salut.
imi curge ulei pe la fulie. banuiesc, ca e un semerin acolo care trebuie schimbat. nu curge mult si nu curge stand pe loc. doar in mers la turatie cat de cat. am observat pentru ca este curs pe baie de la fulie in jos si in scut.
se poate schimba semeringul ala pe loc ? pot sa-l schimb singur ? se gaseste ? cam ce pret ? trebuie apoi centrata cumva fulia ? ce presupune operatia asta ? si cam cati bani mi-ar lua un mecanic pt a o face ?
10x
cristimm
6 Sep 2005, 08:18
Trebuie schimbat simeringul. Costa sub 20 lei iar daca te pricepi il poti schimba si singur.
cristimm
6 Sep 2005, 08:37
La nova motorul este amplasat transversal deci nu ai nici o treaba cu radiatorul.
Ce treaba are cu radiatoru ca nu prea pricep ?
Ridici masina pe cric , ii dai roata pe dreapta jos , scoti fulia , a si era sa uit slabesti alternatorul sa poti sa scoti cureaua asta trebuie facuta in prima faza.
De preferat este sa bati semeringul nou peste cel vechi
andu911
6 Sep 2005, 08:42
QUOTE(ADY @ 6 Sep 2005, 08:39)
Ce treaba are cu radiatoru ca nu prea pricep ?
Ridici masina pe cric , ii dai roata pe dreapta jos , scoti fulia , a si era sa uit slabesti alternatorul sa poti sa scoti cureaua asta trebuie facuta in prima faza.
De preferat este sa bati semeringul nou peste cel vechi
eu vorbeam de berlina...
driverx
6 Sep 2005, 10:04
QUOTE(ADY @ 6 Sep 2005, 09:39)
Ce treaba are cu radiatoru ca nu prea pricep ?
Ridici masina pe cric , ii dai roata pe dreapta jos , scoti fulia , a si era sa uit slabesti alternatorul sa poti sa scoti cureaua asta trebuie facuta in prima faza.
De preferat este sa bati semeringul nou peste cel vechi
No shit. Dar de ce e de preferat asa ceva? Bai, dar ce sfaturi dati unii.....mai ales....bati simeringi. Nu is somitate in materie de mecanica, dar un asemenea simering eu stiu ca nu se bate.
se bate cu un fel de presa
si eu am vazut mecanici care pun semeringul nou peste cel vechi. Cica ar etansa mai bine.
Vorbesc despre berlina
daca are loc si nu agata in interior nimic nu vad cu ce ar strica.
exact , asa am facut eu la Nova si nu am mai avut probleme
andu911
6 Sep 2005, 16:40
driverx sa stii ca ...simeringu ala e cam nasol...il bagi si cu mana daca te chinui putin....iar chestia cu bagatul peste am vazut ca a devenit un sport national, pe care l-am adoptat si eu...am bagat inca unu peste si n-are nimic, numai ca pe cel din interior l-a cam ros pinionul vibrochenului. Ideea e ca cica etanseaza mai bine..
La 10 lei cat costa unu...va dati seama ce bun e...si cat de fix sta...
cristidb
7 Sep 2005, 04:45
Cum sa pui doua simeringuri unul peste altul? Nu se face asa ceva. Mai aveti sa-l legati cu sarma.
Pentru a intra usor si a etansa bine simeringul se unge cu putin silicon rosu sau negru pe exterior. Intra cu mana dupa aceea.
cristimm
7 Sep 2005, 07:56
E o prostie sa bati simeringul nou peste cel vechi. Sunteti siguri ca ati vazut asa ceva?
De obicei mecanicii scot simeringul vechi, il aseaza pe cel nou in pozitia buna si apoi pun simeringul VECHI peste si bat in el cu ciocanul ca sa nu il indoaie pe cel nou. Cel vechi nu ramane pe masina, are doar rol de distantier in care sa bati.
Sir_Alex
7 Sep 2005, 08:33
Schimba simeringul..daca fulia este excentrica schimb-o si pe ea... Dureaza cam 20 de minute operatiunea.
Fulia trebuie apoi centrata ? sau pur si simplu bag semeringul nou, bag fulia, strang surubul si gata?
si semeringul vechi cum se scoate ? il pot trage de acolo cu mana sau imi trebuie ceva dispozitiv ? ca nu stiu, n-am vazut niciodata operatiunea asta.
si inca ceva ? cand scot fulia si semeringul de acolo nu-mi va curge uleiul, nu ? banuiesc ca numai cu motorul pornit ajunge asa sus.
andu911
7 Sep 2005, 09:12
QUOTE(cristimm @ 7 Sep 2005, 07:56)
E o prostie sa bati simeringul nou peste cel vechi. Sunteti siguri ca ati vazut asa ceva?
De obicei mecanicii scot simeringul vechi, il aseaza pe cel nou in pozitia buna si apoi pun simeringul VECHI peste si bat in el cu ciocanul ca sa nu il indoaie pe cel nou. Cel vechi nu ramane pe masina, are doar rol de distantier in care sa bati.
Explica-mi si mie de ce e prostie. Nu ca asa ai auzit, ci de ce nu e bine...iar eu o sa-ti explic de ce e bine.
cristimm
8 Sep 2005, 09:40
Simeringul vechi si deci uzat nu mai etanseaza si nu are nici un rost sa ramana acolo. Uleiul va trece de el si va ajunge la cel nou.
Acum spune-mi tu de ce crezi ca e bine.
andu911
8 Sep 2005, 12:08
Ala vechi se duce mai inauntru, ala nou sta pe vibrochen pe alt locas decat celalalt vechi, etansarea fiind mai buna. Si mie mi s-a parut ciudat prima oara, dar am facut cum mi-au zis mecanicii si voila...nu curge nimic. Probabil daca semeringul ala era de calitate mai buna...dar am vazut ca are un arc jalnic...asa ca i-am ascultat, era vorba de experienta lor, chiar daca teoretic suna a prostie. Eu desfac un motor o data la 1 an, ei zilnic...
driverx
8 Sep 2005, 12:10
Normal ca nu curge, daca ai pus nou. Ba, ciudate concluzii sunteti in stare sa trageti. Eu mi l-am schimbat in 2000 si pana acum n-am avut nici pe dracu.
am rezolvat problema. chiar semeringul era vinovat. am virat maxim dreapta, am ridicat masina pe cric, am dat roata jos si am avut acces numa bine la fulie. am dat jos fulia, nu era uzata deloc. semeringul insa era piscat si mai avea si arcul rupt. sa vezi surpriza, chiar erau 2 semeringuri acolo. am dat jos numai primul si am pus unul nou (4,5 RON). Acum nu mai curge deloc pe acolo. Tata-miu a zis ca el intotdeauna a pus 2 semeringuri dar ambele noi, pt ca se stie ca la dacie curge pe acolo ulei daca pui un singur semering. si m-a sfatuit si pe mine ca data viitoare cand vad ca-mi curge sa iau 2 semeringuri noi si sa le pun amandoua acolo. deci, 2 semeringuri nu fac nici un rau, dar sunt de parere ca au rost numai daca sunt ambele noi. altfel nu vad rostul lui cel vechi acolo daca nu-si face treaba.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.