Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: schimbare carburator dublucorp->simplu
DaciaClub - Forum Dacia > Celelalte modele Dacia - 1100, Berlina, Papuc, Nova > Probleme tehnice - Dacia Clasic
asmodeus_
Salut, am si eu o problema, cred ca s-a mai discutat pe aici, dar trebuie sa o rezolv destul de urgent si nu am putut cauta cu prea mare atentie. V-as ruga, daca nu puteti sa-mi raspundeti, macar sa-mi dati un link cu topicul unde s-a discutat.
Din pricina unor problmeme pe care le am la carburatorul meu (Webber dublucorp) am primit mai multe sfaturi sa il schimb. Inainte de asta, vreau sa fiu sigur de niste chestii.
Motorul meu e de 1600 si ma tem ca odata cu schimbarea carburatorului pe care-l am cu unul normal de 1400 motorul ar pierde mult din putere. Ce as putea sa fac sa evit asta? Sau ce as putea sa fac ca dupa ce pun carb simplu motorul sa nu-si piarda vlaga si sa nu consume foarte mult pentru a dezvolta puterea dorita? Se modifica in vreun fel jicloarele? Sunt cam pe dinafara cu problema.
Multumesc.
bertro
s-a discutat. vezi intai aici:
http://www.daciaclub.ro/https://www.daciaclub.ro/index.php?showtopic=6778

din forumistii care si-au pus monocorp pe nova, mentionez pe BMA (in vara asta) si paulp (nu mai are nova acum, dar cred ca o sa te ajute cu sfaturi). vezi ca era pe undeva un topic in care paul pusese poze cu felul in care a pus furtunele la monocorp si a adaptat filtrul de aer.

si pe mine ma bate un gand, ca m-am saturat de 12% si nu prea m-ar afecta o mica scadere de putere, ca si-asa nu fac raliu cu ea pe strazile iasiului biggrin.gif
RIon
Asmodeu, daca vrei iti dau numarul meu (da un MP), ma suni si te ajut cu cate ceva, si eu l-am schimbat. A rezultat consum mai mic, pierdere de puteresi de viteza nu neaparat neglijabila... cu dublucorp mergea la 170kmh iar cu monocorp doar 145 kmh...
asmodeus_
Va multumesc.
Merci frumos RIon, o sa iti cer nr de telefon, dar deocamdata studiez problema. Fii sigur ca-ti dau un PM daca se pune problema sa-l schimb.
Cum sta problema... chestia cu schimbatu' ii apartine lu' taica-meu. El ii adeptu "teoriei"... conduc si io masina, da' nu ma pricep (nici el, dar tot aude ce-i zice unu' si altu'.) Sunt student la drept, asa ca iti dai seama ce mult ma pricep la motoare & stuff cand vine vorba de reparat. smile.gif I s-a nazarit sa-l schimbe pentru ca are probleme nu stiu... la cuiul pontou (sper ca asa se scrie), cica din pricina lui s-ar infunda returul, fapt care duce (de fapt, a dus de doua ori pana acum) la presiune puternica pe pompa de benzina rezultand inclusiv scurgeri de carburant de pe pompa in jos, dupa ce membranele s-au distrus.
Eu pledez pentru cautarea unui cui pontou (el zice ca se gaseste destul de greu p'aci (sunt tin turda)) si rezolvarea problemei cu carbu actual, de care, sincer sa fiu sunt multumit. Am putere, consum bun (cam 6 in afara orasului), nu ma plang. El se sperie de reglajele care, da, sunt mai complicate decat la monocorp.
Rugamintea mea mare ar fi in special la RIon, care stiu ca e din Cluj Napoca. RIon, in caz ca voi avea nevoie de ajutorul tau... ma refer la cui pontou sau alte piese/jicloare din astea (desi eu cred ca doar de cuiul pontou am nevoie), poti sa ma ajuti? Fie sa-mi zici unde as gasi sigur in CJ, fie daca ai tu ce-mi trebuie mie, sa-mi spui si vin in CJ, ne intalnim si facem exchange-ul. Platesc cuiul, nu-i problema, numa' sa-i dau odata de capat, sa termin cu circul asta. E singura problema care mi-o face. So, te rog sa-mi spui daca m-ai putea ajuta in sensul asta (cu cuiul). Eu o sa mai dau pe aici sa te/va tin la curent.
Merci.
RIon
eu am un dublucorp dezmembrat, o fi avand si poantou, insa nu e Weber. Oricum cu cel monocorp scapi de un sac de probleme. Eu zic sa mergi pe varianta asta.
BMA
la fel te sfatuiesc si eu. pune monocorp si ai scapat de probleme, rezuta un consum de 6,5% afara si 8,x% in oras. plus ca scapi de multe probleme. puterea nu se simte foarte tare. e clar ca scade dar nu foarte mult. oricum nu cred ca mergi cu ea la raliu. si apoi daca nu-ti place poti pune inapoi dublucorpul. iar investitia pentru modificare pe mine m-a costat 2 mil. si ceva. sunt multumit acum. numai ce am venit din concediu. am facut un tur prin tara de 2700 km si mi-a iesit un consum de 7%. asta cu trafic si in oras si cu traversat de n ori muntii, si cu masina incarcate, 4 persoane si portbagaj ticsit + un rucsac in masina.
DodoBird
QUOTE(asmodeus_ @ 4 Sep 2005, 16:59)
Salut, am si eu o problema, cred ca s-a mai discutat pe aici, dar trebuie sa o rezolv destul de urgent si nu am putut cauta cu prea mare atentie. V-as ruga, daca nu puteti sa-mi raspundeti, macar sa-mi dati un link cu topicul unde s-a discutat.
Din pricina unor problmeme pe care le am la carburatorul meu (Webber dublucorp) am primit mai multe sfaturi sa il schimb. Inainte de asta, vreau sa fiu sigur de niste chestii.
Motorul meu e de 1600 si ma tem ca odata cu schimbarea carburatorului pe care-l am cu unul normal de 1400 motorul ar pierde mult din putere. Ce as putea sa fac sa evit asta? Sau ce as putea sa fac ca dupa ce pun carb simplu motorul sa nu-si piarda vlaga si sa nu consume foarte mult pentru a dezvolta puterea dorita? Se modifica in vreun fel jicloarele? Sunt cam pe dinafara cu problema.
Multumesc.
*



http://www.daciaclub.ro/https://www.daciaclub.ro/index.php?showtopic=16197

asta am facut eu la motorul 1600 , cu toate imbunatairile facute sa stii ca te apropii foarte mult de performantele dublului corp (eu compar cu dublul corp Ozon de Lada ca din ala am mai testat). Aproape ca nu imi mai vine sa schimb pe dublu.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.