca e incarcata nu se mai aude. Pe spate, asta s-ar fi intamplat daca arcurile erau prea intinse (nu stiu ce inseamna destinse, cumva comprimate?), si cu masina goala, stand prea ridicata, amortizoarele erau la capatul cursei sau aproape, si-i trebuia foarte putin sa loveasca in interiorul amortizorului, bucsa limitatoare( care e de plastic), de capacul cilindrului interior. Daca arcurile tin masina prea sus, pentru ca sunt lungi sau au sub ele inaltatoare, si la amortizoare sa se puna inaltatoare, ca amortizorul sa lucreze putin mai sus de jumatatea cursei, ca la greutate mare sa nu se comprime maxim si sa loveasca in celalalt capat. O proba de adevar, prinde cu ambele maini de aripa, si ridica cat poti sau chiar balans. Daca la ridicare se simte capatul de cursa al amortizorului, prin lovitura sau saltarea rotii, la numai cativa cm (2-3 cm) de la pozitia de repaos, adica pozitia in care sta masina, inseamna ca trebuie inaltatoare. T-eurile daca nu le-ai strans cu masina pe roti, dupa cateva luni, iar va trebui sa le schimbi. Bucsile se stramg cu masina pe roti, in pozitia de lucru, nu suspendata. Daca sunt stranse cu masina suspendata, la lasarea pe roti se vor rupe imediat prin torsionare exagerata.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.