Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Probleme tehnice 1400 '96 inexistente
DaciaClub - Forum Dacia > Celelalte modele Dacia - 1100, Berlina, Papuc, Nova > Probleme tehnice - Dacia Clasic
Shifter
Salutare. Am o dacia din 96. 60 000 km.
O detine familia din 96. Am crescut cu dacia in curte de cand eram mic. De cand mi-a ramas mostenire din 2009 i-am desfacut absolut toate suruburile posibile pentru a repara problemele. La 30 000 de km avea toate defectiunile posibile, franele nu prindeau DELOC, motorul mergea in 2 cilindrii, directie ca guma etc.
Am intrat totusi, in anul 2013, cu masina in staretehnica, zic eu, impecabila.
Am frane, functioneaza absolut totul normal inclusiv dimmerul de lumini de la bord.
Problema cea mare o am cu cei de la RAR si ISCTR. Normal ca am statie si normal ca ii ocolesc. Dar azi m-am decis sa trec "prin ei". N-am avut sansa. Stiam ca ma asteapta. M-a zarit de la 200m politistul in coloana de 10 masini (Dacia e galbena ca lamaia). Oprit tras pe dreapta.
O sa efectuam... bine efectuati.
Lumini-ok ceata-ok proiectoare-ok senalizari-ok stopuri-ok trusa-ok stingator-ok triunghix2-ok vesta-ok
Norocul meu a fost ca m-a recunoscut inspectorul si s-a oprit aici.
Mi-am recapatat actele si am dat sa plec dar i-am mai pus o intrebare
- In cazul unui control serios am vreo sansa sa scap cu talonul "intreg"
- NU (si a zambit sec si cu o urma de mila/dispret)

La verificarea tehnica mi-a iesit masina in parametrii. Gazele nu, recunosc. Daca reglezi dacia sa iasa gazele abia ca mai pleaca de pe loc.

Intrebarea mea acum vine.

Am vreo sansa sa fac dacia apta de un test RAR/ISCTR?
Daca da va rog sa ma ajutati deoarece m-am atasat extraordinar de masina asta.
Multumesc.
dizzy
Problema ta e cu RAR, pt ca ISCTR nu are treaba cu turismele.
Daca masina este buna, nu au motiv sa iti retina talonul. Ar cam trebui sa-ti reglezi masina astfel incat sa iasa si gazele in parametrii. Poti improviza ceva dintr-o sonda lambda si sa o reglezi dupa ea.
payty
daca setul motor nu e peste masura de uzat, atunci n-are de ce sa nu iasa la noxe.

la mine au iesit chiar si cu carburatorul dublu. Doar sa ai totul reglat cum trebuie. Adica aprinderea, culbutorii si carburatorul.


catalinxx
unele Loganuri noi nu trec de gaze, vrei tu sa treci cu dacia din 96? charge.gif charge.gif charge.gif charge.gif charge.gif charge.gif ei vor sa te faca sa cumperi masina noua
klaus
QUOTE(Shifter @ 13 Jan 2013, 03:52)
Am vreo sansa sa fac dacia apta de un test RAR/ISCTR?
*

pai ti-ai dat raspunsul singur:
QUOTE(Shifter @ 13 Jan 2013, 03:52)
Gazele nu, recunosc. Daca reglezi dacia sa iasa gazele abia ca mai pleaca de pe loc.
*


Si acum intrebarea mea este:
Care e intrebarea ta de fapt? Ca la aia pe care ai pus-o ti-ai raspuns singur.
Shifter
Pai cum altii isi reconditioneaza masinile incat sa iasa la teste? Nu numai la noxe. Ci si la directie si la frane. Mai mult vroiam sa aud povesti cu soferi de dacii opriti in trafic si sa vad cum s-au descurcat ei.
r3d
pentru o dacie din 89 la care nu a avut ce sa gaseasca la ea a cautat nod in papura si mi-au gasit
-lipsa colier pa retur smile.gif)
-in kilometraj nu mai aveam rotile de la km parcursi
-masina imi functiona doar pa gpl benzina nu mai avea de vreo 7 ani de zile nu vazuse un gram si cum gazele au iesit pa gaz trebuia sa functioneze si pa benzina:)).
ca sa iti iasa gazele in primu rand trebuie sa ai avansu reglat cum trebuie si motoru sa fie bun.
oricum de rar nu scapa nici aia cu cadravele alea inscrise pa bulgaria care sunt mai obosite ca o dacie din 80.
alex81
Pai cum sa isi reconditioneze alti directia si franele, decat se le dai bani pe amenzi sau sa iti fie luat talonul de organele abilitate,mai bine pui mana si iti faci masina sa mearga in parametri normali ...Directie...frana...in primul rand e pentru siguranta ta.
Lucrurile astea nu trebuie sa le faci doar ca ti'e frica sa nu iei amenzi sau sa ti se retina talonul.
payty
ala de la ITP probabil asteapta si el un mic cadou de sarbatori si gata.
or vrea ei sa ne faca sa ne luam loganuri noi, dar sunt atat de sensibili la bani incat nu rezista smile.gif

bucatzel
Se poate regla motorul in asa fel incat sa mearga si motorul ok, si sa si fii in intervalul admis.

Numai ca cel mai simplu sa faci asta e cu analizorul de gaze infipt in esapament. Asta inseamna ca te duci si tu pe la o statie ITP prin care e trafic mai mic, dai si tu o atentie la inspectorul de-acolo, ca sa te lase sa-i folosesti analizorul, si o reglezi, testezi si reglezi iarasi, si tot asa, pana ajungi la un compromis acceptabil. Bine, asta daca motorul nu-i varza, cum s-a mentinat si mai sus.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.