Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Porneste greu dupa ce sta cateva ore
DaciaClub - Forum Dacia > Celelalte modele Dacia - 1100, Berlina, Papuc, Nova > Probleme tehnice - Dacia Clasic
uzispeed
Salutare tuturor! Am o problemutza, si as vrea sa vi-o expun si voua, poate-mi dati ceva solutii.
Deci, dupa ce opresc motorul si sta cateva ore, de abia mai porneste (4 -5 chei cu sprituri si tot tacamul), cu soc tras si tot ce vreti voi.
Din cate am vazut eu (si mirosit), am benzina in ulei, posibil de la pompa de benzina sau din carburator.
Dar, garnitura de la pompa de benzina este noua, pe acolo nu scapa.
Cu carburatorul e alta poveste. Am scos capacul si am observat ca ieseau bule mici de aer pe la jiglorul de la pompa de sprit, l-am schimbast, si nu mai scoate bule. Dar pe undeva tot se mai duce bezina, pentru ca camera de nivel constant se goleste vazand cu ochii, si nu mai iasa nici o bulicica de aer.
Solutions?

Thx anticipat!
B31AYZ
QUOTE(uzispeed @ 2 Sep 2005, 14:05)
Salutare tuturor! Am o problemutza, si as vrea sa vi-o expun si voua, poate-mi dati ceva solutii.
Deci, dupa ce opresc motorul si sta cateva ore, de abia mai porneste (4 -5 chei cu sprituri si tot tacamul), cu soc tras si tot ce vreti voi.
Din cate am vazut eu (si mirosit), am benzina in ulei, posibil de la pompa de benzina sau din carburator.
Dar, garnitura de la pompa de benzina este noua, pe acolo nu scapa.
Cu carburatorul e alta poveste. Am scos capacul si am observat ca ieseau bule mici de aer pe la jiglorul de la pompa de sprit, l-am schimbast, si nu mai scoate bule. Dar pe undeva tot se mai duce bezina, pentru ca camera de nivel constant se goleste vazand cu ochii, si nu mai iasa nici o bulicica de aer.
Solutions?

Thx anticipat!
*



Pe fundul CNC se afla un jigler cu bila .Daca se scurge benzina repede trebuie schimbat . Poate e blocata bila sau nu mai etanseizeaza cum trebuie .Eu am schimbat aproape tot si tot am probleme ,nu la fel de mari ca tine dar deranjabil .
uzispeed
Apai fix pe ala l-am schimbat, dar tot asa face.
vaally
eu am schimbat toate jigloarele cu originale carfil si masina nu porneste dimineata decit f greu iar la 1700-1800rpm motorul paca nu mai se accelereaza - acceleratia nu merge liniar- dupa care isi revine. La pornire daca trag socul se ineaca.
DodoBird
QUOTE(uzispeed @ 2 Sep 2005, 12:05)
Salutare tuturor! Am o problemutza, si as vrea sa vi-o expun si voua, poate-mi dati ceva solutii.
Deci, dupa ce opresc motorul si sta cateva ore, de abia mai porneste (4 -5 chei cu sprituri si tot tacamul), cu soc tras si tot ce vreti voi.
Din cate am vazut eu (si mirosit), am benzina in ulei, posibil de la pompa de benzina sau din carburator.
Dar, garnitura de la pompa de benzina este noua, pe acolo nu scapa.
Cu carburatorul e alta poveste. Am scos capacul si am observat ca ieseau bule mici de aer pe la jiglorul de la pompa de sprit, l-am schimbast, si nu mai scoate bule. Dar pe undeva tot se mai duce bezina, pentru ca camera de nivel constant se goleste vazand cu ochii, si nu mai iasa nici o bulicica de aer.
Solutions?

Thx anticipat!
*



Schimba urgent membrana de la pompa de benzina si abia dupa aia vezi de ce se ineaca excl.gif
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.